Ja.quote:
Ga naakt en parkeer je pener in een gewillige deernequote:
blijf je trouw aan je eigen ding, met kans op een discussie, of pas je je aan?quote:
Ik heb niet eens een pener.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ga naakt en parkeer je pener in een gewillige deerne
Ik doe lekker star zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
blijf je trouw aan je eigen ding, met kans op een discussie, of pas je je aan?
Voorbindpener danquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een pener.![]()
[..]
Ik doe lekker star zijn.
Misschien haal ik nog wel een wit voetje bij de halfgod jodelahity.quote:
Gewoon met die vingers erin roeren, jwz.quote:
Neen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:38 schreef broccoli. het volgende:
Misschien haal ik nog wel een wit voetje bij de halfgod jodelahity.
Moet ik het tussen haakjes zetten?quote:
Gewoon nee. Geen discussie over mogelijk.quote:
Mweh, alleen maar meer werkquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Moet ik het tussen haakjes zetten?
aanhalingstekensquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Moet ik het tussen haakjes zetten?
Of *sterretjes*, Braddie style.quote:
Ga wel huilend in een hoekje zitten, is dit wat je wilt?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Gewoon nee. Geen discussie over mogelijk.
Braddiegodquote:
Pics.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ga wel huilend in een hoekje zitten, is dit wat je wilt?
Ik ook.quote:
Is zij 12 ofzoquote:
als je maar aan het huilen bent, en in een hoekje zit.quote:
Ik hoop dat hij nog een keer terug komt, wat heb ik gelachen om zijn topicquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ook.
Had hem ook op Facebook, en toen verbrak hij 2 keer het contact met mij
Geen smaak hebbenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
als je maar aan het huilen bent, en in een hoekje zit.
Hoe je dat doet mag je zelf verder invullen.
Ja ik ook. Kansloos geval was hij ook op Facebook trouwens. Heel de tijd zelfmedelijden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij nog een keer terug komt, wat heb ik gelachen om zijn topic![]()
Ik had verwacht dat je er anders uit zou zien. Beetje jammer dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik ook. Kansloos geval was hij ook op Facebook trouwens. Heel de tijd zelfmedelijden.
Doe mij maar Emma Watson ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja iedere man wil andere mannen neuken of niet
Verbaast me nietquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ja ik ook. Kansloos geval was hij ook op Facebook trouwens. Heel de tijd zelfmedelijden.
Het is dat FB ervan vastloopt anders had ik wel een paar pareltjes gescreenshot.quote:
EENSCHquote:
Sorry.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je er anders uit zou zien. Beetje jammer dit.
Is het zo erg danquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:47 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het is dat FB ervan vastloopt anders had ik wel een paar pareltjes gescreenshot.
[..]
EENSCHZelfs met kort haar is ze geefbaar.
[..]
Sorry.
Ja. Nadat ie me had verwijderd heeft ie me ook nog een paar keer een berichtje gestuurd.quote:
zolang het maar geen selena gomez isquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:49 schreef jodelahity het volgende:
Ik moet zeggen dat ik jullie verkeerd heb ingeschat. Ik dacht echt dat jullie allemaal homo zijn. Maar blijkbaar vallen jullie wel op sommige vrouwen.
Ariane Grande danquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:52 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zolang het maar geen selena gomez is
Moet het een superster zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef jodelahity het volgende:
We moeten gewoon een pot maken en die moet groot genoeg zijn om de favorietjes te kunnen pakken die jullie willen. Als iedereen inlegt is er vast wel 1 superster die wil
Die zie je op tvquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet het een superster zijn?
Want die ken ik allemaal niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |