Yep. Niet april.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
pmseaman1
10 maanden geleden
Vista al Caribe desde el pianista
ja dat denk ik echt. Nog een tip er zijn meerdere gidsen met prachtige foto's op istagrammquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:08 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Jez#s denk jij echt dat ik niet wist wat istagram is?
je zit er helemaal naast ,mensen hier als trollen wegzettenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:08 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Jez#s denk jij echt dat ik niet wist wat istagram is?
En was het 10 maanden geleden april dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je zit er helemaal naast ,mensen hier als trollen wegzetten![]()
terwijl iedereen kan zien dat die foto van 10 maanden geleden is
ja in juli gemaakt en in augustus geplaatst. Dus niet op 3 april dat kan iedereen zien en dat kon ootje ook zien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
oh, nu is het weer juli... weet je het zeker?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:14 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ja in juli gemaakt en in augustus geplaatst. Dus niet op 3 april dat kan iedereen zien en dat kon ootje ook zien.
jij dus met je 3 april als feitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
daarom, wie zit er nu te trollen?
Jij!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
daarom, wie zit er nu te trollen?
Ja, en ik blijf erbij. Ik gaf je een bron, jij begint met tieren en schelden.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:16 schreef StaceySinger het volgende:
hij (Plinio) vertelt over een zoektocht kort na de verdwijning van Kris en Lisanne, waar hij met een team collega's aan deelnam
Nogmaals mijn vraag:quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ga jij maar je sprookjes in je eigen kenniskring vertellen, hier kom je er niet mee weg.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, en ik blijf erbij. Ik gaf je een bron, jij begint met tieren en schelden.
Denk je nu echt dat ik je ga vertellen hoe ik dat zeker weet?
, sorry meid, je bent de discussie niet waard
Heeft niets met deze foto te makenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:16 schreef StaceySinger het volgende:
hij (Plinio) vertelt over een zoektocht kort na de verdwijning van Kris en Lisanne, waar hij met een team collega's aan deelnam
hou je je oren en ogen open, door je houding mis je een hoop belangrijke info.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:18 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
ga jij maar je sprookjes in je eigen kenniskring vertellen, hier kom je er niet mee weg.
Bronnen posten is niet je sterkste kant, is het wel?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:20 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hou je je oren en ogen open, door je houding mis je een hoop belangrijke info.
We kunnen er ook een foto aan vast pakken, kunnen we hier weer een hele week op teren
Bron?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:25 schreef StaceySinger het volgende:
die foto is gemaakt op April 15, 2014
Weet je zeker dat het niet 3 april isquote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:25 schreef StaceySinger het volgende:
die foto is gemaakt op April 15, 2014
bron? O nee, daar doe jij uit principe niet aan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 00:27 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet 3 april is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |