Afgelopen zaterdag 9 november waren ze live te bewonderen tijdens het London Calling festival, en wat een geweldig optreden was het :-)
Hun debuutalbum heet Up The Bracket...
Website: www.thelibertines.co.uk
Vanavond hoor je in Het Lek op 3FM het optreden van afgelopen zaterdag :-)
quote:Ja klopt het was een matige editie ... Niet veel afwisseling ... The Libertines hebben alles goed gemaakt
Op dinsdag 12 november 2002 20:53 schreef wendydependie het volgende:
en hoe was london calling buiten de libertines?? ging er vroeger altijd heen maar heb inmiddels alweer 4 edities gemist ofzo.. hoorde van andere dan ook dat de rest weer vrij saai was
(wacht maar, als over een half jaar dit topic weer omhooggekickt wordt, dan zijn ze huge)
quote:Precies .... maar ja als mij het maar wel iets kan schelen
Op vrijdag 15 november 2002 00:19 schreef Meril het volgende:
Het kan nog niemand schelen, Starshine.(wacht maar, als over een half jaar dit topic weer omhooggekickt wordt, dan zijn ze huge)
Wie heeft ze afgelopen donderdag in de Vera in Groningen gezien?
quote:Helaas! Maar ik was toch al niet echt van plan om naar PP te gaan ..
Op zaterdag 8 maart 2003 18:24 schreef - het volgende:
redelijke kans dat ze dit jaar op pinkpop staan, komende dinsdag komt jan smeets met de line up, dus dan weten we meer..
Concentreer je liever op The Faint, da's interessanter...
quote:PETE LIBERTINE BACK IN REHAB
PETE DOHERTY is back in rehab in France.
Last week the guitarist, who has spent some of the last month in The Priory in a fresh attempt to kick his drug addiction, said he plans to go to France with his girlfriend to beat the drugs. He claimed that being in rehab wasn’t helping.
A spokesperson for The Libertines told NME.COM that his mother took him to a clinic over the channel.
The announcement comes at a time when those close the star were getting increasingly concerned for his health.
Last Friday (May 28) he gave an interview to a tabloid newspaper in which he said he was leaving the band, and that his relationship with Carl Barat was falling to pieces.
He said: "I feel like I’m seeking the ghost of a former friendship but Carl gave up on me years ago. He did come to see me in The Priory but I hardly remember his visit."
However, Pete said that there’s still hope for The Libertines, who have finished their second album and are due to tour later this month including a selection of festival appearances across the country.
He said: "If (Carl) comes and grabs me by the hand, maybe we can reclaim the empire together. But for now I’m out of the band. Surely no one wants to see me trapped in this cage that is only making me miserable."
klopt, maar hij was nu toch wéér ergens anders heen? Of haal ik t nu door elkaar?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik geloof dat The Libertines er wel eerder waren dan The Strokes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:48 schreef Zander het volgende:
Wat een hoop poeha over die Libertines, de laatste tijd. Zijn dit de nieuwe Strokes of zo? Anyway, was niet echt onder de indruk van wat ik gehoord heb..
Misschien wel, vind dat gekoketteer met die drugsverslaving en rehab-klinieken een beetje triest eigenlijk. Wie denkt die gast dat 'ie is, Lou Reed of Iggy Pop of zo? De volgende plaat wordt vast een concept-lp over "hoe ik aan en van de drugs raakte"quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:44 schreef DearPrudence het volgende:
Ik geloof dat The Libertines er wel eerder waren dan The Strokes.
Ik vind dat ze zeker goede muziek maken, maar ik kende ze ook voordat ik nog maar iets van ze had gelezen in tijdschriften, over o.a het drugsgebeuren. Dus misschien dat dat ook je mening beinvloed?
Mee eens. Het klinkt best leuk. De nummers blijven overeind staan, maar muzikaal zit het album toch vrij rammelig in elkaar. Hoewel het me niet aanstaat dat hun inspiratie grotendeels gekomen zal zijn uit harddrugsgebruik (waarschijnlijk, ik was er zelf niet bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:23 schreef IdlersDream het volgende:
The libertines is beter dan Up the Bracket, maar echt overweldigend blijft het niet. Het kan wel wat beter, maar thank god zijn er nog bandjes zoals dit.
Denk dat je Pete Doherty bedoelt, maar idd ik geloof dat de overgebleven libertines nu ook wel inzien dat het zo niet echt meer een succes is zonder pete.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:36 schreef Drimzef het volgende:
..... Pete Gallagher.....
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef the_opposite het volgende:
[..]
Denk dat je Pete Doherty bedoelt, maar idd ik geloof dat de overgebleven libertines nu ook wel inzien dat het zo niet echt meer een succes is zonder pete.
Volgens mij is Pete de wanker, want hij kan niet eens de alimentatie voor z'n kind betalen. Hier draait Liam Gallagher voor op. Vieze junk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:18 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Het is Doherty, een niet die wanker van Oasis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |