abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153252223
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_153252229
Heeee, met OP *O*
pi_153253303
Zoë je blije meiden O+ O+ Wat zien ze er groot uit al!

Blue, dat is balen -O-

Mijn mini in een minibadje O+

compleet met snotneus

Wij hebben precies dezelfde schelp als GM (leuke foto's!), én nog een ander opblaasbadje. Volgens mij denkt de familie dat het kind iets tekort komt :P

[ Bericht 1% gewijzigd door Dyre op 04-06-2015 19:47:36 ]
pi_153254225
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:06 schreef Dyre het volgende:

Blue, dat is balen -O-

[ afbeelding ]
compleet met snotneus

Wij hebben precies dezelfde schelp al GM (leuke foto's!), én nog een ander opblaasbadje. Volgens mij denkt de familie dat het kind iets tekort komt :P
O+ ookal zo'n zomerse foto! Leuk!

Ja ze zijn lang. Morgen 7mnd en Tshirtjes mt74 zitten niet zo ruim..vestje mt80 vd hema zit precies goed. Heb dus maar zomerkleding mt80 besteld :o
  donderdag 4 juni 2015 @ 19:44:39 #5
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_153254334
Wat een leuk drietal Zoe!

Blue, hoe was het bij de tandarts?

Dyre wat een vrolijkerd O+
pi_153254395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:06 schreef Dyre het volgende:

Blue, dat is balen -O-

[ afbeelding ]
compleet met snotneus

Wij hebben precies dezelfde schelp al GM (leuke foto's!), én nog een ander opblaasbadje. Volgens mij denkt de familie dat het kind iets tekort komt :P
O+

Ik twijfelde over t badje maar morgen ga ik t neerzetten
S. 2014
J. 2016
pi_153254490
Ja het was hier vanmiddag in de tuin zó warm dat ik het wel aandurfde :Y(wel met warm water gevuld dan) En wat had ze een lol :D

Meteen even de zwemluiers getest. Maar dat zijn ook gewoon sponzen zeg, ik tilde haar uit het badje en er kwam nog een hele plens water achteraan.
  donderdag 4 juni 2015 @ 19:54:15 #8
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_153254582
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:50 schreef Dyre het volgende:
Ja het was hier vanmiddag in de tuin zó warm dat ik het wel aandurfde :Y(wel met warm water gevuld dan) En wat had ze een lol :D

Meteen even de zwemluiers getest. Maar dat zijn ook gewoon sponzen zeg, ik tilde haar uit het badje en er kwam nog een hele plens water achteraan.
Ik vond zelf de huggies verreweg het fijnst, die van kv waren bij mij net sponzen :')
pi_153255000
Tandje zit iets los, scheurtje in tandvlees wat ik zwlf al had gezien. Maar geen problemen en gaat goedkomen.

Nu net gegeten en kind in bed gekukelt.
Zo mijn pimpelpaarse borst nog maar even afkolven, verstopt melkkliertje, welja, kan er ook bij!
Ven blij dat ik normaal gesproken geen single mom ben, en dat vriend volgende week zaterdag weer terug is (hij is nog maar amper 15 uur weg en het loopt al de soep in :') )

Dyre je mopje O+ bijna een jaae al!!!
Hier morgen ook het bad, lekker luierloos maar wel met hippe zwembroek met bloemetjes 8-)
pi_153255252
Dyre wat een schatje O+ zo blij! En badje in de tuin! Lijkt me zo heerlijk. Zal aan lief doorgeven dat dat best wel mag morgen (ik moet werken }:| ) . Met warm water ja? En hoe lang laat je ze er in? En niet vol in de zon toch? (Ik weet ook niks -O- ) .

Blue wat een schrik zeg :o Ik lees het net. En dan ook nog alleen! Ik vind het ook altijd stom als lief er niet is. Op zich doe ik niet heel veel meer dan, maar het idee dat je het niet even uit handen kan geven vind ik altijd zwaar. En ik vind naar bed gaan heel lastig als ik alleen thuis ben met A. ga ik uren liggen luisteren of niks geks hoor in of om het huis :@ .

Goed. Laptop uit, nakijkwerk aan. Moet nog een avond werken omdat ik tijdens A's slaapjes heb zitten luieren in de tuin. Het was het waard. Maar ik heb geen zin.
pi_153256224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 19:54 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik vond zelf de huggies verreweg het fijnst, die van kv waren bij mij net sponzen :')
Dit was al een Huggie, het kan nog erger dus? :')

Fijn Blue dat het meeviel met het tandje!
Maar een verstopt melkkliertje, dat klink niet prettig zeg!

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Dyre wat een schatje O+ zo blij! En badje in de tuin! Lijkt me zo heerlijk. Zal aan lief doorgeven dat dat best wel mag morgen (ik moet werken }:| ) . Met warm water ja? En hoe lang laat je ze er in? En niet vol in de zon toch? (Ik weet ook niks -O- ) .
Ja, ik heb gewoon wat emmertjes met 37 graden water gevuld, omdat koud/kamertemperatuurwater me nog te fris leek voor zo'n kleintje, dan koelen ze misschien snel af? En inderdaad niet in de volle zon. Ik wilde haar badje op het gras zetten, maar er was nog maar een héél klein stukje met schaduw, dus je kan op de foto zien dat ze nog maar nét uit de zon zat :P
Maar wel een petje en voor de zekerheid ook een shirtje aan, maar dat is meer overbezorgde moeder-gedrag hoor :')

Ze heeft er denk ik 20 minuutjes ingezeten en toen vond ze het wel weer mooi geweest. Het gras werd toen even héél interessant :Y
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:00:15 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153256295
Wat een schrik blue, en dan ben je ook nog alleen. Pff. En ai voor je pimpelpaarse borst. Ik denk dat die man van jou maar snel terug komen :o :*

Mijn baby slaapt pas net -O-. Op ons bed. Fles niet willen drinken, Ohja toch wel, :r alles er weer uit, huilen, flesje water, kneiterharde scheten, poepluier (nr 5 van vandaag) huilen, huilen, paracetamol, slapen, huilen, slapen, huilen, nog meer water, op slaap vallen op mama, jezelf op grote bed laten glijden en lekker slapen. 2e avond dat het zo gaat, overdag niks aan de hand :?

Razz, niet in de volle zon nee, lauw water en net zo lang tot ze het of niet meer leuk vindt of ze het koud krijgt. Komt goed! En werkze nog -O-
pi_153256301
Weet nog wel toen Djenna een maand of 9 was dat ze het badje buiten echt niet cool vond :')
Jaar derop durfde ze er soms zelf in te kruipen.
Hoop dat het dit jaar dikke pret wordt met haar broertje erbij ^O^
Helaas zal ik er zelf niet veel bij zijn want werk ;( ... Maar zal manlief vragen een filmpje te maken ^O^ .. Ben ik er toch een klein beetje soort van bij.

BE wat een schrik :o

Fap buikgriepje zou kunnen .. maar jouw kleintje is nog niet zo heel oud toch?
Soesa gezellig he ... :{ :X ... Zou ik je toch van een heeeeeeel afstandje toch aangestoken hebben? :(
pi_153256417
Gras O+ !

Onze tuin gaat 16 juni op de schop *O* !

Overigens tot groot, heel groot, enorm groot verdriet van m'n schoonmoeder :') . "Weet je wel waar je aan begint? Zulke mooie planten wegdoen. Tsssss. Je gaat er spijt van krijgen!". En ze staat af en toe melancholisch voor de schuifpui en mompelt dan "Ach.. jee.. ". Dramaqueen is ze. Maar wel lief.

Het gaat van een tuin vol met planten die je moet snoeien en grond die je moet schoffelen en steentjes waar je onkruid tussenuit moet pulken en veel te veel vervelende prikplanten en twee baby-onvriendelijke vijvers naar een fijne tuin-met-terras-en-gras-en-wat-borders waar ik als ultieme tuinieren-hater al jaren op zit te wachten. Nu met baby hadden we een excuus en omdat het BTWtarief op klussen 1 juli omhoog gaat laten we het nu doen.

Ik kan niet wachten tot ik met m'n baby in het gras kan zitten O+ O+ O+.
pi_153256493
Soesa dat klinkt ook hopeloos zeg. Is 't niet iets met de oortjes? Al passen die scheten daar weer niet bij. Iets dat ze heeft gegeten? En anders.. faaase.. 8maandensprong. Hoe dan ook: :*

Werkboks Twinkle. Heeft jouw werkplek airco? Ik mag morgen in een lokaal lesgeven waar het hele jaar de radiator aanstaat want oud gebouw en het kan niet uit. Lekkah :') .

Thanks voor de badjetips. Ik zal het aan de papa doorgeven. Ben benieuwd of hij het aandurft :7 .

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2015 21:11:09 ]
pi_153256615
Ik werk in een bunker :')

Maar het klinkt erger dan het is :P
Hopelijk in mijn pauze toch wat van de zon meepikken.
pi_153256912
In bunkers is het wel lekker koel O+ . Wat doe jij dan Dyre?

Ik zie echt nu al op tegen het laatste uur met HAVO4. Met z'n 30'en in een lokaal met plek voor 29 tafels. En dan de radiator aan. En het is een jongensklas dus puberzweetlucht kom er maar in :9 . Ik denk dat we maar naar buiten gaan ofzo :') .
pi_153257003
Ik ga morgen weer bruiloften *O* En overmorgen ook *O* 8 1/2 en 10u. En dan zondag lekker chilluh op de ba.. Ohnee, 2u in de auto voor verjaardag van m'n schoonvader -O-

Wel weer nice: het is in hun studiootje in Wijk aan Zee en we blijven een nachtje. Maandag strandwandeling met smurf O+
pi_153257153
Wat wordt het weer de komende dagen eigenlijk?

Ik vind het ook zwaar hoor Razz, hele dagen alleen en idd even niet uit handen kunnen geven of een momentje voor jezelf plannen.
Maar dit is 1 van de punten die ik wist toen we spraken over het krijgen van een kindje.
Die motor(vakantie) is gewoon heel belangrijk en wil hij niet opgeven.
Vorig jaar is hij wat eerder op vakantie gegaan en kwam hij net terug bij 37wk zwanger :')
Anderen hebben er vaak meer moeite mee of commentaar op dan dat ik het zelf als lastig ervaar.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:28:49 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_153257183
Razz, ik weet het echt niet! Ze heeft gister iets anders gegeten dan vandaag dus daar zal het niet aan liggen denk ik. Oortjes... Geen idee. Overdag is het slapen geen probleem! Ze moet wel weer flink hoesten maar ja, om daar nou zo giga van over de rooie te gaan :? Anyhow, gaat wel weer over :')

Oi, ik kan me voorstellen dat je in dat laatste uur geen zin hebt :X. Fieldtrip *O*

Dan ben je hier in de buurt JM ;), druk maar leuk weekendje voor de boeg!
pi_153257266
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Gras O+ !

Onze tuin gaat 16 juni op de schop *O* !

Overigens tot groot, heel groot, enorm groot verdriet van m'n schoonmoeder :') . "Weet je wel waar je aan begint? Zulke mooie planten wegdoen. Tsssss. Je gaat er spijt van krijgen!". En ze staat af en toe melancholisch voor de schuifpui en mompelt dan "Ach.. jee.. ". Dramaqueen is ze. Maar wel lief.

Het gaat van een tuin vol met planten die je moet snoeien en grond die je moet schoffelen en steentjes waar je onkruid tussenuit moet pulken en veel te veel vervelende prikplanten en twee baby-onvriendelijke vijvers naar een fijne tuin-met-terras-en-gras-en-wat-borders waar ik als ultieme tuinieren-hater al jaren op zit te wachten. Nu met baby hadden we een excuus en omdat het BTWtarief op klussen 1 juli omhoog gaat laten we het nu doen.

Ik kan niet wachten tot ik met m'n baby in het gras kan zitten O+ O+ O+.
O men dat hadden wij ook laten doen vlak voordat Djenna geboren zou worden.
Serieus, de BESTE investering ever!

Nu moeten we alleen nog een keer iets met onze mega voortuin :X
Mijn plan is ook om daar alle (prachtige overigens!) planten eruit te trekken .. gras erop.
Dat grasmaaien eens per twee weken bevalt me wel ^O^ .. En heuj dat kan ik zelfs nog :o

O echt? Ik zit zelf ook met stinkende 16-jarigen in mijn klas en dat meurt af en toe jonge :o
Maar permanent kapotte verwarming + zomerse temperaturen lijkt me wel killing ja... En tafeltjes te weinig .. O god I feel your drama.

Hier op het werk zit ik in een soort van vissenkom met heeeeeeeul veul ramen (wel airco though :P ). Maar ik zit, als ik werk, echt aan mijn bureau gekluisterd (mega logistiek bedrijf waar ik de chauffeursbalie run .. continu volk). .. reminds me ,... morgen ook stinkBulgaren .. Roemenen enzo -O- ... Deodorant in de aanslag!

O en met zo'n weer trouwen :X

Wel heerlijk vooruitzicht JM!
pi_153257310
Ik snap heel goed dat hij dat ook blijft doen BE :Y. Mijn lief gaat elk jaar met z'n vader en broer een week weg. Dat blijft hij ook doen, dat hebben we afgesproken. En ik wil in oktober weer mee op de werkweek van school. Dat vind ik één van de allerleukste dingen van mijn baan O+ , dus daar wil ik niet mee stoppen. Dat zijn toch ook de dingen die horen bij wie je bent, en ik vind dat je elkaar die ruimte ook moet geven. Een weekje alleen voor je kind zorgen is nog wel te overzien ook denk ik.

Maar ik heb wel echt enorm respect voor alleenstaande moeders, want ik zou er wel moedeloos van worden als ik het altijd alleen zou moeten doen :@ . Hoe vaak ik niet wanhopig naar beneden ben gestampt met de boodschap "En nu mag jij, ik ben het even zat." als ze niet ging slapen..
pi_153257366
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:27 schreef BlueEyes het volgende:
Wat wordt het weer de komende dagen eigenlijk?

Vorig jaar is hij wat eerder op vakantie gegaan en kwam hij net terug bij 37wk zwanger :')

O ja dat weet ik nog :D .. dat je dat aandurfde joh :+

En de weersvoorspelling volgens mijn app:
morgen 31 graden
zaterdag 23 graden overwegend zonnig
zondag 21 graden heel zonnig
maandag/dinsdag 19 graden overwegend zondag
woensdag 20 graden zonnig

Aldus Pieternel Paulusma :P
pi_153257458
Zoë, die foto van jouw knapperd was echt superlief!

Dyre, die van jou heeft heel mooie pretoogjes, wat heerlijk zo in zijn zwembad.

JM, weer een drukke paar dagen, maar dat uitwaaien is wel erg fijn om naartoe te werken.

Hier is het vandaag weer bal met krijsen in de avond omdat Sjaak allemaal voeding opboert en dan weer doorslikt. Het blijft zo ontzettend zielig en ik had het er ook even moeilijk mee. In zijn bedje slapen lukte niet dus nu ligt hij op vrouw O+ Gelukkig slaapt hij nu en ik denk dat het vannacht ook wel moet lukken.
  donderdag 4 juni 2015 @ 21:41:34 #25
149959 SQ
snelle trees
pi_153257645
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2015 21:34 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

O ja dat weet ik nog :D .. dat je dat aandurfde joh :+

En de weersvoorspelling volgens mijn app:
morgen 31 graden
zaterdag 23 graden overwegend zonnig
zondag 21 graden heel zonnig