Vanmiddag eindelijk weer ff skaten G, dan rijlesquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:52 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met mijn lieve vrinden.
hesjtekkatmevrouwstrukkelsquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:53 schreef broccoli. het volgende:
Zoveel inspiratie
Zoveel honger
Zo weinig concentratie
Het is hier kut weerquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Vanmiddag eindelijk weer ff skaten G, dan rijles
Jij nog plannen vandaag?
Hahaha, aaai dat is jammer.quote:
quote:
Hahahahaha aaaiiiiquote:
many hungaryquote:
Als het lekkerder weer is in het Zuiden...quote:
Das wel een eind wegquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
many hungary
very steak
kak
Hier is omgeving Roffa
Lekker rollen met Makotoquote:
Boeiend, het blijft lang licht.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:00 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij als ik nu zou gaan, ben ik er tegen..3 uur of zo
ja maar hij heeft rijles en shit.quote:
Met hem meerijden en op ieder foutje wijzen en schreeuwen in zijn oor enzoquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja maar hij heeft rijles en shit.
Heb je tijd vandaag makoto?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Met hem meerijden en op ieder foutje wijzen en schreeuwen in zijn oor enzo
Woah je hebt trouwens wel opeens een lange titel.quote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Woah je hebt trouwens wel opeens een lange titel.
Wiki/fobo/forummod
quote:
Jawel Gquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja maar hij heeft rijles en shit.
Heb je tijd vandaag makoto?
it's ok. 4 keer is voldoende.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]Sorry dat ik niet 5 keer per dag bid
Je woont in het oosten_!
Nee is geen haat, alleen een punquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
it's ok. 4 keer is voldoende.
Haten op het Oosten...
Vrijdag dusquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als het lekkerder weer is in het Zuiden...
Dan zit ik tot vijven op schoolquote:
Dat scheelt. Zie je dan!quote:
Beters.quote:
Paulowna is wel een pauper dorp volgens mij.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:11 schreef broccoli. het volgende:
Ik ga zaterdag met mn jongste zusje naar fucking Anna Paulowna en Schagen om schattige huisjes te bekijken
Het ging dan ook meer om de vage plaatsnaam.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Paulowna is wel een pauper dorp volgens mij.
Ja, dat is nooit prettig. Doe je ook weinig aan ben ik achter.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Beters.
Ik lag om 10 uur op bed en lag pas om half 6 te slapen. Om half 8 weer op
Had de nacht ervoor al hetzelfde, behalve dat ik dan om 10 uur op moest
Helaas niet nee. Ja, slaapmedicijntje maar dat is op de lange termijn weer niet zo lekker.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja, dat is nooit prettig. Doe je ook weinig aan ben ik achter.
Maar, je leeft nog.
Je spoort niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Iemand nog leuke muziekjens om te delen?
Sorry Moebs, jij hoeft bij voorbaat al niet te reageren.
Ja!quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
jaja rustigquote:
Apart, maar kan er mee door.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
jaja rustig
Was al aan het zoeken
Clip en tekst zijn ook best vet
dit niet, sozquote:
zeer zuiver, mooien tekst, zou draaien op TV Oranje.quote:
Andere nummers van Crystal Castles zijn wat toegankelijker.quote:
Staan genoteerd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Andere nummers van Crystal Castles zijn wat toegankelijker.
In hetzelfde rijtje ongeveer:
The Crashlanders (is bijna alleen op spotify te vinden)
Kap Bambino
La Femme
Alice in Videoland
quote:Op woensdag 3 juni 2015 12:14 schreef Lt.Surge het volgende:
ik durf niet te klikken ;_;quote:
is me hendig sjiek heurquote:
ik heb geklikt en nu heb ik spijt. Dat accentquote:
Omdat je dan kunt lachenquote:
1 shot 1 kill jwtquote:Op woensdag 3 juni 2015 12:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat je dan kunt lachen![]()
sowieso.. 100 kogels, 100 geweren ..dan hoofd ik dat ze alle 100 goed kunnen schieten
Ik vind het altijd van die robotsquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:51 schreef Lt.Surge het volgende:
Supermarkten
Bejaarden![]()
Halffluisterende kassameisjes
Dus ik heb maar een hoop chocola en shit gekocht om mezelf te troosten.
Dat valt hier gelukkig nog wel mee, maar ik vrees als dit een Jumbo gaat worden dat er duistere tijden aanbrekenquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het altijd van die robots
"Legen flessen ingeleverd? Spaart u zegels? Bonuskaart? Het is *bedrag*, Wilt u de bon? Oke, fijne dag"
Repeat
quote:Op woensdag 3 juni 2015 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het altijd van die robots
"Legen flessen ingeleverd? Spaart u zegels? Bonuskaart? Het is *bedrag*, Wilt u de bon? Oke, fijne dag"
Repeat
die 2quote:
wat is dezequote:Op woensdag 3 juni 2015 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]goed spul, credits voorr lb
Cyberclean, soort chemische rubberachtig spul, dat moet je op je tobo drukken, tussen je toetsen, die haalt dan het vuil weg. Erg fijn.quote:
Aight, dit ken ik niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cyberclean, soort chemische rubberachtig spul, dat moet je op je tobo drukken, tussen je toetsen, die haalt dan het vuil weg. Erg fijn.
even met de compressor er overheenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik trek gewoon altijd de toeten er af en haal even de stofzuiger en vervolgens een doekje er overheen.
Kan ook. Maar dat ding maakt zo'n teringherrie. Heb ook wel een fluisterstille compressor maar heb daar geen los spuitje voor, alleen maar airbrushes.quote:
koppelstuk verloopje bouwen gquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan ook. Maar dat ding maakt zo'n teringherrie. Heb ook wel een fluisterstille compressor maar heb daar geen los spuitje voor, alleen maar airbrushes.
Werkt goed ja, maar die heb ik niet en is wat te duur om aan te schaffen om 2x per jaar je tobo en pc mee schoon te makenquote:
een cheapie compje kost 80 euro, en dan kun je je pc vaker uitblazen iets wat de levensduur en performance aanzienlijk verhoofdquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Werkt goed ja, maar die heb ik niet en is wat te duur om aan te schaffen om 2x per jaar je tobo en pc mee schoon te maken![]()
Keys lostrekken heb ik geen zin in, ben bang dat ik ze dan sloop
zo jammer dat de meeste mensen dat niet wetenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
een cheapie compje kost 80 euro, en dan kun je je pc vaker uitblazen iets wat de levensduur en performance aanzienlijk verhoofd
je kan je pc ookuit je raam hangen als het hard waaitquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Je hebt ook gewoon spuitbussen met perslucht voor een paar euro bij de Action, werkt ook prima.
Of op het dak van de auto zetten en heel hard gaan rijdenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je pc ookuit je raam hangen als het hard waait
Dat vind ik nou echt zonde.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Je hebt ook gewoon spuitbussen met perslucht voor een paar euro bij de Action, werkt ook prima.
Moet je wel voorzichtig mee zijnquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef LompeHork het volgende:
Met of zonder mes?quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Buurman van verderop aan de deur.
''wollah buurman, mag ik je oude fiets? Die zonder voorwiel?''
eh...okay.
Hele weg op je achterwiel rijden, als een badassquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:54 schreef Lt.Surge het volgende:
Buurman van verderop aan de deur.
''wollah buurman, mag ik je oude fiets? Die zonder voorwiel?''
eh...okay.
Of gewoon wegtieften. Ook opgelost.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan je pc ookuit je raam hangen als het hard waait
Ik vind ook wel eens dingen zonde.quote:
Valt over het algemeen wel mee, daarnaast is het geen waterdamp wat er uit komt maar stikstof, dat verdampt bruut snel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet je wel voorzichtig mee zijn
kan nog wel eens vochtig zijn en je mobo slopen
was laatst voor een soort van vriend zijn computer aan het schoonmakenquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Of gewoon wegtieften. Ook opgelost.
[..]
Ik vind ook wel eens dingen zonde.
[..]
Valt over het algemeen wel mee, daarnaast is het geen waterdamp wat er uit komt maar stikstof, dat verdampt bruut snel.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was laatst voor een soort van vriend zijn computer aan het schoonmaken
schrok me de tering
bijna mobo van 130 naar de kenker
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hele weg op je achterwiel rijden, als een badass
Heb je niet onderhandeld? 50e, 30.. oke 2 kratten pils dan.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ja volgens mij wou hij het schakelspul
Ik was al blij dat ik er af was.quote:Op woensdag 3 juni 2015 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je niet onderhandeld? 50e, 30.. oke 2 kratten pils dan.
nouja desbetreffende rig doet het nog steedsquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan echt bijna niet mis gaan, of ze moeten het in de fabriek al verneukt hebben, dat kan natuurlijk wel.
Nee nog niet, van het weekend maar eens doenquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nouja desbetreffende rig doet het nog steeds
heb je de nieuwe mad max al gekeken trouwens?
Echt toffe filmquote:Op woensdag 3 juni 2015 16:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee nog niet, van het weekend maar eens doen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stuur Witje maar hierheen danquote:Op woensdag 3 juni 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt kutgevoel
met dat sandpapertongetje van der
Gewoon ik een plastic zakje toch.quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]twollie pls
[..]
mag je dode beesten versturen per post?
vond er weinig aan om eerlijk te zijn. hele goeie gitarist wel, interessante nootkeuzequote:
Same. Todd Terje al beluisterd?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same. Lekker muziek aan het luisteren.
even if it kills me?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Same. Lekker muziek aan het luisteren.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden #5
Mijn dankquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet geworden #5
ben verliefd op haar stem mangquote:
Ik ben een vrindelijke Mod.quote:
dat gezicht thoquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ben verliefd op haar stem mang
[..]
Ik ben een vrindelijke Mod.
Eens wel. Maar ik heb besloten daar niet meer naar te kijken.quote:
????quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quet. wat nou 'goede keuze'. jezus. enigma
ik krijg altijd gratis happy endingsquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu krijg je gratis massage met happy end
welke heb ik gekozenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:23 schreef DrNick het volgende:
Nee, ik had hier nog 13 LP's die ik nog niet gespeeld had, en daar koos je voor.
waaromquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik krijg altijd gratis happy endings
[..]
welke heb ik gekozen
zonder twijfelquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben nou eenmaal een rare jongen
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:31 schreef wietparkiet het volgende:
bad bitches is the only thing that i like
Oh dit valt nog wel mee, je zou dat andere topic eens moeten zien, of dat ding achter de schermenquote:
ik zal eens kijkenquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dit valt nog wel mee, je zou dat andere topic eens moeten zien, of dat ding achter de schermen
Jij kan het weten.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, je ballen zijn nog niet eens ingedaald.
69quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:35 schreef DrNick het volgende:
Drop nog eens een nummer tussen 1 en 12 pls?
MED / remlof en Lompehork gaan ruilen.quote:
420quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:35 schreef DrNick het volgende:
666quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:35 schreef DrNick het volgende:
Ik snap er niks van.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
MED / remlof en Lompehork gaan ruilen.
Die dan, kan iedereen bij.
Hoewel het ruilen nu niet veel zin meer heeft
Ik snap het broeder.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja ikweet, waarom denk je dat ik er naast ging designen?
Keiharde struggles. Beter word ik weer mod, dan kan ik mijn belastingaangifte tenminste met knappe kortingen invullen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik snap het broeder.
Struggles tegenwoordig.
Heel verstandig. Ik had begrepen dat 01-07 de beste dag is om in te treden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Keiharde struggles. Beter word ik weer mod, dan kan ik mijn belastingaangifte tenminste met knappe kortingen invullen.
Dan is de armageddon al voltrokken, ik hoop op een eerdere datum. Maar de datum die jij noemt heeft natuurlijk wel een speciaal plekje in mijn hart jwz.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heel verstandig. Ik had begrepen dat 01-07 de beste dag is om in te treden.
It better be.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is de armageddon al voltrokken, ik hoop op een eerdere datum. Maar de datum die jij noemt heeft natuurlijk wel een speciaal plekje in mijn hart jwz.
Wat? FOK!, de tijd, jij, wij? idkquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
oh ik zit alweer 4 jaar op fok
waar gaat het heen
De greppel natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
oh ik zit alweer 4 jaar op fok
waar gaat het heen
Trollie plsquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik snap echt niet wat je zegt sorry
Heb je weer van die rare stofjes zitten te gebruiken?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:42 schreef DrNick het volgende:
Nee, maar dat album van Blur is gewoon goed.
Ja maar dat is een onafhankelijke factor.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Heb je weer van die rare stofjes zitten te gebruiken?
Thanks thanks.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Prachtige UI, mooi font ook, gebruik ik ook altijd in headers enzo.
Eens.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze moeten er echt een PI van maken
Vast.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ja maar dat is een onafhankelijke factor.
wat whyquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eens.
Hoewel hij officieel niet eens meer gepost mag worden
Ik drink thee nu.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
kindercola en een halve zak winegums
't Is vakantie.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waarom gebruik je psychedelische drugs op een doordeweekse dag
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:49 schreef LompeHork het volgende:
ONZ / De Garperdit was ook een mooi revivaltopic.
quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:52 schreef Lt.Surge het volgende:
112 meldingen Twente @meldingentwente 47s47 seconds ago View translation
PRIO 1 Gebouwbrand Onderwijs : Schietbaanweg : Enschede 4231 4131 4151 DYNA~
SPANNOND
2 natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je er één gepakt? beetje laffe dosering wel
stinkjunkquote:
Lelquote:Op woensdag 3 juni 2015 22:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
ONZ / http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png
Hierzo.
is wel goeie bij de shop hierquote:
Pillen snuiven, ja?quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu moet je er nog een snuiven da's lachen
Misschien kan hij er één verbrijzelen, mengen met benzine (euro 95, ongelood, beter voor het milieu) en met een naald injecteren in zijn voorhoofd. Schijn je ook goed van te kunnen gaan spacen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nu moet je er nog een snuiven da's lachen
Beter is het een vuurwerkramp, zie je er ook nog wat van vanuit je zolderkamer.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Ambulance met spoed naar Schietbaanweg in Enschede
oehhhhhhhhhhhh jammer dat ik nu geen zin heb om te fietsen
#ramptoerist
Zes meter afstand houden.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter is het een vuurwerkramp, zie je er ook nog wat van vanuit je zolderkamer.
Too soon?
Ik was bijna dood k.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter is het een vuurwerkramp, zie je er ook nog wat van vanuit je zolderkamer.
Too soon?
Da's waar, maar denk eens aan de kindjes in Afrika. Zij hebben geen drugs.quote:Op woensdag 3 juni 2015 22:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon erop stampen, je hebt het toch gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |