die is af en toe gewoon te koop toch?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:03 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Is er nou eigenlijk nog een manier om aan de Bamboo styleswap voor de One te komen of kan ik dat na deze aankondiging al helemaal uit mijn hoofd zetten?
In de officiële store is hij al lange tijd out of stock helaas..quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die is af en toe gewoon te koop toch?
eBay staan er wel een aantal, is dat geen optie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 14:09 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
In de officiële store is hij al lange tijd out of stock helaas..
Ben je geroot?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 09:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zijn er meer mensen die last hebben van Horizon Go (UPC/Ziggo) dat niet werkt? Zodra ik 'n zender wil bekijken, valt de app weg en kom ik weer terug op 't homescherm.
Al contact met Ziggo gehad en zij (her)kennen 't probleem niet echt, andere toestellen hier thuis werken wel (allemaal geen Android 5).
Ik draai de laatste nightlies (5.1.1) en zou graag gebruik maken van de Go features
might well be. Ik weet dat de ziggo app niet werkte met root. Dan moest je de aangepaste versie van XDA pakkenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Yup, zou dat 't euvel kunnen zijn?
Horizon werkt wel met root, althans op mijn tablets op telefoon.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 11:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
might well be. Ik weet dat de ziggo app niet werkte met root. Dan moest je de aangepaste versie van XDA pakken
niet smeken om invites aub. Ik zie net dat er 50 euro wordt geboden op marktplaats en 80 voor een invite plus goodie bag. Kan een scam zijn overigens.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 20:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Als iemand een OnePlus Two invite over heeft houd ik me aanbevolen
Is die OnePlus 2 ergens in HK te koop?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:40 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind de 400 euro toch een minder 'must-buy' prijs dan destijds de 300 euro. In Hong Kong kost ie trouwens omgerekend wel weer maar ongeveer zo'n 300-320 euro (afhankelijk van de koers), dus voor die prijs was het wel weer aantrekkelijk geweest om aanschaf te overwegen...
... al hou ik het voorlopig idd wel even uit met mijn huidige OPO.
Online, als je een invite hebt...quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef static het volgende:
[..]
Is die OnePlus 2 ergens in HK te koop?
Online op JD.com gok ik (zoals met de OPO) maar je zit dan wel met de Chinese versie (qua LTE).quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:37 schreef static het volgende:
[..]
Is die OnePlus 2 ergens in HK te koop?
En dus ook zonder Google play e.d.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:43 schreef RobertNL het volgende:
maar je zit dan wel met de Chinese versie (qua LTE).
Bij de OPO was dat enorm makkelijk om te flashen van CN --> EU.quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:49 schreef static het volgende:
[..]
En dus ook zonder Google play e.d.
Die fout heb ik al eens gemaakt met een M8 dual sim.
Laat maar, ik ga voor deze: http://www.oppo.com/en/smartphone-r7/quote:Op maandag 3 augustus 2015 16:51 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij de OPO was dat enorm makkelijk om te flashen van CN --> EU.
Die ziet er leuk uit, ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb nu een Xperia Z2 en heb eigenlijk altijd al Sony gehad, vanaf de CMD-C5 ergens in de 90's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 18:19 schreef static het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga voor deze: http://www.oppo.com/en/smartphone-r7/
Dat afgeronde vind ik dan weer echt lelijk. Doet heel erg Samsung-ish aan en dat vind ik vreselijk.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:00 schreef Catch22- het volgende:
Kijk ook naar de nieuwe moto's. De nieuwe x is wel sexy.
Ik vind die SIM tray geweldig; óf een dual SIM of een enkele SIM met een SD Card. Ik wissel nogal eens van SIM omdat ik veel reis.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 11:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die ziet er leuk uit, ik ben erg aan het twijfelen. Ik heb nu een Xperia Z2 en heb eigenlijk altijd al Sony gehad, vanaf de CMD-C5 ergens in de 90's.
Ik dacht eerst aan de Oneplus 2, maar ik zie toch steeds meer dingen waarbij ik denk dat ik er op achteruit zal gaan ten opzichte van wat ik nu heb.
Die Oppo wordt geleverd met een oude Android, 4.4, is ook niet echt je van het, ik ben net aan 5.1 gewend. Twijfels, twijfels.
Dan is het wel handig, maar ik heb nog nooit meer dan 1 sim gebruikt, dus voor mij niet van toepassing. Reden dat ik een nieuwe telefoon zoek is omdat mijn vriendin nu mijn oude Xperia P heeft en die voldoet echt niet meer, kan ik haar de Z2 geven en mezelf een nieuwequote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:17 schreef static het volgende:
[..]
Ik vind die SIM tray geweldig; óf een dual SIM of een enkele SIM met een SD Card. Ik wissel nogal eens van SIM omdat ik veel reis.
[ afbeelding ]
Mijn Z2 gaat met gemak 2 dagen mee, maar wat ik meegemaakt heb met de Xperia P is dat hij soms van 14% opeens naar 1% gaat en dan uitvalt. Binnen een paar seconden. Het moet vooral betrouwbaar en voorspelbaar zijn en toch wel ruim een hele dag meegaan.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat is leuk, maar zelfs als poweruser heb ik nog een paar % over aan het einde van de dag. Bijna niemand heeft te weinig aan een batterij van bijvoorbeeld de LG G4. De S6 heeft een beduidend lagere accucapaciteit en wordt daarom ook zeker als een zwakke accu-performer gezien.
Veel mensen willen nog steeds meerdere dagen met hun telefoon doen. Echt onzin. Geef mij maar gewoon de beste, mooiste en snelste telefoon, waar ik 100% van de tijd de dag mee door kom en ik ben blij.
Dan lijkt het eerder alsof er een slechte sector in de accu zit/er slechte calibratie is op de accu.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 12:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn Z2 gaat met gemak 2 dagen mee, maar wat ik meegemaakt heb met de Xperia P is dat hij soms van 14% opeens naar 1% gaat en dan uitvalt. Binnen een paar seconden. Het moet vooral betrouwbaar en voorspelbaar zijn en toch wel ruim een hele dag meegaan.
Die Z2 is best groot maar ik vind dat ik er ook wel genoeg voor teurg krijg. O.a. stereo geluid uit de speakers en stereo microfoons voor als je eens wat filmt, dat heeft voor mij wel meerwaarde.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dan lijkt het eerder alsof er een slechte sector in de accu zit/er slechte calibratie is op de accu.
Verder ben ik het met je eens, maar zo lang hij gewoon 100% van de tijd een hele dag mee gaat, vind ik batterij geen issue. Wat ik bedoelde met mijn post is dat ik weinig meerwaarde zie in een meer-daagse batterij. Dan heb ik liever een compactere, snellere of mooiere telefoon.
Voor 400 ga je voor de Moto X Style. OnePlus Two is geen flagship killer. Het is geen unieke prijs/kwaliteit. Ga lekker voor de Nieuwe Moto en geef jezelf meer voor hetzelfde geld.quote:
Die vind ik echt foeilelijk en hij is nog groter dan de Z2, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:55 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Voor 400 ga je voor de Moto X Style. OnePlus is geen flagship killer. Het is geen unieke prijs/kwaliteit. Ga lekker voor de Nieuwe Moto en geef jezelf meer voor hetzelfde geld.
Ik vind die persoonlijk juist erg mooi. Helemaal customizable. High-end toestel overduidelijk. Micro SD kaart. Beide toestellen zijn trouwens groter dan je Z2. Super snelle turbocharge, De OnePlus heeft niet eens reguliere fastcharge.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 16:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vind ik echt foeilelijk en hij is nog groter dan de Z2, dus dat gaat hem niet worden.
Qua specs wel een goeie trouwens.
Ik vind die ronde hoeken echt zo lelijk. Samsung heeft dat ook. Dat moet gewoon vel en veel strakker (ofwel: een rechthoek moet een rechthoek zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik vind die persoonlijk juist erg mooi. Helemaal customizable. High-end toestel overduidelijk. Micro SD kaart. Beide toestellen zijn trouwens groter dan je Z2. Super snelle turbocharge, De OnePlus heeft niet eens reguliere fastcharge.
OnePlus Two is nog steeds "leuk" in de zin van: Er zit een dure chipset in en tot 4GB ram, maar dat is niet wat een toestel goed maakt naar mijn mening. Ook moet ik echt nog zien wat hun ondersteuning gaat worden nu ze wel winst maken op de toestellen, ten opzichte van voorheen. Want verhalen die ik heb gelezen zijn absoluut niet positief.
Misschien dat je moet wachten op de N5 2015.
Ach je hebt prioriteiten natuurlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind die ronde hoeken echt zo lelijk. Samsung heeft dat ook. Dat moet gewoon vel en veel strakker (ofwel: een rechthoek moet een rechthoek zijn). Dat is echt een no-go. Ik wil niet dat mensen denken dat ik met een Samsung rondloop
Klopt, het is net waar je focus ligt, maar dan hou ik liever geld in mijn zak en hou de Z2 en scoor ergens over een tijdje een jonggebruikte Z3+ ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2015 17:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ach je hebt prioriteiten natuurlijk![]()
Toch blijf ik bij mijn punt: Genoeg alternatieven voor de 1+2
Ook wegblijven van de Z3+ (is niet voor niet geen Z4 geworden).quote:Op woensdag 12 augustus 2015 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Klopt, het is net waar je focus ligt, maar dan hou ik liever geld in mijn zak en hou de Z2 en scoor ergens over een tijdje een jonggebruikte Z3+ ofzo.
+1quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik denk dat voor de meeste mensen de Redmi Note 2 toch het interessantste is nu. Zeker omdat het 1/3e van de prijs is.
Was je niet ontevreden over ondersteuning van chinaphones en iets met 4G?quote:
Wat bedoel je precies met ondersteuning? De 20-band ontbreekt inderdaad bij die Xiaomi, maar bij mijn provider wordt die band niet zoveel gebruikt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Was je niet ontevreden over ondersteuning van chinaphones en iets met 4G?
Herinner me iets wat jij ooit postte, ben te lui om het op te zoeken. Als je maar een bewuste keuze maakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 20:37 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met ondersteuning? De 20-band ontbreekt inderdaad bij die Xiaomi, maar bij mijn provider wordt die band niet zoveel gebruikt.
Nouja, misschien dat ik ooit klaagde over updates, maar dat is bij Xiaomi wel heel wat beter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Herinner me iets wat jij ooit postte, ben te lui om het op te zoeken. Als je maar een bewuste keuze maakt.
De niet premium versie (wat enkel als verschil 4G en 32GB ipv 16GB heeft) zal waarschijnlijk zelfs amper te krijgen zijn voor ons. Hou er rekening mee dat Xiaomi goed update, maar niet de Android versie. Ze updaten goed naar hun nieuwe Mi versies, maar dat betekend niet dat deze op de nieuwste androids lopen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 21:07 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Nouja, misschien dat ik ooit klaagde over updates, maar dat is bij Xiaomi wel heel wat beter.Garantie is natuurlijk wel altijd een probleem met China.
Naast band 20 zie ik echt geen enkel nadeel aan deze telefoon. Misschien dat ik zelfs de premium versie haal als het niet te duur is.
De 16 GB versie heeft ook gewoon 4G hoor? Zag pre-orders op Aliexpress en daar had de 16GB versie gewoon 4G(FDD-LTE). De processor is bij de premium overigens iets hoger geklokt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:30 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De niet premium versie (wat enkel als verschil 4G en 32GB ipv 16GB heeft) zal waarschijnlijk zelfs amper te krijgen zijn voor ons. Hou er rekening mee dat Xiaomi goed update, maar niet de Android versie. Ze updaten goed naar hun nieuwe Mi versies, maar dat betekend niet dat deze op de nieuwste androids lopen.
Ik heb niet het idee dat de OPT momenteel even populair/gewild is als de OPO een jaar geleden, maar het kan natuurlijk geen kwaad om een lijstje op te zetten...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:10 schreef winterapfel het volgende:
Nu De OPT invites er aan zitten te komen, gaan We hier weer met een lijst werken?
Met een budget van 250 euro kun je die OnePlus 2 mooi vergeten.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:42 schreef TheSatanSlayer het volgende:
zenfone 2 5inch 4gb 1,8ghz
alcatel idol 3
oneplus two
huawei honor 6 plus
welke van de 4 volgens jullie?
mijn budget: 200-250euro
dan neem ik een van de andere 3quote:Op donderdag 20 augustus 2015 19:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Met een budget van 250 euro kun je die OnePlus 2 mooi vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |