quote:
Op donderdag 4 juni 2015 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:Gras

!
Onze tuin gaat 16 juni op de schop

!
Overigens tot groot, heel groot, enorm groot verdriet van m'n schoonmoeder

. "Weet je wel waar je aan begint? Zulke mooie planten wegdoen. Tsssss. Je gaat er spijt van krijgen!". En ze staat af en toe melancholisch voor de schuifpui en mompelt dan "Ach.. jee.. ". Dramaqueen is ze. Maar wel lief.
Het gaat van een tuin vol met planten die je moet snoeien en grond die je moet schoffelen en steentjes waar je onkruid tussenuit moet pulken en veel te veel vervelende prikplanten en twee baby-onvriendelijke vijvers naar een fijne tuin-met-terras-en-gras-en-wat-borders waar ik als ultieme tuinieren-hater al jaren op zit te wachten. Nu met baby hadden we een excuus en omdat het BTWtarief op klussen 1 juli omhoog gaat laten we het nu doen.
Ik kan niet wachten tot ik met m'n baby in het gras kan zitten

.
O men dat hadden wij ook laten doen vlak voordat Djenna geboren zou worden.
Serieus, de BESTE investering ever!
Nu moeten we alleen nog een keer iets met onze mega voortuin
Mijn plan is ook om daar alle (prachtige overigens!) planten eruit te trekken .. gras erop.
Dat grasmaaien eens per twee weken bevalt me wel

.. En heuj dat kan ik zelfs nog
O echt? Ik zit zelf ook met stinkende 16-jarigen in mijn klas en dat meurt af en toe jonge
Maar permanent kapotte verwarming + zomerse temperaturen lijkt me wel killing ja... En tafeltjes te weinig .. O god I feel your drama.
Hier op het werk zit ik in een soort van vissenkom met heeeeeeeul veul ramen (wel airco though

). Maar ik zit, als ik werk, echt aan mijn bureau gekluisterd (mega logistiek bedrijf waar ik de chauffeursbalie run .. continu volk). .. reminds me ,... morgen ook stinkBulgaren .. Roemenen enzo

... Deodorant in de aanslag!
O en met zo'n weer trouwen
Wel heerlijk vooruitzicht JM!