quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dit is al weer een voorbeeld van verkeerde conclusies trekken waar je een kei in bent.
Jij hebt je hoofdzakelijk op de Nederlandse media georiënteerd, we hebben dus verschillende bronnen.
Zit jij de hele dag bij mij op schoot dat jij weet wat ik lees en laat vertalen ?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:50 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
No offence maar ik denk dat ik heel wat meer gelezen heb dan jij, zowel in de Spaanse media als op de Engels talige locale sites.
Nee dat merk aan de kennis die je hebt van de Nederlandse berichtgevingenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:14 schreef jackie12 het volgende:
[..]
[..]
Zit jij de hele dag bij mij op schoot dat jij weet wat ik lees en laat vertalen ?
hoeveel mannen hebben ze vandaag ook alweer opgepakt voor die moord van 2 juni?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:17 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Nee dat merk aan de kennis die je hebt van de Nederlandse berichtgevingen
Je leest de verkeerde link. Daar staat dat niet in.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
hoeveel mannen hebben ze vandaag ook alweer opgepakt voor die moord van 2 juni?![]()
Das toch jouw "expertise"?
Ik lees ook Panamese nieuwsbladen, jij beweert hier dat er vandaag 3 verdachten zijn opgepakt voor die moord. En ik wijs je erop dat dat al op 2 juni is gebeurt. Ik weet dan je daar erg veel waarde aanhecht, aan de waarheid.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:25 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
[..]
Je leest de verkeerde link. Daar staat dat niet in.
Staat op Chiriqui noticias
Hay tres menores de edad detenidos sospechosos del crimen.
Waarom qoute je dit bericht? Het was een serieus gemeend antwoord aan Jackie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hoeveel mannen hebben ze vandaag ook alweer opgepakt voor die moord van 2 juni?![]()
Das toch jouw "expertise"?
Ik ga die trolspelletjes niet weer met je meespelen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik lees ook Panamese nieuwsbladen, jij beweert hier dat er vandaag 3 verdachten zijn opgepakt voor die moord. En ik wijs je erop dat dat al op 2 juni is gebeurt. Ik weet dan je daar erg veel waarde aanhecht, aan de waarheid.
Je post dus bewust onwaarheden, of je lees de lokale media zelf niet zo goed.
Maakt mij allemaal niet zoveel uit, ik zou het wel fijn vinden als je wat relaxeter naar anderen zou reageren. En ze niet direct als leugenaar of arrogant wil neerzetten, juist omdat je niet alle wijsheid in pacht hebt. En dus zelf niet goed op de hoogte bent.
Ook weer typisch Bladwijzer...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:34 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Ik ga die trolspelletjes niet weer met je meespelen.
Ga je persoonlijke frustraties maar ergens anders ventileren
je komt dit toch Posten ? Zijn 3 jongeren voor de moord gearresteerd vandaagquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:34 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Dat is het punt, er zijn aanwijzingen dat ze onder begeleiding waren maar er is geen bewijs. Nog niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:02 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Precies Gynaika.
Als je weet dat ze in Nederland alles tot in de puntjes geregeld hadden en precies wisten wat ze wanneer gingen doen dan zou de trail doen met gids ook logischer zijn dan alleen.
Ook met in het achterhoofd dat ze anderen wel adviseerden om met gids te gaan.
En natuurlijk is het daarom geen feit dat ze daarom ook zeker met gids zijn gegaan maar voor mij wel een aanwijzing.
Die aanwijzing plus het ontbreken van getuigen van de taxichauffeur of getuigen op de Pianista en de snelle tijd acht ik de kans het grootst dat ze wel begeleiding hadden.
Maar ja, bewijs t maar.
Kan deze user verwijderd worden? Pleasequote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:34 schreef bladwijzer het volgende:
[..]
Lagunas Perdidas is niet hetzelfde als The Lost Waterfalls, er is heel moeilijk wat over te vinden op internet dus ze doen hun naam eer aanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:44 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja als je hier links gaat, volg je dat pad naar Horqueta.
[ afbeelding ]
Of de Lagunas Perdidas hetzelfde zijn als de Lost Waterfalls durf ik niet te zeggen.
Je hebt ook al een Valle Escondido, een verborgen vallei.. ze noemen nogal veel dingen verborgen of verloren daar omdat ze moeilijk te vinden zijn.
Op zich is het een goede logische trail, van Pianista naar Horqueta en Bajo Mono:
[ afbeelding ]
als ik het Spaans goed begrijp de 22e moord in Chiriqui sinds begin dit jaar, toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:40 schreef bladwijzer het volgende:
Weer even een murder up-date voor de Boquete Triangle (David-Boquete-Volcan)
http://elsiglo.com/cronica-roja/hallan-muerto-volcan/23870198
Ja dat heb je goed begrepen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
als ik het Spaans goed begrijp de 22e moord in Chiriqui sinds begin dit jaar, toch?
Ja triest he hoog tijd dat ze de statistieken bijwerken in het belang van de toeristenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:07 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
als ik het Spaans goed begrijp de 22e moord in Chiriqui sinds begin dit jaar, toch?
nee, dat is niet normaal. Als professionele gids kun je van mensen vragen dat ze zich voor de start goed kleden op de (natuurlijke) omstandigheden. Echter, het lijkt er op dat alleen de meiden die gidsen meenemen vanuit Boquete op trails zeg maar TOT aan de CD ook gekleed half in bikini rustig worden getolereerd. Zie fotoblogs met Feliciano G. met andere schaarsgeklede Europese meiden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:36 schreef StaceySinger het volgende:
Wat me wel opgevallen is > Die F hangt op 80 % van de foto's waar hij opstaat over jonge meiden heen.
Is dat normaal ?
je bedoelt dat hij ze op 1 april tegenkwam ipv 3 aprilquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:22 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, dat is niet normaal. Als professionele gids kun je van mensen vragen dat ze zich voor de start goed kleden op de (natuurlijke) omstandigheden. Echter, het lijkt er op dat alleen de meiden die gidsen meenemen vanuit Boquete op trails zeg maar TOT aan de CD ook gekleed half in bikini rustig worden getolereerd. Zie fotoblogs met Feliciano G. met andere schaarsgeklede Europese meiden.
Maar als er gehiked wordt in het gebied NA de CD hebben meiden op foto's wel lange broeken aan (zie foto's Plinio M. van die Amerikaanse dames die hij 5 dagen meeneemt op een hike (andersom) door het regenwoud van Bocas naar Boquete.
Frappant feit dat als de Pianista trail niet zo een populaire hike is, dat Plinio M. daar op 3 april toevallig rondsjouwde. En vervolgens blijkbaar niet tegen de dames zei:
"wat doen jullie hier aan deze kant van de CD, slechts gekleed in bikini; dat is hier niet verantwoord".
herstel, 1 april 😜quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
je bedoelt dat hij ze op 1 april tegenkwam ipv 3 april
ja, dat is een reele mogelijkheid. En dat ie daarom daarna dacht... nou, dan niet... stik d'r in dan...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien heeft die dat ook gedaan, en kreeg hij vervolgens een grote mond van de dames.
quote:
Kwam hij ze tegen achter de cd dan? Ik dacht aan de zuidkantquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:22 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
nee, dat is niet normaal. Als professionele gids kun je van mensen vragen dat ze zich voor de start goed kleden op de (natuurlijke) omstandigheden. Echter, het lijkt er op dat alleen de meiden die gidsen meenemen vanuit Boquete op trails zeg maar TOT aan de CD ook gekleed half in bikini rustig worden getolereerd. Zie fotoblogs met Feliciano G. met andere schaarsgeklede Europese meiden.
Maar als er gehiked wordt in het gebied NA de CD hebben meiden op foto's wel lange broeken aan (zie foto's Plinio M. van die Amerikaanse dames die hij 5 dagen meeneemt op een hike (andersom) door het regenwoud van Bocas naar Boquete.
Frappant feit dat als de Pianista trail niet zo een populaire hike is, dat Plinio M. daar op 1 april toevallig rondsjouwde. En vervolgens blijkbaar niet tegen de dames zei:
"wat doen jullie hier aan deze kant van de CD, slechts gekleed in bikini; dat is hier niet verantwoord".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |