Hoeveel naaktscènes heb je van Daenerys gezien sinds Emilia Clarke niet meer naakt wil?quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat is weer omdat de actrice niet meer naakt wilde; dus dan maar iemand anders naakt.
Mja maar daar doe je de meeste kijkers toch iets minder plezier mee!quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:11 schreef Maraca het volgende:
Ach, voor naaktscenes hebben we Carice van Houten. Dat is haar trademark
Carice is zovaak naakt geweest dat iedereen haar tieten wel kan dromen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja maar daar doe je de meeste kijkers toch iets minder plezier mee!
qua lichaam is emilia clarke idd maar een mugblub!quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Carice is zovaak naakt geweest dat iedereen haar tieten wel kan dromen.
Toch zie ik haar liever dan Emilia Clarke. Vind haar helemaal niks.
Pas toen ik haar borsten zag had ik zoiets van.. oowh wacht.. dit is toch wel Carice van Houtenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas toen ik haar borsten zag had ik zoiets van.. oowh wacht.. dit is toch wel Carice van Houten![]()
ze naiit is darruk end foel of terrors!quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
Pas toen ik haar borsten zag had ik zoiets van.. oowh wacht.. dit is toch wel Carice van Houten![]()
Nou ja, ik twijfeldequote:
Geniaal accent idd!quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze naiit is darruk end foel of terrors!
doet ze bewustquote:
Wat een zuurpruimquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:57 schreef Nielsch het volgende:
KLB / Carice van Houten snapt mijn grap niet
Hahahaquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah ik kots niet op Carice, maar het doet me vrij weinig om haar naakt te zien.quote:
Carice is lelijk met haar spitse kopquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah ik kots niet op Carice, maar het doet me vrij weinig om haar naakt te zien.
Emilia daarentegen...
Plus 10 jaar ouder dan Emilia.quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Carice is lelijk met haar spitse kop
Ik ben vanaf overmorgen een week op vakantie, en heb geen Facebookquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij durft. Ik ben veel te bang dat ik dan linksom of rechtsom gespoilerd word.
Nou dan heeft een mens zeg maar vieze dingen gedaan met een reus of andersom.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:24 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook niet. Maar de wereld van GoT is zo uitgebreid opgebouwd, dat dit soort inconsistenties me wel opvallen.
[..]
Ja, maar dit is meer een vorm van turbo-taal. Die nemen wij 1 op 1 over via de media. Sterker nog, als je deze specifieke uitspraak zou vertalen naar hoe wij die gebruiken, gebruiken we waarschijnlijk het woord 'fuck'. En sowieso is de manier waarop wij (in de hedendaagse realiteit) spreken een heel andere dan die ze in GoT gebruiken.
Ik vraag me trouwens af hoeveel reuzen er daadwerkelijk zijn. Als die een degelijk leger hebben zouden ze toch alles moeten domineren? En ook hoe het werkt dat iemand kennelijk reuzenbloed kan hebben zonder dat hij een reus is (Hodor). Hoe is dat in zijn werk gegaan, op dat moment dat die mix ontstond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |