tong80?????quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Trollscience het volgende:
hoe heette die ene user met die getalletjes als naam ook alweer
80... nog iets
Ik weet wie je bedoeld, maar ik kom niet op z'n nickname.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Trollscience het volgende:
80... nog iets
cijfermeer ja. Uhn geen idee wel dat hijner al even niet meer isquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Trollscience het volgende:
80... nog iets
delano.888?quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:01 schreef Trollscience het volgende:
80... nog iets
hij is overleden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die ja, of zoiets in ieder geval. Tijd niet meer gezien die gast.
quote:
ja dat werd mooier bevonden dus op doorgefokt.quote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Trollscience het volgende:
kan iemand me het evolutionair nut van een enkel streepje haar van je navel tot je schaamstreek uitleggen
Is sexyquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:23 schreef Trollscience het volgende:
kan iemand me het evolutionair nut van een enkel streepje haar van je navel tot je schaamstreek uitleggen
Waar is hij?quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
where are you going with that
gun in your hand
Mij niet gevonden daarquote:Op donderdag 4 juni 2015 08:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ergens in mexico heb ik me laten vertellen
maar weet niet zeker
Door jou heb ik weer zin om gore op te zoeken.quote:
Hoe maak je het, hoe staat het verder met je project?quote:
Ik heb gister even een zwarte marker gescoord, thuis aangekomen en in slaap geflikkerd tot een uurtje of 6quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:35 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe maak je het, hoe staat het verder met je project?
nak nak nakquote:Op donderdag 4 juni 2015 09:38 schreef broccoli. het volgende:
Wtf op de een of andere manier heb ik de geur van pep in mn neus
Ghaha aah spannend.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:37 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb gister even een zwarte marker gescoord, thuis aangekomen en in slaap geflikkerd tot een uurtje of 6 En daarna lange vingers gaan maken die nu alweer op zijn (dankjewel huisgenoot )Dus ga, als ik me goed voel, er vanavond eraan verder.
Wietshopper.quote:
Ja, vind ik ook.quote:
Ga je chicks shoppen?quote:
Te kansloos zijn om er eentje te hosselenquote:
Nee ga met mijn broertjequote:
Half 1 klaar met werken, lekker skatenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 4 juni 2015 10:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Half 1 klaar met werken, lekker skaten
quote:
Ik pop ff naar Almere, ben daar zo rond half 1quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Half 1 klaar met werken, lekker skaten
Ff kijken G. Rond half 1 Almere, kan opzich daarna wel naar Utrecht als ik geen rit meer krijgquote:
Mwah mwah, maar 3 ects gehaald dit jaarquote:
Hoeveel moest je er/wilde je er?quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Mwah mwah, maar 3 ects gehaald dit jaar![]()
nu opzoek naar werk maar dat wil ook niet echt lukken.
Verder prima, en met surge?
moest er 40quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hoeveel moest je er/wilde je er?
En werk vinden is semi-onmogelijk tegenwoordig helaas, dus gl.
Ach, ja z'n gangetje eigenlijk wel hier.
Succes dan maar.quote:Op donderdag 4 juni 2015 11:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
volgend jaar van alle 5en 6en maken, hoop ik...
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:00 schreef KitKatChunky het volgende:
ik krijg van die selena gomez snol geen dikke komkommer
Van een minderjarig meisje met 450 lagen make-up, een te kleine bek en vet haar?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:00 schreef jodelahity het volgende:
Lol, allemaal dikke komkommers en maar ontkennen
en dr ogen die te dicht op elkaar staanquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van een minderjarig meisje met 450 lagen make-up, een te kleine bek en vet haar?![]()
Om nog maar te zwijgen over haar puntige knieën
Ook dat nog eens ja, lijkt wel een cavia.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en dr ogen die te dicht op elkaar staan
Ik poste juist een foto van haar met de mond wijd openquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Van een minderjarig meisje met 450 lagen make-up, een te kleine bek en vet haar?![]()
Om nog maar te zwijgen over haar puntige knieën
post dan een lekker wijf als goedmakertjequote:Op donderdag 4 juni 2015 12:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik poste juist een foto van haar met de mond wijd openHet zit me vandaag ook niet mee hé. Helemaal geen back-up voor 1 van mijn favorietjes
beetje jammer ditquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:02 schreef jodelahity het volgende:
Helemaal geen back-up voor 1 van mijn favorietjes
Voor mij iig niet.quote:
niet mijn ding. daarnaast ben ik nu al bang voor d'rquote:
Zeer naar jaquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ze ging bij spuiten & slikken en de keta, ff lekker in je k-hole
met exen ben ik niet persee blij, daarom is het een exquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef jodelahity het volgende:
Ach ja ik val blijkbaar op wat andere meiden dan sommigen hierMaakt ook niet uit zolang je allemaal maar blij bent met je vriendin en je exen
herkenbaarquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:16 schreef jodelahity het volgende:
Ach ja ik val blijkbaar op wat andere meiden dan sommigen hier
Ik ben er wel blij mee. Zagen er goed uit alleen ik was nog jong en als je dan wat losser bent dan blijft het gelukkig niet bij 1 toch. Daarom heb jij ook exen. Betekent niet dat je niet blij met ze was op dat moment en ze geen goede vangst waren toch.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
met exen ben ik niet persee blij, daarom is het een ex
ik heb het nooit lang volgehouden met geen van allen, en de meeste heb ik een tyfus hekel aan nu en spijt van. Maar eentje waar bij dat niet is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:19 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik ben er wel blij mee. Zagen er goed uit alleen ik was nog jong en als je dan wat losser bent dan blijft het gelukkig niet bij 1 toch. Daarom heb jij ook exen. Betekent niet dat je niet blij met ze was op dat moment en ze geen goede vangst waren toch.
Nou ja dan haar toch terugwinnen of?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik heb het nooit lang volgehouden met geen van allen, en de meeste heb ik een tyfus hekel aan nu en spijt van. Maar eentje waar bij dat niet is.
Gaat niks worden, werkt gewoon niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja dan haar toch terugwinnen of?
Als je dat doet ben je voor altijd de lul.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:23 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nou ja dan haar toch terugwinnen of?
Dat hangt er toch vanaf of zij echt (weer) van jou houdt of je slechts gebruikt...quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je voor altijd de lul.
A. ze gaat er in mee, je bent voor altijd de pussy in de relatie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:25 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat hangt er toch vanaf of zij echt (weer) van jou houdt of je slechts gebruikt...
bleghhquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:26 schreef jodelahity het volgende:
Selena Gomez is trouwens wel heel mooi hoor ongeacht wat jullie allemaal zeggen. Mijn fanboy mening staat vast
Je kan beter niet pushenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:29 schreef KitKatChunky het volgende:
surge zegt niet dat het onmogelijk is, alleen dat je het niet moet willen omdat je er niet blij van wordt
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:29 schreef KitKatChunky het volgende:
surge zegt niet dat het onmogelijk is, alleen dat je het niet moet willen omdat je er niet blij van wordt
Ik zie geen gematigdheid hierin als in 'maar dit geldt niet altijd hoor'.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je dat doet ben je voor altijd de lul.
je kan bij elkaar komen alleen niet gelukkig zijn. dus het is niet onmogelijk om bij elkaar te komen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:31 schreef jodelahity het volgende:
Wat een gelul van jullie beiden wat dit betreft
Je begrijpt het niet (voor zover ik kan inzien). Misschien heb ik ongelijk. Ik wil deze discussie ook niet negatief laten worden. Maar dit is zoiets typisch voor hier. Er wordt iets gesteld zonder gematigdheid en vervolgens wordt wel gesteld dat de ander ongelijk heeft omdat er wel gematigdheid zou zijn en daarna wordt alsnog het helemaal veranderd. En ja dit hebben jullie misschien niet door en het maakt eigenlijk ook niet uit. Ik ben hier de negatieve invloed dus ik zal me er nu ook wel buiten gaan houden weerquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je kan bij elkaar komen alleen niet gelukkig zijn. dus het is niet onmogelijk om bij elkaar te komen.
Same.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Zelf zou ik bij geen van mijn ex'en terug komen als ik vanuit haar een aanbod zou krijgen.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet (voor zover ik kan inzien). Misschien heb ik ongelijk. Ik wil deze discussie ook niet negatief laten worden. Maar dit is zoiets typisch voor hier. Er wordt iets gesteld zonder gematigdheid en vervolgens wordt wel gesteld dat de ander ongelijk heeft omdat er wel gematigdheid zou zijn en daarna wordt alsnog het helemaal veranderd. En ja dit hebben jullie misschien niet door en het maakt eigenlijk ook niet uit. Ik ben hier de negatieve invloed dus ik zal me er nu ook wel buiten gaan houden weer
het gaat zeg maar om dit stukje.quote:(ook al heb ik nogal het voordeel omdat ik aangeef dat het wel mogelijk is terwijl jij stelt dat het helemaal niet mogelijk is).
Oh nee hoor van mij hoef je er niet mee te stoppen. Ik zelf zie het gewoon heel anders, no worries. Jij hebt je mening, ik de mijne. Als jij er blij van wordt, wie ben ik dan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet (voor zover ik kan inzien). Misschien heb ik ongelijk. Ik wil deze discussie ook niet negatief laten worden. Maar dit is zoiets typisch voor hier. Er wordt iets gesteld zonder gematigdheid en vervolgens wordt wel gesteld dat de ander ongelijk heeft omdat er wel gematigdheid zou zijn en daarna wordt alsnog het helemaal veranderd. En ja dit hebben jullie misschien niet door en het maakt eigenlijk ook niet uit. Ik ben hier de negatieve invloed dus ik zal me er nu ook wel buiten gaan houden weer
In mijn ogen kan het niet werken inderdaad.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef jodelahity het volgende:
Er wordt gesteld dat het niet werkt.
Ik stel dat het soms wel kan werken.
Daarna wordt gesteld dat het erom gaat dat je het niet moet willen.
Ik geef aan dat het daar uberhaupt niet om ging.
in mijn ogen lees jij al onze reacties verkeerd, en dat is wat ik al drie keer probeer recht te zetten. maar om de een of andere reden neem jij de verduidelijking als nieuw argument.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef jodelahity het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn.
Er wordt gesteld dat het niet werkt.
Ik stel dat het soms wel kan werken.
Daarna wordt gesteld dat het erom gaat dat je het niet moet willen.
Ik geef aan dat het daar uberhaupt niet om ging.
Vervolgens gaan jullie er nog een stap overheen door te stellen dat jullie het zelf niet zouden doen (niet als reactie op wat ik aangaf maar als reactie op wat jullie al stelden en ik juist aangaf dat het gelul was xd )
En daarna wordt een nietszeggend stukje aangehaald waar het alsnog juist niet om gaat.
Probeer het alsjeblieft te begrijpen zeg xd En nee ik stel niet dat ik intelligenter ben dan jullie ofzo. Alleen dit soort dingen kom ik zovaak tegen hier op het forum en het is allemaal gewoon gelul en zijn valse afgeleides.
Taal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:41 schreef KitKatChunky het volgende:
jongens, stel je wil een zomerkamp een landen thema met elke dag een ander land. wat voor dingen zijn een must have om het te laten lijken of je in een ander land bent? (9-13 jarige kinderen)
Als je ching chang chong doet snappen ze het allemaal wel hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mijn chinees is redelijk roestig en die van die kids ook denk ik
maar wat voor dingen zou je op hangen of neer zetten, fysiek?quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je ching chang chong doet snappen ze het allemaal wel hoor.
Oke. Waar zegt surge dat het niet onmogelijk is? Of impliceert hij een bepaalde gradatie waarin het mogelijk is dat het wel het geval is? Dus niet hoe jij het interpreteert. Want je zit iets te interpreteren waarvoor helemaal geen reden is om het zo te interpreteren. En dat gaat je zo duidelijk worden als je aangeeft waar uit blijkt wat ik aan je vraag.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:42 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
in mijn ogen lees jij al onze reacties verkeerd, en dat is wat ik al drie keer probeer recht te zetten. maar om de een of andere reden neem jij de verduidelijking als nieuw argument.
Die Chinese lampen/lampionnen whatever, bakken rijst, dat soort shit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:44 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
maar wat voor dingen zou je op hangen of neer zetten, fysiek?
zijn eerste reactie was "Als je dat doet ben je voor altijd de lul." hier staat nergens in dit je NIET bij elkaar zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke. Waar zegt surge dat het niet onmogelijk is? Of impliceert hij een bepaalde gradatie waarin het mogelijk is dat het wel het geval is? Dus niet hoe jij het interpreteert. Want je zit iets te interpreteren waarvoor helemaal geen reden is om het zo te interpreteren. En dat gaat je zo duidelijk worden als je aangeeft waar uit blijkt wat ik aan je vraag.
Gast. Ik gaf toch aan dat je juist ook best bij elkaar kan zijn en blij kan zijn. Daarom stelde ik ook in de reactie erna 'als zij echt van je houdt of...'quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:45 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zijn eerste reactie was "Als je dat doet ben je voor altijd de lul." hier staat nergens in dit je NIET bij elkaar zou kunnen zijn.
en dat is PRECIES waar ik nooit op heb gereageerd. en waar je wel over blijft door gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:46 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gast. Ik gaf toch aan dat je juist ook best bij elkaar kan zijn en blij kan zijn. Daarom stelde ik ook in de reactie erna 'als zij echt van je houdt of...'
Heel goed dat je blijkbaar niet reageert op het enige waarover te discussieren valt uberhaupt dan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
en dat is PRECIES waar ik nooit op heb gereageerd.
WTF hoe kun je het warm hebbenquote:
whutquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:48 schreef broccoli. het volgende:
Ik loop nog met winterjas + vest + shirt aan en heb het koud
ik wou nooit een disscusie, ik wou je tussenhaakjes staande punt even verbeteren omdat ik vond dat het een ontrechte statement was naar aanleiding van de rest. Sorry hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Heel goed dat je blijkbaar niet reageert op het enige waarover te discussieren valt uberhaupt dan.
Ik hoop dat je niet serieus bentquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:48 schreef jodelahity het volgende:
Zoals ik al aangaf ben ik de negatieve factor ook al heb ik gelijk. Ik ben morgen wel weer terug
iets met kleine kamer die al de hele dag in de volle zon staat enzoquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:48 schreef broccoli. het volgende:
[..]
WTF hoe kun je het warm hebben
Ik loop nog met winterjas + vest + shirt aan en heb het koud
je hebt geen gelijk. geen van beide heeft gelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:48 schreef jodelahity het volgende:
Zoals ik al aangaf ben ik de negatieve factor ook al heb ik gelijk. Ik ben morgen wel weer terug
Eigenlijk wel maar vooral ook omdat ik ook andere dingen ga doenquote:
aightquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar vooral ook omdat ik ook andere dingen ga doen
Lol alsof een gepresenteerd feit als een mening valt op te vatten om vervolgens subjectief beoordeeld te wordenquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:50 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je hebt geen gelijk. geen van beide heeft gelijk.
wie presenteert er hier feiten dan. Beiden presenteren een menig, beiden hebben dus geen gelijk. klaar nu.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:50 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol alsof een gepresenteerd feit als een mening valt op te vatten om vervolgens subjectief beoordeeld te worden
ik heb daar geen last van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:51 schreef jodelahity het volgende:
Ik hoor jullie gewoon dood te gooien met selena gomez. Stelletje rukkers
Goeie gordijnen fixen of naar buiten gaanquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
iets met kleine kamer die al de hele dag in de volle zon staat enzo
Meh kan het goed vinden met mijn exen, de meesten, en relaties mwah, heeft z'n charme.quote:
inb4 bozen buren omdat ze mn muziek niet kunnen waarderen. en ik ga niet mn gordijnen dicht doen want dan is het donker en nog steeds warm omdat de muur gewoon warm wordt van de zonquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Goeie gordijnen fixen of naar buiten gaan
Of gewoon je raam open pleuren
ik kom ze regelmatig tegen, beter zelfs ik moet in de zomer een week nauw samenwerken met eentje. En dat is dan precies weer die ene waar het een beetje af en aan mee gaat altijdquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
Trouwens: Exenrelaties
heb er maar eentje en hoop het zo ook te houden
Ik kan het goed vinden met mn ex, sterker nog, hij is nog steeds 1 van mn beste vrienden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Meh kan het goed vinden met mijn exen, de meesten, en relaties mwah, heeft z'n charme.
Sommige mensen leven als ze jong zijnquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik kan het goed vinden met mn ex, sterker nog, hij is nog steeds 1 van mn beste vrienden.
Maar dat gezeik omtrent exen enzo. Hoe krijg je het ten eerste voor mekaar om met zo'n kutwijf/klootzak opgescheept te zitten, mocht het zo erg zijn dat je geen contact meer wilt? En ten tweede, waarom zou je het contact verbreken als het uit is, ook al is er niks aan de hand?
Dit is overigens gewoon over het algemeen gesproken, zeg niet dat jullie dit nu doen ofzo
Ze moeten niet zeiken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:54 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
inb4 bozen buren omdat ze mn muziek niet kunnen waarderen. en ik ga niet mn gordijnen dicht doen want dan is het donker en nog steeds warm omdat de muur gewoon warm wordt van de zon
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik kom ze regelmatig tegen, beter zelfs ik moet in de zomer een week nauw samenwerken met eentje. En dat is dan precies weer die ene waar het een beetje af en aan mee gaat altijd![]()
je wordt er helemaal gek van
Gewoon palen en voor de rest niks.quote:
Eens. Dit snap ik zelf ook niet. Met de meesten heb ik normaal contact, en met 2 geen contact, maar dat was ook alles behalve een gezonde relatiequote:Op donderdag 4 juni 2015 12:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik kan het goed vinden met mn ex, sterker nog, hij is nog steeds 1 van mn beste vrienden.
Maar dat gezeik omtrent exen enzo. Hoe krijg je het ten eerste voor mekaar om met zo'n kutwijf/klootzak opgescheept te zitten, mocht het zo erg zijn dat je geen contact meer wilt? En ten tweede, waarom zou je het contact verbreken als het uit is, ook al is er niks aan de hand?
Dit is overigens gewoon over het algemeen gesproken, zeg niet dat jullie dit nu doen ofzo
Als je gewoon meiden wil palen heb je geen relatie met ze. Maar jij bent nogal een moraalridder of niet die geen ervaring er uberhaupt mee heeftquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken.
[..]
[..]
Gewoon palen en voor de rest niks.
Ja joh dat begrijp ik ook nog welquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Sommige mensen leven als ze jong zijn
Moraalridder? Doe ff normaal ofzoquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:57 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als je gewoon meiden wil palen heb je geen relatie met ze. Maar jij bent nogal een moraalridder of niet die geen ervaring er uberhaupt mee heeft
Zo kom je over op mij. Zo haten op mensen die gewoon wat extra exen hebben omdat ze niet zo'n hoog moraal hadden vroeger wat betreft het hebben van relaties.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja joh dat begrijp ik ook nog wel
Maar in hoeverre is het leven als je met een mokkel bent die uiteindelijk toch niet zo tof blijkt te zijn?
[..]
Moraalridder? Doe ff normaal ofzo
Hij heeft het toch helemaal niet over relaties in dat geval?
Nee, ik haat niet op ze, dat maak jij er nu van.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:58 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Zo kom je over op mij. Zo haten op mensen die gewoon wat extra exen hebben omdat ze niet zo'n hoog moraal hadden vroeger wat betreft het hebben van relaties.
Liefde maakt blind. En in mijn geval kom je later pas achter shit die je gewoon geslikt hebt (of niets van weet), en dan ga ik niet gezellig contact houden.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, ik haat niet op ze, dat maak jij er nu van.
Ik ben zelf ook niet de schoonste wat dat betreft, maar ik vraag me gewoon af waarom mensen een relatie hebben als hun partner(s) uiteindelijk toch enorme bitches zijn?
Kijk dit is tenminste nog een duidelijk antwoord.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Liefde maakt blind. En in mijn geval kom je later pas achter shit die je gewoon geslikt hebt (of niets van weet), en dan ga ik niet gezellig contact houden.
Ik snap je niet helemaal.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:01 schreef jodelahity het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niks met jullie kan wat dit betreft. Het is zo selectief dat ik elke keer wel kan blijven posten.
Dat weet ik. En ik ga me er serieus buitenhouden nu want dit is niet vrolijkmakend voor wie dan ook hier.quote:
Niks mis met een discussie.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:02 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat weet ik. En ik ga me er serieus buitenhouden nu want dit is niet vrolijkmakend voor wie dan ook hier.
vind dr nieuwe vriend vast ook leukquote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken.
[..]
[..]
Gewoon palen en voor de rest niks.
Oh.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
vind dr nieuwe vriend vast ook leuk
So true.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:04 schreef KitKatChunky het volgende:
daarnaast, sommige mensen zijn niet wat ze in eerste instantie lijken
Bijna alle discussies zijn per definitie zinloos, aangezien er naderhand toch niks mee wordt gedaan/het in ruzie uitmondt/er sowieso geen oplossing mogelijk is. Neemt niet weg dat het leuk is om te doen.quote:
nouja, als je discusieert over een probleem waar een oplossing voor moet worden gevonden komt er altijd wel iets uit. of je er blij mee bent is iets andersquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:05 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Bijna alle discussies zijn per definitie zinloos, aangezien er naderhand toch niks mee wordt gedaan/het in ruzie uitmondt/er sowieso geen oplossing mogelijk is. Neemt niet weg dat het leuk is om te doen.
Daarom ook bijna alle.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nouja, als je discusieert over een probleem waar een oplossing voor moet worden gevonden komt er altijd wel iets uit. of je er blij mee bent is iets anders
mensen veranderen, maar sommige problemen zijn gewoon niet te verhelpenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
Het is uit voor een reden, en die reden zal altijd blijven ondanks praten en shit.
of jij moet je aanpassen, of de ander, uiteindelijk komt dat toch weer naar boven.
je hoeft niet altijd een nieuw inzicht te halen. soms kan het ook een bevistiging zijn dat je inzicht al goed was.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:07 schreef jodelahity het volgende:
Discussies met mijn beste vriend helpen wel voor hem en voor mij. Voor mij is het hier minder leuk omdat het niet bepaald helpt tot nieuwe inzichten. Slechts tot het verdedigen van bepaalde standaard inzichten. En ja dat lijkt vast raar om het zo maar te zeggen. En daarom kan ik er o.a. ook voor kiezen dat we er niet verder over 'discussieren'
Juist wel toch. Ik, bijvoorbeeld, ben het niet met je eens. Dus een ander inzicht. Dat jij het er niet mee eens bent is een 2e.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:07 schreef jodelahity het volgende:
Voor mij is het hier minder leuk omdat het niet bepaald helpt tot nieuwe inzichten
wat is dit nou weer voor aids argument.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef jodelahity het volgende:
Copy-paste deze thread naar personen die aan de universiteit bezig zijn met een enigszins gerelateerde studie en je zal misschien zien waar het hier spaak liep.
Bij dit soort opmerkingen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef jodelahity het volgende:
Copy-paste deze thread naar personen die aan de universiteit bezig zijn met een enigszins gerelateerde studie en je zal misschien zien waar het hier spaak liep.
Ja en van die mening die jij o.a. hebt ben ik me nogal bewust en is voor mij niks nieuws. Dus wat is dan nog het leuke of leerzame eraan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juist wel toch. Ik, bijvoorbeeld, ben het niet met je eens. Dus een ander inzicht. Dat jij het er niet mee eens bent is een 2e.
Gewoon een idee om voor jouzelf te kijken hoe raar het wel niet is hoe jullie menen na te denken.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor aids argument.
jij sluit jezelf af en geeft ons de schuld. gg.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en van die mening die jij o.a. hebt ben ik me nogal bewust en is voor mij niks nieuws. Dus wat is dan nog het leuke of leerzame eraan?
Jij brengt anders ook niet veel bijzonders in.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gewoon een idee om voor jouzelf te kijken hoe raar het wel niet is hoe jullie menen na te denken.
Want jij weet alles, dr.ir. jodelahity in de psychologie zeker.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Gewoon een idee om voor jouzelf te kijken hoe raar het wel niet is hoe jullie menen na te denken.
Dit gebeurt ook opvallend veel in discussies.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:11 schreef jodelahity het volgende:
Ik typ juist de hele tijd nog. Maar ik sluit me nu wel af. Wat een bagger weer
Ja, je eigen standpunt heb ik ook wel eerder van mensen vernomen dus zal ik er verder maar niet meer op in gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en van die mening die jij o.a. hebt ben ik me nogal bewust en is voor mij niks nieuws. Dus wat is dan nog het leuke of leerzame eraan?
hoe hoog kan je het in je bol hebben. je woord als het woord van god verklaren en dan ons de schuld geven dat we het niet met je eens zijn en dat je er dus niks van leert.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:11 schreef jodelahity het volgende:
Ik typ juist de hele tijd nog. Maar ik sluit me nu wel af. Wat een bagger weer
Daar merk ik anders niks van. Alleen dat jij je eigen mening verkondigt en dat ziet als het ultieme antwoord.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik doe niks anders dan juist aan te geven wat jullie kunnen doen en waarom het niet klopt. Maar in de basis gaat het al mis. Stel dat je dom bent, hoe zou je dan door hebben dat je dat bent?
noem je mij nou dom? je weet niks van mij, of wat ik allemaal doe en kan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik doe niks anders dan juist aan te geven wat jullie kunnen doen en waarom het niet klopt. Maar in de basis gaat het al mis. Stel dat je dom bent, hoe zou je dan door hebben dat je dat bent?
Inderdaad. Jij gaat er vanuit dat je eigen mening klopt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:12 schreef jodelahity het volgende:
waarom het niet klopt. Maar in de basis gaat het al mis
Jij denkt van wel, ik denk van niet. Dus we hebben een mening.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef jodelahity het volgende:
Het ging hier niet om een mening. Het ging erom of je een ex kon terugwinnen en dan nog gelukkig kon zijn.
dat is een meningkwestie tot dat je harde feiten aanlevert met bronvermelding. wat je niet gedaan hebt dus je hebt geen gelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef jodelahity het volgende:
Het ging hier niet om een mening. Het ging erom of je een ex kon terugwinnen en dan nog gelukkig kon zijn. Maar serieus ik moet stoppen hiermee want dit maakt voor mij verder naast mijn ego ook niet uit.
Dat is dus voor iedereen anders en er is daarom geen antwoord het ultieme.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef jodelahity het volgende:
Het ging hier niet om een mening. Het ging erom of je een ex kon terugwinnen en dan nog gelukkig kon zijn. Maar serieus ik moet stoppen hiermee want dit maakt voor mij verder naast mijn ego ook niet uit.
quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
dat is een meningkwestie tot dat je harde feiten aanlevert met bronvermelding. wat je niet gedaan hebt dus je hebt geen gelijk.
Ja en er is 1 werkelijkheid waarin sommige mensen nou eenmaal wel terugkomen bij hun ex en daarmee gelukkig zijn (soms dus ja). Je moet wel een flinke mongool zijn als je dit wil ontkennen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jij denkt van wel, ik denk van niet. Dus we hebben een mening.
Betekent niet dat het altijd zo is. En zo kwam het wel over.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en er is 1 werkelijkheid waarin sommige mensen nou eenmaal wel terugkomen bij hun ex en daarmee gelukkig zijn (soms dus ja). Je moet wel een flinke mongool zijn als je dit wil ontkennen.
feiten + bronvermelding pls (incl. dat ze gelukkig zijn)quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja en er is 1 werkelijkheid waarin sommige mensen nou eenmaal wel terugkomen bij hun ex en daarmee gelukkig zijn (soms dus ja). Je moet wel een flinke mongool zijn als je dit wil ontkennen.
Dat hebben wij nooit gesteld. Wij zeggen alleen dat die mogelijkheid er ook is en dat jouw visie niet per se de juiste is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:18 schreef jodelahity het volgende:
Domme mensen. Jullie stellen dat niemand ooit bij een ex terugkomt en gelukkig is. Dit hebben jullie door?
en weer val je ons persoonlijk aan voor het niet eens zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:18 schreef jodelahity het volgende:
Domme mensen. Jullie stellen dat niemand ooit bij een ex terugkomt en gelukkig is. Dit hebben jullie door?
"every good idea will be met with resistance if its brought in a shitty and immature way"quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:19 schreef jodelahity het volgende:
xd oke succes godsamme ik doe mijn best om jullie wat inzicht te geven en jullie strontafwijkingen krijg ik ervoor terug
Surgequote:
je bent echt niet goddelijk hoorquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:19 schreef jodelahity het volgende:
xd oke succes godsamme ik doe mijn best om jullie wat inzicht te geven en jullie strontafwijkingen krijg ik ervoor terug
Groentequote:
Rustuk, mooi weer ook nog.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Surge
Hoe is de modleef mi mang
Kitkatquote:
Beetje chillings zetten, dagje vrij van school + mooi weerquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Rustuk, mooi weer ook nog.
Sup daar mii mang.
aight chillquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:21 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Beetje chillings zetten, dagje vrij van school + mooi weer
nee sozquote:
ik heb gewoon gelijk en jij niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat zit je te haten op guildwars
Genieten van mijn ijsthee met ijsklontjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
aight chillga je nog wat doen dan
[..]
nee soz
ijstheequote:Op donderdag 4 juni 2015 13:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Genieten van mijn ijsthee met ijsklontjes
Jij?
Wat loop je te haten op ijsthee jongequote:Op donderdag 4 juni 2015 13:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ijstheeMaar geniet er van.
Geen idee nog. Misschien even de stad in straks.
Dat… vind ik nog steeds modern.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
guildwars is niet echt modern, guildwars 2 is al 3 jaar oud of zo ondertussen
ik ga deze discussie nu niet met je aanquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:27 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wat loop je te haten op ijsthee jonge
Ah chillquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ijstheeMaar geniet er van.
Geen idee nog. Misschien even de stad in straks.
kek hoor.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat… vind ik nog steeds modern.
De meest moderne console die ik in huis heb is een Atari 2600
ja leef onder een steen enzoquote:
Maar je weet dat mijn mening de enige echte is!quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ga deze discussie nu niet met je aan
ga weg idiootquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:28 schreef broccoli. het volgende:
Maar je weet dat mijn mening de enige echte is!
Maar geen Nestea want die is nastyquote:
Daarom ijsthee van de aldiquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar geen Nestea want die is nasty
ik voel een religieus tintje binnen druppelen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
ja leef onder een steen enzo
[..]
Maar je weet dat mijn mening de enige echte is!
Mweh, die van de Aldi is toch het lekkerst imoquote:
pure leaf ice tea of die van de lidl, die van de aldi is kerncentrale koelvloeistofquote:
Oepsquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ik voel een religieus tintje binnen druppelen.
Gewoon Lipton.quote:
Lekkere koelvloeistof danquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
pure leaf ice tea of die van de lidl, die van de aldi is kerncentrale koelvloeistof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |