Hele Massa bij West niet meerekenen. Zal hem leren om coureurs dubbel in te vullenquote:Op donderdag 10 september 2015 20:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij dacht, met die Massa kan het alle kanten op?
Ik zag het op zondag ja. Even over het hoofd gezien. Maar ik had hem op 4 gezet en 6 moest een ander zijn.quote:Op donderdag 10 september 2015 20:38 schreef flipsen het volgende:
[..]
Jij dacht, met die Massa kan het alle kanten op?
quote:
#TeamSusiequote:
begon om 12.00 uur NL tijdquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:27 schreef flipsen het volgende:
Maaruh, hoe laat (NL tijd) is de VT1 begonnen?? Als dat om 09:00 was moet ik keihard zijn. Maar ik heb geen idee.
Moet je maar in het GP topic kijkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:27 schreef flipsen het volgende:
Maaruh, hoe laat (NL tijd) is de VT1 begonnen?? Als dat om 09:00 was moet ik keihard zijn. Maar ik heb geen idee.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:19 schreef WEST het volgende:
[..]
Moet je maar in het GP topic kijkenof de voorbeschouwing op de FP
Mooi, jouw voorspelling voor plaats 7 telt mooi niet mee. Had je maar in het GP topic moeten kijken of de voorbeschouwing op de FP, dan weet je hoe die coureur heetquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die rijdt toch echt niet mee
quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:30 schreef flipsen het volgende:
[..]
[..]
Mooi, jouw voorspelling voor plaats 7 telt mooi niet mee. Had je maar in het GP topic moeten kijken of de voorbeschouwing op de FP, dan weet je hoe die coureur heet
Sinds wanneer heet jij Tarado?quote:
Oeps, goed punt. Had gewoon de laatste gekopieerdquote:Op donderdag 24 september 2015 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij Tarado?
Ik dacht er nog aan om je een dm te sturen, maar omdat je altijd op tijd was heb ik dat niet gedaanquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:38 schreef caspervc het volgende:
Noeees te laat! Voor het eerst dit jaar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |