bij de appie daar?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlakbij de hoek van de Jodenbreestraat-Valkenburgerstraat, bij die winkelgalerij.
Waaromquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
bij de appie daar?
ik zou de neiging krijgen op zijn tenen te gaan staan
los moeten laten? hij is toch vrij om te doen wat hij wilquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef isax het volgende:
ze zouden rienk op fok los moeten laten gaan
en daarom iemand pijn willen doen?quote:
Los moeten laten gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:58 schreef PeZu het volgende:
los moeten laten? hij is toch vrij om te doen wat hij wil
Yep, maar dan wat meer richting de hoek. Dan zien meer mensen 'm.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
bij de appie daar?
ik zou de neiging krijgen op zijn tenen te gaan staan
ja dat veranderd natuurlijk vrij weinig aan mijn stelling, wie moet dat doen dan? ze?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Los moeten laten gaan.
Zou uitermate vermakelijk zijn!
Met stilleto's! Want Rienk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en daarom iemand pijn willen doen?
Jaja, draai het maar. Je viel over het loslaten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:00 schreef PeZu het volgende:
ja dat veranderd natuurlijk vrij weinig aan mijn stelling, wie moet dat doen dan? ze?
nopequote:Op woensdag 3 juni 2015 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, draai het maar. Je viel over het loslaten.
Dan vergat je ze in je post.quote:
wie moest hem hem anders los latenquote:
het drinkt melk.twitter:RienkDeZwerver twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 11:11:00@Merel2103 Ik drink al melk sinds ik geboren ben. Ik vaar er wel bij. =) Altijd gezond geweest. #Proost! #melkdewittemotor reageer retweet
daar keek ik ook naar, 22,50 Duivelse euro's voor zn boekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |