wat een leugenaar he!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:39 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Kwam hij ze tegen achter de cd dan? Ik dacht aan de zuidkant
...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wat een leugenaar he!
Dat schrijft hij helemaal niet...
Je kunt een boel meewegen in de matrix en dan trekt iedereen zijn eigen conclusies.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:18 schreef bladwijzer het volgende:
Jackie stelt dat je met een gids sneller loopt dan zonder. Ben jij het daar mee eens?
Een gids is toch niet alleen een soort wegwijzer, hij wil toch ook wat toevoegen aan de wandeling lijkt me. Van de verslagen die ik lees van hikers rond Boquete spreken ze allemaal vol lof over de gidsen die hen op bijzondere vogels en planten wezen, die ze anders niet ontdekt zouden hebben.
Bij mijn weten is daar niets over verschenen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:59 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat ging FG eigenlijk doen op 1 april?
Excursies, tours en tripjes beginnen toch eerder of juist later? Had die een vrije dag 1 april?
Konden die meiden anders niet mee?
Iemand ergens een verklaring hierover gelezen?
Haha, een gids is altijd jarig dusquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:35 schreef Perico het volgende:
[..]
Je kunt een boel meewegen in de matrix en dan trekt iedereen zijn eigen conclusies.
Ervaring leert, dat als je zelf de route voor het eerst loopt en je zonder gids en ook zonder beschrijving op pad bent, dat je dan minder snel opschiet.
Omdat je niet geheel zeker bent, ver van huis. Anderzijds kan een gids die vaak stopt, het tempo doen stokken. Alleen weet ik 1 ding zeker en dat is, dat als je niet continu blijft lopen in een bos (en dat geldt ook voor Nederland bij warmer weer) dat je een gigantische prooi bent voor insecten.
Alleen als je blijft lopen, blijf je enigszins gespaard. Sta je even stil, zitten ze meteen op je. Ik vind ook dat een goede gids al lopend spaarzaam info kan geven of ergens op kan wijzen maar voor de rest moet opschieten.
Hoe eerder je terug bent, zonder te haasten, des te meer kans op fooi ook, of dat je gasten op een terras gaan zitten. En natuurlijk zeg je dat je jarig bent, iedere keer, waardoor je extra kans hebt op leuke reacties of een extraatje
En als dat van toepassing was, na de Mirador snel weer terug te lopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Haha, een gids is altijd jarig dus![]()
Van die insecten is een goeie, heb ik ook in een blog gelezen van hikers op de Pianista (ik zoek de link even op)
Doordat er ook vee loopt en dus mest op de weilandjes ligt, werden hikers als ze pauze hielden opgevreten door de horzels. Een goede reden om stevig door te stappen dus.
Ik kan daar ook niets over vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:37 schreef RapaNui het volgende:
[..]
Bij mijn weten is daar niets over verschenen.
Zouden K en L een dergelijke tip hebben meegekregen? En dat maar gelijk in praktijk hebben gebracht waardoor zij de hike in opvallend korte tijd hebben gelopen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:44 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Van die insecten is een goeie, heb ik ook in een blog gelezen van hikers op de Pianista (ik zoek de link even op)
Doordat er ook vee loopt en dus mest op de weilandjes ligt, werden hikers als ze pauze hielden opgevreten door de horzels. Een goede reden om stevig door te stappen dus.
dat is in Caldera ,dat ligt heel ergens andersquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:53 schreef bladwijzer het volgende:
The rest of the trail was pretty uneventful. The terrain was rough and I
Nee even goed lezen, het gaat over de pianista trail. Ze zijn ook naar Caldera geweestquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:24 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
dat is in Caldera ,dat ligt heel ergens anders
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:53 schreef bladwijzer het volgende:
The rest of the trail was pretty uneventful. The terrain was rough and I was getting bitten by horseflies every time we took a water break; I still have bites on my legs almost a week later!
https://www.travelblog.or(...)ete/blog-720335.html
Je brengt me wel op een ander idee, de grote hoeveelheid muggenolie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:24 schreef gynaika het volgende:
[..]
Zouden K en L een dergelijke tip hebben meegekregen? En dat maar gelijk in praktijk hebben gebracht waardoor zij de hike in opvallend korte tijd hebben gelopen?
Ik denk eerder aan een lift tot een punt vanwaar ze verder te voet moesten.
nou vreemd kaartje staat er bij danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:26 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee even goed lezen, het gaat over de pianista trail. Ze zijn ook naar Caldera geweest
Wednesday we hiked Sendero El Pianista (Pianist Trail). El Pianista is “a pleasant day hike through dairy land and into humid cloud forest”.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
nou vreemd kaartje staat er bij dan
Ja dat is het stukje over het Pianista Pad, deze mevrouw zegt zelf niet in het nevelwoud geweest te zijn. Heb medelijden met die gids...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:31 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Wednesday we hiked Sendero El Pianista (Pianist Trail). El Pianista is “a pleasant day hike through dairy land and into humid cloud forest”.
Plinio kwam ze helemaal niet tegen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:48 schreef bladwijzer het volgende:
Is een serieuze vraag Poekje, ik was altijd in de de veronderstelling dat het aan de Boquete kant was
Correctie kris was 1,75... zie facebookquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:39 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Plinio kwam ze helemaal niet tegen.
Iedereen hetero man met een greintje verstand herkent een vrouwenkoppel in bikini waarvan de ene 1.85 mtr. was, en de ander een roodharige muppet van 1.67 mtr. met eh.. een beste boezem.
Hij liegt als hij zegt:
"jullie Europese vrouwen lijken allemaal op elkaar, dus ik weet het niet zeker"
Kom op nou man.
Volwassen hetereo mannen kijken nu eenmaal altijd, ik herhaal, altijd, die eerste nanosecondes bij een ontmoeting naar tieten en gezichten. En ondergaat feromonen. Dat zit in onze genen. Zo reageert je lichaam onbewust.
Pas als je daarna met vrouwen praat, gaat het om zaken als stemgeluid, intelligentie, humor, enz. enz.
En elke hetero man die dat anders doet voorkomen imo. liegt dat ie barst.
En P.M. zijn FB site staat vol met foto's van chicks die die mee had op een hike. Welke vent zet nou foto's op zijn FB site van vrouwens die (blijkbaar) saai zijn, want allemaal op elkaar lijken?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:39 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Plinio kwam ze helemaal niet tegen.
Iedereen hetero man met een greintje verstand herkent een vrouwenkoppel in bikini waarvan de ene 1.85 mtr. was, en de ander een roodharige muppet van 1.67 mtr. met eh.. een beste boezem.
Hij liegt als hij zegt:
"jullie Europese vrouwen lijken allemaal op elkaar, dus ik weet het niet zeker"
Kom op nou man.
Volwassen hetereo mannen kijken nu eenmaal altijd, ik herhaal, altijd, die eerste nanosecondes bij een ontmoeting naar tieten en gezichten. En ondergaat feromonen. Dat zit in onze genen. Zo reageert je lichaam onbewust.
Pas als je daarna met vrouwen praat, gaat het om zaken als stemgeluid, intelligentie, humor, enz. enz.
En elke hetero man die dat anders doet voorkomen imo. liegt dat ie barst.
En P.M. zijn FB site staat vol met foto's van chicks die die mee had op een hike. Welke vent zet nou foto's op zijn FB site van vrouwens die (blijkbaar) saai zijn, want allemaal op elkaar lijken?
paspoortquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Correctie kris was 1,75... zie facebook
https://www.facebook.com/(...)5754/?type=1&theater
en inderdaad het waren mooie stoere jonge meiden.
maar wat is je punt, dat er weleens een paardenvlieg een toerist aanvalt ?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:26 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee even goed lezen, het gaat over de pianista trail. Ze zijn ook naar Caldera geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |