quote:Anno 1404, known as Dawn of Discovery in North America, is a city-building and economic simulation game of the Anno series, with real-time strategy elements. Released in 2009, it was developed by Related Designs, produced by Blue Byte, and published by Ubisoft. Anno 1404 is the sequel to Anno 1701 and is followed by the futuristic sequel Anno 2070.
Dat doen best wel veel mannen volgens mij, pissen in de wasbak.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Bij mij ook, al gebruik ik de badkamer wel eens als wc
Nee natuurlijk niet en begin bij mij maar niet over bacteriën, ik was daar best wel een beetje extreem in de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
want een deur is een magische barrière voor bacteriën
als jeje wc maa rniet met je tandenborstel schoonmaakt en verder proper bent, wat ik wel gok, is er niks aan de hand, genoeg chems in het water tochquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:23 schreef Copycat het volgende:
Ik deel mijn, met toilet uitgeruste badkamer, heel af en toe. Scheelt dat?
Anders ga ik voortaan wel enkel beneden naar het toilet.
mannen zijn zo milieubewustquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen best wel veel mannen volgens mij, pissen in de wasbak.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep net even het centrum in. Staat daar op één van de drukste punten Rienk op blote voeten als een stokstaartje tussen de mensen op de stoep chagrijnig voor zich uit te kijken. Die heeft duidelijk weer aandacht nodig. Van mij kreeg hij die niet, trouwens.
Hee, ik zag een paar capsquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Goedemorgen Jaq
Streams de moeite waard vanochtend?
Sorry voxs was weg. streams intressant ja soms colinda en naomi zitten in een kooi
prec het goede doel is goedquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hee, ik zag een paar capsZolang ze maar geld ophalen...
Die gozer is volgens mij psychisch volledig de draad kwijt?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik liep net even het centrum in. Staat daar op één van de drukste punten Rienk op blote voeten als een stokstaartje tussen de mensen op de stoep chagrijnig voor zich uit te kijken. Die heeft duidelijk weer aandacht nodig. Van mij kreeg hij die niet, trouwens.
Die muil.quote:
Soms leek hij wat psychotische wanen te etaleren..zeg ik voorzichtig want natuurlijk geen psych..quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer is volgens mij psychisch volledig de draad kwijt?
waar?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:45 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:49 schreef isax het volgende:
zelfs PB stort geld![]()
https://www.freeagirl.nl/lockmeup/author/naomi/?deelnemer
Ik geloof dat de breuk met Nicoline voor hem nogal problematisch is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die gozer is volgens mij psychisch volledig de draad kwijt?
Ik alleen van de ijskoude grond. Maar dat let me niet te diagnosticeren.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:50 schreef Voxs het volgende:
Soms leek hij wat psychotische wanen te etaleren..zeg ik voorzichtig want natuurlijk geen psych..
Dat zeg je uiterst voorzichtigquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik alleen van de ijskoude grond. Maar dat let me niet te diagnosticeren.
Zijn idee van liefde is ook ietwat uhm typisch te noemen.
bij de appie daar?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vlakbij de hoek van de Jodenbreestraat-Valkenburgerstraat, bij die winkelgalerij.
Waaromquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
bij de appie daar?
ik zou de neiging krijgen op zijn tenen te gaan staan
los moeten laten? hij is toch vrij om te doen wat hij wilquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef isax het volgende:
ze zouden rienk op fok los moeten laten gaan
en daarom iemand pijn willen doen?quote:
Los moeten laten gaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:58 schreef PeZu het volgende:
los moeten laten? hij is toch vrij om te doen wat hij wil
Yep, maar dan wat meer richting de hoek. Dan zien meer mensen 'm.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:56 schreef isax het volgende:
[..]
bij de appie daar?
ik zou de neiging krijgen op zijn tenen te gaan staan
ja dat veranderd natuurlijk vrij weinig aan mijn stelling, wie moet dat doen dan? ze?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Los moeten laten gaan.
Zou uitermate vermakelijk zijn!
Met stilleto's! Want Rienk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en daarom iemand pijn willen doen?
Jaja, draai het maar. Je viel over het loslaten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:00 schreef PeZu het volgende:
ja dat veranderd natuurlijk vrij weinig aan mijn stelling, wie moet dat doen dan? ze?
nopequote:Op woensdag 3 juni 2015 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaja, draai het maar. Je viel over het loslaten.
Dan vergat je ze in je post.quote:
wie moest hem hem anders los latenquote:
het drinkt melk.twitter:RienkDeZwerver twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 11:11:00@Merel2103 Ik drink al melk sinds ik geboren ben. Ik vaar er wel bij. =) Altijd gezond geweest. #Proost! #melkdewittemotor reageer retweet
daar keek ik ook naar, 22,50 Duivelse euro's voor zn boekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |