Als in: dino's slaan isnieliefnie?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef Godtje het volgende:
De oude Suske en Wiske![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig moet er elke keer een moraalridder boodschap inzitten
Groente is ook niet vegetarisch. Dus...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag even kibbeling scoren voor de lunch in de tuin
(geen tip voor Samzz, want te vet en te niet vegetarisch)
Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Groente is ook niet vegetarisch. Dus...
Soep is wel een goed idee. Ik heb nog een groentesoepje staan.quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Chocola is niet goed voor een hond
[ afbeelding ]
Vooral die goedkope dingenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die zijn zoooooooooooooooooooooo lekker![]()
Wij gaan vanuit het werk de kinderen ophalen en dan de auto thuis zetten en wandelen richting de markt (op vrijdag altijd markt tot 21:00).quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:47 schreef stbabylon het volgende:
Vanmiddag even kibbeling scoren voor de lunch in de tuin
(geen tip voor Samzz, want te vet en te niet vegetarisch)
Soto Ayam, Gegride paprikasoepquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
Soep is wel een goed idee. Ik heb nog een groentesoepje staan.
Hondje zieligquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soep is wel een goed idee. Ik heb nog een groentesoepje staan.
[..].
[ afbeelding ]
En deze mergpijpen natuurlijk wel.
Dat had mijn hond kunnen zijn, die kon je ook nooit alleen laten met zulke dingenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hondje zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonnesteek of gezopen gisteren?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef Samzz het volgende:
Zo toch maar eens boodschappen doen... Kan ik meteen cola kopen, dat werkt tot nu toe altijd tegen de misselijkheid.
Oh, nee, het zou heel knap zijn wanneer Boris dat voor elkaar krijgt met een mergpijp van 10 cm lang met een holte van nog geen 3 cm.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hondje zielig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen van beide. Was gisteren ook al kotsberoerd. Babs dacht aan ochtendmisselijkheid, maar helaas, het duurde de hele dag voortquote:
geen beebeequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen van beide. Was gisteren ook al kotsberoerd. Babs dacht aan ochtendmisselijkheid, maar helaas, het duurde de hele dag voort.
Nou, ik ben liever niet de hele dag misselijkquote:
Ik schrok alquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ben liever niet de hele dag misselijk. Maar het geen baby deel is nog beter, natuurlijk
.
Ik zou ook niet weten hoe ik aan een baby moet komenquote:
Nou, als een man en een vrouw heel erg...quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten hoe ik aan een baby moet komen.
Dat "heel erg ..." is niet eens nodigquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, als een man en een vrouw heel erg...
Ja, no shit. Maar dan moet je wel die man hebbenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, als een man en een vrouw heel erg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |