abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153279722
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Dit is al weer een voorbeeld van verkeerde conclusies trekken waar je een kei in bent.

Jij hebt je hoofdzakelijk op de Nederlandse media georiënteerd, we hebben dus verschillende bronnen.

quote:
18s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:50 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

No offence maar ik denk dat ik heel wat meer gelezen heb dan jij, zowel in de Spaanse media als op de Engels talige locale sites.
Zit jij de hele dag bij mij op schoot dat jij weet wat ik lees en laat vertalen ?
pi_153279802
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:14 schreef jackie12 het volgende:

[..]

[..]

Zit jij de hele dag bij mij op schoot dat jij weet wat ik lees en laat vertalen ?
Nee dat merk aan de kennis die je hebt van de Nederlandse berichtgevingen
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:19:49 #228
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153279842
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Nee dat merk aan de kennis die je hebt van de Nederlandse berichtgevingen
hoeveel mannen hebben ze vandaag ook alweer opgepakt voor die moord van 2 juni? O-)
Das toch jouw "expertise"?
pi_153279986
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:

hoeveel mannen hebben ze vandaag ook alweer opgepakt voor die moord van 2 juni? O-)
Je leest de verkeerde link. Daar staat dat niet in.
Staat op Chiriqui noticias

Hay tres menores de edad detenidos sospechosos del crimen.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:32:02 #230
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153280132
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:25 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

[..]

Je leest de verkeerde link. Daar staat dat niet in.
Staat op Chiriqui noticias

Hay tres menores de edad detenidos sospechosos del crimen.
Ik lees ook Panamese nieuwsbladen, jij beweert hier dat er vandaag 3 verdachten zijn opgepakt voor die moord. En ik wijs je erop dat dat al op 2 juni is gebeurt. Ik weet dan je daar erg veel waarde aanhecht, aan de waarheid.

Je post dus bewust onwaarheden, of je lees de lokale media zelf niet zo goed.
Maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik zou het wel fijn vinden als je wat relaxeter naar anderen zou reageren. En ze niet direct als leugenaar of arrogant wil neerzetten, juist omdat je niet alle wijsheid in pacht hebt. En dus zelf niet goed op de hoogte bent.
pi_153280134
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom qoute je dit bericht? Het was een serieus gemeend antwoord aan Jackie.
pi_153280191
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik lees ook Panamese nieuwsbladen, jij beweert hier dat er vandaag 3 verdachten zijn opgepakt voor die moord. En ik wijs je erop dat dat al op 2 juni is gebeurt. Ik weet dan je daar erg veel waarde aanhecht, aan de waarheid.

Je post dus bewust onwaarheden, of je lees de lokale media zelf niet zo goed.
Maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik zou het wel fijn vinden als je wat relaxeter naar anderen zou reageren. En ze niet direct als leugenaar of arrogant wil neerzetten, juist omdat je niet alle wijsheid in pacht hebt. En dus zelf niet goed op de hoogte bent.
Ik ga die trolspelletjes niet weer met je meespelen.
Ga je persoonlijke frustraties maar ergens anders ventileren
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:36:24 #233
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153280235
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:34 schreef bladwijzer het volgende:

[..]

Ook weer typisch Bladwijzer...
pi_153280403
quote:

[..]

je komt dit toch Posten ? Zijn 3 jongeren voor de moord gearresteerd vandaag
dat blijkt al 3 dagen geleden te zijn
En dan ga je iemand anders aanvallen en betichten trollenspelletjes te spelen ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153280567
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:02 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Precies Gynaika.
Als je weet dat ze in Nederland alles tot in de puntjes geregeld hadden en precies wisten wat ze wanneer gingen doen dan zou de trail doen met gids ook logischer zijn dan alleen.
Ook met in het achterhoofd dat ze anderen wel adviseerden om met gids te gaan.

En natuurlijk is het daarom geen feit dat ze daarom ook zeker met gids zijn gegaan maar voor mij wel een aanwijzing.
Die aanwijzing plus het ontbreken van getuigen van de taxichauffeur of getuigen op de Pianista en de snelle tijd acht ik de kans het grootst dat ze wel begeleiding hadden.

Maar ja, bewijs t maar.
Dat is het punt, er zijn aanwijzingen dat ze onder begeleiding waren maar er is geen bewijs. Nog niet.
  vrijdag 5 juni 2015 @ 18:47:14 #236
430880 mig72
De Professional
pi_153280573
quote:

[..]

Kan deze user verwijderd worden? Please
pi_153281123
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef Perico het volgende:

[..]

Ja als je hier links gaat, volg je dat pad naar Horqueta.

[ afbeelding ]

Of de Lagunas Perdidas hetzelfde zijn als de Lost Waterfalls durf ik niet te zeggen.

Je hebt ook al een Valle Escondido, een verborgen vallei.. ze noemen nogal veel dingen verborgen of verloren daar omdat ze moeilijk te vinden zijn.

Op zich is het een goede logische trail, van Pianista naar Horqueta en Bajo Mono:

[ afbeelding ]
Lagunas Perdidas is niet hetzelfde als The Lost Waterfalls, er is heel moeilijk wat over te vinden op internet dus ze doen hun naam eer aan ;)
https://www.thevisitorpan(...)special_visitor.html

Dat dwarspad zou dan moeten lopen vanaf Cerro Pianista langs de zuidkant van de cd tot aan Volcan ongeveer
pi_153281520
dubbel
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_153283231
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef bladwijzer het volgende:
Weer even een murder up-date voor de Boquete Triangle (David-Boquete-Volcan)
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-muerto-volcan/23870198
als ik het Spaans goed begrijp de 22e moord in Chiriqui sinds begin dit jaar, toch?
pi_153283316
Nog wat over de Lagunas Perdidas

Six years ago, a ngäbe indigenous exploring the mountains in the area of ​​Volcan Baru and managed to make out in the distance, three lagoons that had not been seen before.

Lagunas of Baru Volcano, nature in its splendor

The Indian made the report, but it was not until two years environmentalists learned and organized a tour to support a finding.

Its area is three hectares, are located north of Boquete, in the area of ​​Bajo Mono, Joco banks of the river, one kilometer from the central mountains.
http://impresa.prensa.com(...)or_0_3198430220.html
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:10:14 #241
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153283328
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

als ik het Spaans goed begrijp de 22e moord in Chiriqui sinds begin dit jaar, toch?
Ja dat heb je goed begrepen.

De twijfel gevallen zijn niet meegerekend.
Verdrinkingen, allergische reacties en epileptische aanvallen, en niet te vergeten het grote aantal jonge mannen die zich hebben verhangen op bijzondere wijze
pi_153283397
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ja triest he hoog tijd dat ze de statistieken bijwerken in het belang van de toeristen
pi_153283745
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 17:36 schreef StaceySinger het volgende:
Wat me wel opgevallen is > Die F hangt op 80 % van de foto's waar hij opstaat over jonge meiden heen.
Is dat normaal ?
nee, dat is niet normaal. Als professionele gids kun je van mensen vragen dat ze zich voor de start goed kleden op de (natuurlijke) omstandigheden. Echter, het lijkt er op dat alleen de meiden die gidsen meenemen vanuit Boquete op trails zeg maar TOT aan de CD ook gekleed half in bikini rustig worden getolereerd. Zie fotoblogs met Feliciano G. met andere schaarsgeklede Europese meiden.

Maar als er gehiked wordt in het gebied NA de CD hebben meiden op foto's wel lange broeken aan (zie foto's Plinio M. van die Amerikaanse dames die hij 5 dagen meeneemt op een hike (andersom) door het regenwoud van Bocas naar Boquete.

Frappant feit dat als de Pianista trail niet zo een populaire hike is, dat Plinio M. daar op 1 april toevallig rondsjouwde. En vervolgens blijkbaar niet tegen de dames zei:

"wat doen jullie hier aan deze kant van de CD, slechts gekleed in bikini; dat is hier niet verantwoord".

[ Bericht 1% gewijzigd door Poekje01 op 05-06-2015 20:29:44 ]
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:25:55 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153283846
ter vergelijking:

Rotterdam 2012 14
Rotterdam 2013 20
Rotterdam 2014 5
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:27:35 #245
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153283909
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:22 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

nee, dat is niet normaal. Als professionele gids kun je van mensen vragen dat ze zich voor de start goed kleden op de (natuurlijke) omstandigheden. Echter, het lijkt er op dat alleen de meiden die gidsen meenemen vanuit Boquete op trails zeg maar TOT aan de CD ook gekleed half in bikini rustig worden getolereerd. Zie fotoblogs met Feliciano G. met andere schaarsgeklede Europese meiden.

Maar als er gehiked wordt in het gebied NA de CD hebben meiden op foto's wel lange broeken aan (zie foto's Plinio M. van die Amerikaanse dames die hij 5 dagen meeneemt op een hike (andersom) door het regenwoud van Bocas naar Boquete.

Frappant feit dat als de Pianista trail niet zo een populaire hike is, dat Plinio M. daar op 3 april toevallig rondsjouwde. En vervolgens blijkbaar niet tegen de dames zei:

"wat doen jullie hier aan deze kant van de CD, slechts gekleed in bikini; dat is hier niet verantwoord".
je bedoelt dat hij ze op 1 april tegenkwam ipv 3 april
pi_153284024
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

je bedoelt dat hij ze op 1 april tegenkwam ipv 3 april
herstel, 1 april 😜

en ja... het was daar wel al een een 3 maanden gortdroog zomerweer.

Zo kurkdroog... dat de lokale koffie- en bananenplantage eigenaren en rijstveldboeren al een tiidje hun velden extra aan het bewateren en bevloeien waren, bang dat de oogsten zouden mislukken...
  vrijdag 5 juni 2015 @ 20:33:23 #247
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_153284146
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:30 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

herstel, 1 april
Misschien heeft die dat ook gedaan, en kreeg hij vervolgens een grote mond van de dames.
pi_153284285
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Misschien heeft die dat ook gedaan, en kreeg hij vervolgens een grote mond van de dames.
ja, dat is een reele mogelijkheid. En dat ie daarom daarna dacht... nou, dan niet... stik d'r in dan...
En vervolgens de dames bij de schemering een FARC transport met paarden tegenkwamen...
pi_153284316
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 18:47 schreef mig72 het volgende:

[..]

Kan deze user verwijderd worden? Please
^O^
pi_153284388
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 20:22 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Frappant feit dat als de Pianista trail niet zo een populaire hike is, dat Plinio M. daar op 1 april toevallig rondsjouwde. En vervolgens blijkbaar niet tegen de dames zei:

Kwam hij ze tegen achter de cd dan? Ik dacht aan de zuidkant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')