Een proactief mens heeft de halve wereldquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Brutaal wil ik het niet perse noemen, vooral proactief
Helemaal niet brutaal, gewoon awesomequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
Omdat de huizen die we bezocht hebben niet onze volle 100% JA hebben en er geen huizen meer te koop staan waarvan wij denken dat is wat gaan we het op een andere manier aanpakken.
We hebben een aantal huizen waarvan wij denken: Dat zou het kunnen zijn! en hebben een briefje samengesteld. Die gooien we door de brievenbus van de deur. Daar staat op: Wij (een jong stel met kinderen) zijn op zoek naar een huis en vinden uw huis geweldig. blablabla. Wilt u het niet verkopen gooi dit briefje weg. Wilt u het wel verkopen bel of email dan............
Ik vind dat ook best een beetje brutaalen zo ben ik helemaal niet. Maar proberen het toch
Volgens mij ging het vroegah vaker zo, jaren 90, toen huizen al verkocht waren voor ze in de krant stonden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Tally het volgende:
Omdat de huizen die we bezocht hebben niet onze volle 100% JA hebben en er geen huizen meer te koop staan waarvan wij denken dat is wat gaan we het op een andere manier aanpakken.
We hebben een aantal huizen waarvan wij denken: Dat zou het kunnen zijn! en hebben een briefje samengesteld. Die gooien we door de brievenbus van de deur. Daar staat op: Wij (een jong stel met kinderen) zijn op zoek naar een huis en vinden uw huis geweldig. blablabla. Wilt u het niet verkopen gooi dit briefje weg. Wilt u het wel verkopen bel of email dan............
Ik vind dat ook best een beetje brutaalen zo ben ik helemaal niet. Maar proberen het toch
Ik zou het echt niet wetenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij ging het vroegah vaker zo, jaren 90, toen huizen al verkocht waren voor ze in de krant stonden.
Een reep chocolade zou ik dan nietquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te dubben over wat ik vanavond moet eten... Wel een beetje licht verteerbaar, alles wat zwaar op de maag valt komt er zonder pardon terug uit.
Mergpijpquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:38 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te dubben over wat ik vanavond moet eten... Wel een beetje licht verteerbaar, alles wat zwaar op de maag valt komt er zonder pardon terug uit.
Ik heb ook geen chocolade in huis... Ik moet nog boodschappen doen, dus ik dacht, ik vraag om tips. Kan zelf niet echt iets bedenken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Een reep chocolade zou ik dan niet
Dan komt er geheid uit heb ik de recente ervaring
Die zijn voor de hondquote:
Licht soepje. Salade. Brood.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen chocolade in huis... Ik moet nog boodschappen doen, dus ik dacht, ik vraag om tips. Kan zelf niet echt iets bedenken.
Die zijn zoooooooooooooooooooooo lekkerquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Chocola is niet goed voor een hond
[ afbeelding ]
Als in: dino's slaan isnieliefnie?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef Godtje het volgende:
De oude Suske en Wiske![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moet er elke keer een moraalridder boodschap inzitten
Groente is ook niet vegetarisch. Dus...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag even kibbeling scoren voor de lunch in de tuin
(geen tip voor Samzz, want te vet en te niet vegetarisch)
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Groente is ook niet vegetarisch. Dus...
Soep is wel een goed idee. Ik heb nog een groentesoepje staan.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Chocola is niet goed voor een hond
[ afbeelding ]
Vooral die goedkope dingenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn zoooooooooooooooooooooo lekker![]()
Wij gaan vanuit het werk de kinderen ophalen en dan de auto thuis zetten en wandelen richting de markt (op vrijdag altijd markt tot 21:00).quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag even kibbeling scoren voor de lunch in de tuin
(geen tip voor Samzz, want te vet en te niet vegetarisch)
Soto Ayam, Gegride paprikasoepquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
Soep is wel een goed idee. Ik heb nog een groentesoepje staan.
Hondje zieligquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soep is wel een goed idee. Ik heb nog een groentesoepje staan.
[..].
[ afbeelding ]
En deze mergpijpen natuurlijk wel.
Dat had mijn hond kunnen zijn, die kon je ook nooit alleen laten met zulke dingenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hondje zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonnesteek of gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
Zo toch maar eens boodschappen doen... Kan ik meteen cola kopen, dat werkt tot nu toe altijd tegen de misselijkheid.
Oh, nee, het zou heel knap zijn wanneer Boris dat voor elkaar krijgt met een mergpijp van 10 cm lang met een holte van nog geen 3 cm.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hondje zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |