Ik zei toch dat ik gister al vaak genoeg, He Frips..quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:54 schreef Deuce92 het volgende:
Heb na dit kkinteressante gesprek wel een beetje medelijden met Weissman.
Ja dus eigenlijk start je een discussie over iets wat eigenlijk gewoon een kankercirkel is.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook zoiets als zelfontwikkeling. Maar wie jij bent als persoon, word grotendeels beïnvloed door waar je geboren word, welk land, wat voor familie, levenservaring van andere die deze weer op jou projecten. En al die ervaringen, meningen, normen en waarden komen uit de samenleving. Je wereldbeeld hangt van een groot deel af van wat je in je omgeving mee krijgt
Nogal wiedes. Maar wat heb je nou aan die informatie?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Natuurlijk is er ook zoiets als zelfontwikkeling. Maar wie jij bent als persoon, word grotendeels beïnvloed door waar je geboren word, welk land, wat voor familie, levenservaring van andere die deze weer op jou projecten. En al die ervaringen, meningen, normen en waarden komen uit de samenleving. Je wereldbeeld hangt van een groot deel af van wat je in je omgeving mee krijgt
Dit vrouwen gezeur noemen. Er zijn boeken vol over geschreven.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:56 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja dus eigenlijk start je een discussie over iets wat eigenlijk gewoon een kankercirkel is.![]()
Dat is echt zeuren om het zeuren. Vrouwen.
Als je begrijpt hoe dat proces werkt, is het makkelijker om het juiste mediumvormen, voor de juiste doelgroep te kiezen. En zo nog heel veel meer dingen. Maar voordat jullie allemaal echt slapen zal ik m'n mond houden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nogal wiedes. Maar wat heb je nou aan die informatie?
Er zijn ook boeken geschreven over mensen die over water lopen en na hun dood weer opstaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dit vrouwen gezeur noemen. Er zijn boeken vol over geschreven.
Is dat vrouwengezeur?quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:58 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Er zijn ook boeken geschreven over mensen die over water lopen en na hun dood weer opstaan.
Wilde eigenlijk iets zeggen over de heilige "maagd" Maria, hoe ze gewoon stiekem buiten de deur neukte, en daarna een grapje maken over open relaties, maar ik wil Seto niet boos maken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is dat vrouwengezeur?Volgens mij zijn vrouwen maar onderdanig aan mannen in al die verhalen.
Ja maar ook hier maak je weer een denkfout. Want stiekem = niet open.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk iets zeggen over de heilige "maagd" Maria, hoe ze gewoon stiekem buiten de deur neukte, en daarna een grapje maken over open relaties, maar ik wil Seto niet boos maken. [ afbeelding ]
Nee, was deze keer positief bedoeld. Als ze eerlijk was geweest en had gezegd dat ze een open relatie wilde hebben was het hele Christendom er misschien niet geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:05 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar ook hier maak je weer een denkfout. Want stiekem = niet open.
Kun je naar de kerk voor je wekelijkse smatje inwisseling.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nee, was deze keer positief bedoeld. Als ze eerlijk was geweest en had gezegd dat ze een open relatie wilde hebben was het hele Christendom er misschien niet geweest.
uhhhh, iets met voor het zingen de kerk uit gaanquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:07 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kun je naar de kerk voor je wekelijkse smatje inwisseling.
In mijn tijd noemde we dat gewoon een moffenkapselquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kan dat soms wel waarderen. Heeft wel iets geils.
Gewoon Surface 3 of Surface Pro 3quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:31 schreef Questular het volgende:
[..]
Omdat ik vanaf de bank wel met mn luie reet wat wil surfen etc, heb een ipad van het werk en die vind ik maar ruk.
No thanks. Ik slurp geen andersmans kwakje uit een kut.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:07 schreef Fripsel het volgende:
Dan had de hele wereld nu een open relatie gehad
Hoe zou je reageren als een vrouw vraagt om je eigen kwakje uit d'r kut te slurpen?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
No thanks. Ik slurp geen andersmans kwakje uit een kut.
Ik heb geen targets hieropquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:12 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
voelt beetje als belangenverstengeling als jij dat zegt ;s
Als mijn elite commando soldaten eruit zijn wil ik eigenlijk niets meer met ze te makken hebben. Tough sell gaat dat worden voor haar.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als een vrouw vraagt om je eigen kwakje uit d'r kut te slurpen?
#durftevragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |