Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:50 schreef Mykonos het volgende:
Wat doet het er ook toe, Williams verplettert beide dames in die finale.
Jawel, maar die verliest straks van, euh, die meid met een moeilijke naam.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:50 schreef Mykonos het volgende:
Wat doet het er ook toe, Williams verplettert beide dames in die finale.
Ik help het je hopenquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:53 schreef DO2 het volgende:
[..]
Jawel, maar die verliest straks van, euh, die meid met een moeilijke naam.
Een vent heeft het nou eenmaal makkelijk tussen al die damesquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:54 schreef Niox het volgende:
Nou, als het meezit op Wimbledon dan maakt Serena serieuze kans op een calendar year Grand Slam.
In haar slechtste jaar in tijdenquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:54 schreef Niox het volgende:
Nou, als het meezit op Wimbledon dan maakt Serena serieuze kans op een calendar year Grand Slam.
Ik vind tennis bij de mannen echt een prachtige sport, maar het niveau bij de vrouwen daar wordt ik gewoon treurig van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
In haar slechtste jaar in tijden
Haar niveau is echt niet goed dit jaar en ze wint alles
Da's eerlijk gezegd de beste reden die ik tot dusver gezien heb om voor Lucie te juichen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 16:58 schreef F.M.D. het volgende:
maak het af lucie. ben het zo zat om zwijnsteiger steeds in beeld te zien na elk punt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |