abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153264172
"Ook andere getuigen melden hen te hebben gezien, maar op tegenstrijdige tijdstippen en richtingen. Zo passeert gids Plinio edit:geen achternamen rond het middaguur twee vrouwen op het pad. 'Ze zeiden 'good morning' met een Europees accent.' Ze lijken op Kris en Lisanne, maar hij is niet zeker. 'Sorry, maar jullie lijken allemaal op elkaar: lang, wit, licht haar en dezelfde kleren. En altijd met zijn tweeën. Wij kunnen al die toeristen echt niet uit elkaar houden.'
Het verklaart waarom dorpsgenoten denken de meisjes gezien te hebben op tegenstrijdige plekken."

Dus het is helemaal niet met zekerheid te zeggen dat niemand Kris en Lisanne heeft gezien die voormiddag.

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 05-06-2015 01:19:30 ]
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153264276
quote:
18s.gif Op donderdag 4 juni 2015 22:06 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Wat flauw, ik heb die mogelijkheid in de discussie gebracht en het werd ontkracht door andere users met goede onderbouwing.
Is niet flauw. Je beweert van jezelf meer te hebben gelezen over deze zaak dan ik.
Waarom zeg je dat?
Toch mis je eenvoudige basiskennis als dat foto 509 is gewist en dat de meiden tot vervelens aan toe alles van te voren planden. Naast Gynaika haar post ken ik er nog 2 waarin dat gezegd wordt
quote:
Ik ben ook niet te beroerd om mijn visie bij te stellen daar is deze disussie volgens mij voor.
Niet om halstarrig alles te negeren wat niet in je straatje past.
Ik hoef mijn visie niet bij te stellen omdat het scenario wat ik voor ogen had in augustus daar nauwelijks wat van veranderd is.
pi_153264307
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 00:28 schreef Perico het volgende:
Ik denk dat we kunnen sluiten. In de schaduw op de rots van foto 507 is namelijk de oplossing van de puzzel te zien :|W :7

[ afbeelding ]
Een voetafdruk?
Make my day!
pi_153264372
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:16 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Is niet flauw. Je beweert van jezelf meer te hebben gelezen over deze zaak dan ik.
Waarom zeg je dat?
Toch mis je eenvoudige basiskennis als dat foto 509 is gewist en dat de meiden tot vervelens aan toe alles van te voren planden. Naast Gynaika haar post ken ik er nog 2 waarin dat gezegd wordt

[..]

Ik hoef mijn visie niet bij te stellen omdat het scenario wat ik voor ogen had in augustus daar nauwelijks wat van veranderd is.
Het verschil tussen ons is dat ik toegeef als ik er naast zit en jij niet.
Jij wil niet zien dat er ook andere verklaringen zijn voor dingen die jij als bewijs ziet voor jouw scenario.
pi_153264397
quote:

[..]

Waarom zeg je dat?

[..]

Dat plannen is toch ook maar hear say? Dat zou ik niet als vaststaand feit durven opvoeren.
pi_153264402
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:20 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Jij wil niet zien dat er ook andere verklaringen zijn voor dingen die jij als bewijs ziet voor jouw scenario.
graag de ik en jij dingetjes via PM >'tis hier geen kleuterschool
tia
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:22:48 #132
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_153264408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 00:58 schreef 11en30 het volgende:

Ondertussen lijkt de schaduw van die grassprieten de verkeerde kant op te gaan dus die plant is er later bij gesoept.
Ja, dat dacht ik ook al, dat was wat mij oorspronkelijk bezig hield. :)
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:23:52 #133
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264425
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:21 schreef mootie het volgende:

[..]

Dat plannen is toch ook maar hear say? Dat zou ik niet als vaststaand feit durven opvoeren.
Broer van Lisanne? Zegt dat in een interview bij Pauw, weinig hear say aan, IMO
pi_153264432
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:20 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Mooi, I dare you

Noem 1 ding waar ik verkeerd mee zat
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:26:01 #135
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264454
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 00:58 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Als het een captcha is, dan zou ik 7570 zeggen maar de naam van je file verraadt waar je naartoe wil.
Ondertussen lijkt de schaduw van die grassprieten de verkeerde kant op te gaan dus die plant is er later bij gesoept.
Er staat wel weer een 5 in
pi_153264464
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:23 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Broer van Lisanne? Zegt dat in een interview bij Pauw, weinig hear say aan, IMO
Dan nog kun je niet zomaar aannemen dat ze die dag helemaal gepland hadden.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:27:25 #137
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264475
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:26 schreef mootie het volgende:

[..]

Dan nog kun je niet zomaar aannemen dat ze die dag helemaal gepland hadden.
Nee, de planning was die dag vrijwilligerswerk te doen.
pi_153264484
quote:

[..]

Waarom zeg je dat?

[..]

Nee dat zeg ik niet. Jij beweerde dat ik bij moest lezen, mijn antwoord daarop was dat ik wrs meer gelezen heb dan jij, ook alles in de Panamese media en locale sites. Jij kent geen Spaans en geen Engels dus die info heb je niet. Dan ben je afhankelijk van hoe een ander dat nieuws brengt.
Ik heb me idd meer geconcentreerd op de Panamese media en de reacties daaronder, en de locale sites.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:28:49 #139
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264495
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:27 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet. Jij beweerde dat ik bij moest lezen, mijn antwoord daarop was dat ik wrs meer gelezen heb dan jij, ook alles in de Panamese media en locale sites. Jij kent geen Spaans en geen Engels dus die info heb je niet. Dan ben je afhankelijk van hoe een ander dat nieuws brengt.
Ik heb me idd meer geconcentreerd op de Panamese media en de reacties daaronder, en de locale sites.
:7 bron?
pi_153264507
Volwassen :')
pi_153264530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Mooi, I dare you

Noem 1 ding waar ik verkeerd mee zat
Wat ik al zei, er zijn meer verklaringen mogelijk voor veel dingen die jij als bewijs voor een misdrijf ziet.
Maar daar heb ik al steeds op gereageerd, op die stellingen van jou.
Ik sluit een misdrijf helemaal niet uit maar zoals ik al vaker zei, een bewijs heb ik nog niet gezien.
pi_153264565
ik vraag me nog steeds af waarom ze eerst richting vulkaan zijn gaan zoeken en die zelfs compleet afgesloten hadden

De volgende stop is Boquete, een vulkaan met er rond avontuur in allerlei vormen. Na nog een zweterig dag in verschillende bussen blijkt dat de vulkaan is afgesloten omdat er twee Hollandse meisjes vermist zijn.

http://liefsbeth.reislogger.nl/snel-sightseeing-surfsletten.93774
pi_153264576
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:31 schreef bladwijzer het volgende:
Ik sluit een misdrijf helemaal niet uit maar zoals ik al vaker zei, een bewijs heb ik nog niet gezien.
welk bewijs heb je dan wel gezien ?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:34:13 #144
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264593
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:29 schreef mootie het volgende:
Volwassen :')
bronnen zijn heel belangrijk hier, de een bouwt een OP op een fictief persoon.
De ander moet elke scheet verantwoorden, als ik zeg vloeiend Noors en Deens te spreken moet ik dat ook verantwoorden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:32 schreef StaceySinger het volgende:
ik vraag me nog steeds af waarom ze eerst richting vulkaan zijn gaan zoeken en die zelfs compleet afgesloten hadden

De volgende stop is Boquete, een vulkaan met er rond avontuur in allerlei vormen. Na nog een zweterig dag in verschillende bussen blijkt dat de vulkaan is afgesloten omdat er twee Hollandse meisjes vermist zijn.

http://liefsbeth.reislogger.nl/snel-sightseeing-surfsletten.93774
Wat een toppertje, die vrouw....
pi_153264603
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:33 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

welk bewijs heb je dan wel gezien ?
Geen enkel, daarom beweer ik ook niet stellig dat er een misdrijf gepleegd moet zijn of dat er verdwaald en/of gevallen moet zijn :)
pi_153264622
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

bronnen zijn heel belangrijk hier, de een bouwt een OP op een fictief persoon.
De ander moet elke scheet verantwoorden, als ik zeg vloeiend Noors en Deens te spreken moet ik dat ook verantwoorden.

[..]

Wat een toppertje, die vrouw....
Waar de fuck moet hij dan bewijs van leveren, dat hij een Engelse krant kan lezen?
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:42:09 #147
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264777
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:35 schreef mootie het volgende:

[..]

Waar de fuck moet hij dan bewijs van leveren, dat hij een Engelse krant kan lezen?
Nou een Spaanse zou ik liever zien. :7
  vrijdag 5 juni 2015 @ 01:44:34 #148
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153264811

[ Bericht 100% gewijzigd door ootjekatootje op 05-06-2015 01:44:59 ]
pi_153264856
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:31 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Wat ik al zei, er zijn meer verklaringen mogelijk voor veel dingen die jij als bewijs voor een misdrijf ziet.
Neen Bladwijzer.

Er zijn geen bewijzen en dat zeg ik ook niet.
Wel zijn er veel aanwijzingen die die kant op wijzen.
Die aanwijzingen plus mijn nuchter dosis verstand en logische kijk op dingen acht ik de kans op een misdrijf het allergrootst.
pi_153264974
quote:
13s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 01:47 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Neen Bladwijzer.

Er zijn geen bewijzen en dat zeg ik ook niet.
Wel zijn er veel aanwijzingen die die kant op wijzen.
Die aanwijzingen plus mijn nuchter dosis verstand en logische kijk op dingen acht ik de kans op een misdrijf het allergrootst.
Oke verander bewijs in mijn post in aanwijzing, dan nog zijn er meer verklaringen voor dingen die jij als aanwijzing voor een misdrijf ziet. Die wuif jij steeds weg.
Ik vind ook van mezelf dat ik een nuchtere kijk op zaken heb en een gezonde dosis verstand en acht de kans op een misdrijf aanwezig, maar kleiner dan de kans op een noodlottige wandeling door verkeerde informatie die ze ter beschikking hadden en ook door het onderschatten van de natuurlijke gevaren van zo'n gebied.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')