Ik kwam die cam net ook tegen maar wat laat die nou zien, om het kwartier een opname van 40 seconden?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:32 schreef Sj0rSz het volgende:
http://www.viewsurf.com/u(...)e-jules-verne-amiens
Geen idee of daar dadelijk iets op te zien is, maar dit is in elk geval in de buurt van Amiens.
Niet veel helaas.. Maar misschien krijgen we dat beest straks nog in vol ornaat te zienquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik kwam die cam net ook tegen maar wat laat die nou zien, om het kwartier een opname van 40 seconden?
Op de laatste opname is het in ieder geval nat gewordenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Niet veel helaas.. Maar misschien krijgen we dat beest straks nog in vol ornaat te zien
Het is stam+t, niet stam+d.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:27 schreef dick_laurent het volgende:
Hoe eindigd een tropische dag in Nederland?
[ afbeelding ]
Hoe eindigd een tropische dag aan de middellandse zee?
[ afbeelding ]
Veel plezier met de hoosbuien jongens!
Same here, volgens mij is er nog helemaal geen neerslag gevallen. En ook geen onweer. Maar ja, in Oost-Nederland valt het altijd mee/tegenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:07 schreef I-care het volgende:
Ik had mezelf helemaal ingesteld op een epische storm met thunderstorms beyond imagination..
Maar nee hoor. Weer een code bulshit vanuit de berichtgeving.
Hier aan de kust is het niet veel beter. Een paar lullige flitsen met motregen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Same here, volgens mij is er nog helemaal geen neerslag gevallen. En ook geen onweer. Maar ja, in Oost-Nederland valt het altijd mee/tegen
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:07 schreef I-care het volgende:
Ik had mezelf helemaal ingesteld op een epische storm met thunderstorms beyond imagination..
Maar nee hoor. Weer een code bulshit vanuit de berichtgeving.
Assen kreeg de volle lading. Mooi, dat natuurgeweld. Echt enorme knallen van de bliksem. Wel sneu voor kinderen die de avondvierdaagse liepen: klikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Same here, volgens mij is er nog helemaal geen neerslag gevallen. En ook geen onweer. Maar ja, in Oost-Nederland valt het altijd mee/tegen
Whut? Mag ik het daarom dan ook maar niet mooi vinden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn die mensen met schade, stroomuitval, afgefikte panden vast met je eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |