quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zoek een nummer waarbij er, volgens mij in het refrein, 'Matildaaa' gezongen wordt. Een beetje een folk nummer, zang lijkt wel een beetje op dat van Neutral Milk Hotel.
Hij is lastig, die tune zit zo in m'n hoofd, maar verder weet ik de tekst ook niet.
quote:Op zaterdag 4 juli 2015 23:59 schreef Onufriev het volgende:
Ik zoek een nummer van Rowwen Heze, waarbij door de (achtergrond)zangeressen in gejodeld wordt, weet iemand welke?
Bedoel je misschien Ain't nobody?quote:Op zondag 5 juli 2015 22:04 schreef Loll het volgende:
Er is laatste tijd telkens een remix op de radio van een wat rustiger nummer die nu een dance achtig nummer zit verwerkt. Ik heb al een tijdje lopen zoeken maar kom er niet achter wat de titel van beide nummers isgehoord op slam, 538 of Q. Kan iemand mij helpen?
Hier is dit topic niet voor bedoeld.quote:Op maandag 6 juli 2015 12:43 schreef Duveke het volgende:
Hoi mensen, ik ben op zoek naar de Shaffy Cantate maar dan instrumentale versie (geluidsopname, karaokeversie oid). We maken er zelf een tekst op voor een bruiloftslied. Heeft iemand enig idee of deze bestaat?
Als jullie me kunnen helpen, graag! We willen het bruidspaar leuk gaan toezingen!
Sorry, ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Heb je misschien een advies waar ik deze vraag dan wel kan posten?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier is dit topic niet voor bedoeld.
Gewoon een nieuw topic openen in MUZ.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef Duveke het volgende:
[..]
Sorry, ik heb hier niet zoveel ervaring mee. Heb je misschien een advies waar ik deze vraag dan wel kan posten?
Via youtube kan ik 'm niet vinden
Is dat niet gewoon een 'filler' deuntje?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef joepp12 het volgende:
Hier ben ik al zo lang naar op zoek, bij de volgende link begint het deuntje ongeveer na 3 seconden.
http://www.3fm.nl/a/150732
Het intro deuntje aan het begin met de trompetten. Geen idee welk nummer het betreft.
Érg bekend bij Radio Tour de France-luisteraars.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef joepp12 het volgende:
Hier ben ik al zo lang naar op zoek, bij de volgende link begint het deuntje ongeveer na 3 seconden.
http://www.3fm.nl/a/150732
Het intro deuntje aan het begin met de trompetten. Geen idee welk nummer het betreft.
Super bedanktquote:Op maandag 6 juli 2015 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Érg bekend bij Radio Tour de France-luisteraars.
Evenals:
Alstuquote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 23:42 schreef LangeJan het volgende:
Niet zozeer muziek, al maken ze daar in het filmpje wel een poging tot.
Het begint met een of andere fries in zijn huiskamer, beetje gek doen, brullen enzo en zijn vrienden slaan. Dan pakt ie volgens mij de brommer om iets stoms mee uit te halen. Vervolgens gaan ze reclames nadoen.
Iets uit de titel heet Televyzje en iets met suyet, sujet of suget of iets in die richting. Zou het graag nog eens willen zien
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:25 schreef Loekie1 het volgende:
Dag, ik zoek een liedje, het lijkt van The Nits, met in het refrein Jay, o jay (of zoiets).
Alstuquote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:19 schreef Loekie1 het volgende:
Merci!!!
(Waarom komt er geen popup dat mijn bericht gequote is?? Ik zie dit toevallig!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |