SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Nog niets buddy, ben weer strenger aan het IFen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:20 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Clumsy, wat heb je vandaag allemaal al gegeten?
Wist je nog dat ik je die major lazer track stuurde waar ik tot op heden nog geen feedback over gehad heb?quote:
Graag gedaan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog niets buddy, ben weer strenger aan het IFen.
Sorry ik luister hem nu.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wist je nog dat ik je die major lazer track stuurde waar ik tot op heden nog geen feedback over gehad heb?
Ik wel.
Ik hoop voor je dat je er een keertje op mag, als ze allebei heet en succesvol zijn.quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef Awesome_ het volgende:
Juul is druk aan het filmen/editten as we speak. Clumsy weer doorstart aan het maken met haar weightloss.
Al deze karma die terug gaat komen ooit.
link? Of bedoelde je die red roses?quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:25 schreef VMSDKR het volgende:
Ja, lekker nummertje vriend. Ik vind het origineel wel beter maarja, baas boven baas. Die van Pep & Rash is ook wel nice trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |