quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:06 schreef Dyre het volgende:
Zoë je blije meiden![]()
Wat zien ze er groot uit al!
Blue, dat is balen![]()
Mijn mini in een minibadje
[ afbeelding ]
compleet met snotneus
Wij hebben precies dezelfde schelp al GM (leuke foto's!), én nog een ander opblaasbadje. Volgens mij denkt de familie dat het kind iets tekort komt
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:06 schreef Dyre het volgende:
Zoë je blije meiden![]()
Wat zien ze er groot uit al!
Blue, dat is balen![]()
Mijn mini in een minibadje
[ afbeelding ]
compleet met snotneus
Wij hebben precies dezelfde schelp al GM (leuke foto's!), én nog een ander opblaasbadje. Volgens mij denkt de familie dat het kind iets tekort komt
Ik vond zelf de huggies verreweg het fijnst, die van kv waren bij mij net sponzenquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:50 schreef Dyre het volgende:
Ja het was hier vanmiddag in de tuin zó warm dat ik het wel aandurfde(wel met warm water gevuld dan) En wat had ze een lol
Meteen even de zwemluiers getest. Maar dat zijn ook gewoon sponzen zeg, ik tilde haar uit het badje en er kwam nog een hele plens water achteraan.
Dit was al een Huggie, het kan nog erger dus?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:54 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik vond zelf de huggies verreweg het fijnst, die van kv waren bij mij net sponzen
Ja, ik heb gewoon wat emmertjes met 37 graden water gevuld, omdat koud/kamertemperatuurwater me nog te fris leek voor zo'n kleintje, dan koelen ze misschien snel af? En inderdaad niet in de volle zon. Ik wilde haar badje op het gras zetten, maar er was nog maar een héél klein stukje met schaduw, dus je kan op de foto zien dat ze nog maar nét uit de zon zatquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:23 schreef Razztwizzle het volgende:
Dyre wat een schatjezo blij! En badje in de tuin! Lijkt me zo heerlijk. Zal aan lief doorgeven dat dat best wel mag morgen (ik moet werken
) . Met warm water ja? En hoe lang laat je ze er in? En niet vol in de zon toch? (Ik weet ook niks
) .
O men dat hadden wij ook laten doen vlak voordat Djenna geboren zou worden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:04 schreef Razztwizzle het volgende:
Gras!
Onze tuin gaat 16 juni op de schop!
Overigens tot groot, heel groot, enorm groot verdriet van m'n schoonmoeder. "Weet je wel waar je aan begint? Zulke mooie planten wegdoen. Tsssss. Je gaat er spijt van krijgen!". En ze staat af en toe melancholisch voor de schuifpui en mompelt dan "Ach.. jee.. ". Dramaqueen is ze. Maar wel lief.
Het gaat van een tuin vol met planten die je moet snoeien en grond die je moet schoffelen en steentjes waar je onkruid tussenuit moet pulken en veel te veel vervelende prikplanten en twee baby-onvriendelijke vijvers naar een fijne tuin-met-terras-en-gras-en-wat-borders waar ik als ultieme tuinieren-hater al jaren op zit te wachten. Nu met baby hadden we een excuus en omdat het BTWtarief op klussen 1 juli omhoog gaat laten we het nu doen.
Ik kan niet wachten tot ik met m'n baby in het gras kan zitten![]()
![]()
.
O ja dat weet ik nogquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:27 schreef BlueEyes het volgende:
Wat wordt het weer de komende dagen eigenlijk?
Vorig jaar is hij wat eerder op vakantie gegaan en kwam hij net terug bij 37wk zwanger![]()
oh maandag en dinsdag wordt het overwegend zondagquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:34 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
O ja dat weet ik nog.. dat je dat aandurfde joh
![]()
En de weersvoorspelling volgens mijn app:
morgen 31 graden
zaterdag 23 graden overwegend zonnig
zondag 21 graden heel zonnig
maandag/dinsdag 19 graden overwegend zondag
woensdag 20 graden zonnig
Aldus Pieternel Paulusma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:50 schreef JufMariska het volgende:
Draagdoekslapen![]()
En 2 pittige dagen idd, maar ook wel echt tof hoor!Kan ik bij jou komen werken, dan ben ik dat salarisgeneuzel ook kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat is ook wel weer waar, altijd 20 graden, ongeacht het weer buiten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:20 schreef Razztwizzle het volgende:
In bunkers is het wel lekker koel. Wat doe jij dan Dyre?
quote:Ik zie echt nu al op tegen het laatste uur met HAVO4. Met z'n 30'en in een lokaal met plek voor 29 tafels. En dan de radiator aan. En het is een jongensklas dus puberzweetlucht kom er maar in :9 . Ik denk dat we maar naar buiten gaan ofzo.
Ja dat kleins was een motor total loss en vriend met gedeukt ego op de grondquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:56 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel weer waar, altijd 20 graden, ongeacht het weer buiten.
ik doe iets met straling
[..]
Lekker hoor!
Risu wat fijn he, dat die draagdoek soms zoveel scheelt
Blue, die motortrip, dat weet ik nog wel van vorig jaar
(had hij niet toen de eerste dag al een klein ongelukje gehad waar hij niks over had gezegd of heb ik dat verkeerd onthouden?)
Die ga ik NU kijken terwijl ik de kolf aanzet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Kijk je ook Kerels met een Kleintje?
(Ik niet hoorecht niet
)
Aaaahhhh wat heb je het zwaaaarrrr arme jijijjijijij.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:18 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die ga ik NU kijken terwijl ik de kolf aanzet.
Moest eerst nog de aardbeienplantjes water geven en kattenbakken doen en stofzuigen en dweilen en opruimen en afwassen en en en.. (verkapte vraag om medelijden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |