SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 05-06-2015 13:37:54 ].
Weet eigenlijk niet, mss te zwaar, te veel stuiterwerk, weet ik veel.. ken het in die hoek niet... lees wel veel goede verhalen over die tocht. Goede spoorwegen ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:52 schreef Yankee het volgende:
[..]
Waarom zou de tecklenburgerrundfahrt niet iets voor je zijn? Mooi fietsen daar hoor
Blij dat ik niet als een trein gingquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet, mss te zwaar, te veel stuiterwerk, weet ik veel.. ken het in die hoek niet... lees wel veel goede verhalen over die tocht. Goede spoorwegen ook.
Wie?quote:
Het was mijn eerste klimtocht en heb het makkelijk gered.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet, mss te zwaar, te veel stuiterwerk, weet ik veel.. ken het in die hoek niet... lees wel veel goede verhalen over die tocht. Goede spoorwegen ook.
Niet in Augustus, wel September: https://www.mh2d.nlquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:55 schreef muzas het volgende:
[..]
Buiten NTFU of Sport.be ken ik maar weinigquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:58 schreef Gripper het volgende:
In augustus zijn er ook diverse leuke cyclo's in de Ardennen, Luxemburg en Frankrijk.
Hier staan er wat: http://www.wielersportinfo.nl/toertochten.htmquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Buiten NTFU of Sport.be ken ik maar weinigHeb je een google-tipje, of een overzichtje daarvan?
@Dop, mwah, ben ook wel een realist... Tuurlijk die afstanden en tochtjes verteer ik wel.. Maar heb je de snelheid gezien? Ben echt nog niet op een hoog niveau ofzo. Wat niet erg is, komt vanzelf wel, of niet en ik vermaak me wel. Maar houd gewoon graag rekening met dat niveau. Waar ik imo een prima beeld van heb.
volgens mij zit je niet meer in de fok strava groep dus ik zie je ritjes niet meer regelmatig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Buiten NTFU of Sport.be ken ik maar weinigHeb je een google-tipje, of een overzichtje daarvan?
@Dop, mwah, ben ook wel een realist... Tuurlijk die afstanden en tochtjes verteer ik wel.. Maar heb je de snelheid gezien? Ben echt nog niet op een hoog niveau ofzo. Wat niet erg is, komt vanzelf wel, of niet en ik vermaak me wel. Maar houd gewoon graag rekening met dat niveau. Waar ik imo een prima beeld van heb.
Prima tocht(en) zijn datquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niet in Augustus, wel September: https://www.mh2d.nl
Dit jaar ben ik dan eens niet op vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens daaraan mee doe.quote:
Is dat dan twee dagen fietsen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik dan eens niet op vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens daaraan mee doe.
Dat is 2 dagen inderdaad. Op zaterdag en op zondag. Je hoeft niet beide dagen te gaan, dat mag. Maar de afstanden op zondag zijn korter dan die op zaterdag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:31 schreef muzas het volgende:
[..]
Is dat dan twee dagen fietsen?
Wel leuk, maar net te laat (ik kan er nog wel over nadenken) voor mn fietsmaatje. Die vertrekt half augustus op een lange vakantie en wil nog wel met mij een mooi tochie rijden. Vandaar de zoektocht.
Heb geloof ik drie keer de mh2d gefietst, steeds erg goed bevallenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dit jaar ben ik dan eens niet op vakantie. Misschien dat ik dan ook maar eens daaraan mee doe.
Groot verschil tussen Noord en Zuid Holland vandaag, bomen gaan hier alle kanten op.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hier valt het wel mee met de wind hier, het waait hard maar er staat geen 8BF als je het mij vraagt, eerder 6BF met een uitschieter naar 7 vanmiddag, want nu ist al weer wat geluwd.
En ik vond het vrij warm.
Jij heb gewoon een ritje nodig met NH's best, kan je kano even op z'n plek zetten en de nieuwe koning van de apenrotsvlakte wordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je nou eens in de OP kijkt....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat het efficiënter is om minder te koersen, maar rijd liever twee koersen met moeite uit, dan eentje top 30. Ik roep altijd tegen mijn ploegmaten dat je aan 2 of 3 koersen in een weekend qua training weinig hebt, maar het is wel gewoon leuk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Je hoort mij ook niet zeggen dat het veel rijden van koersen de reden is dat je niet altijd kunt meekomen. Maar als je 1 koers al moeite hebt, dan wordt 3 niet veel beter. Wanneer je dan investeert door een goede training, zal je uiteindelijk je koersen makkelijker kunnen rijden. Een goede training van 3-4u levert qua ontwikkeling meer op dan een koers van 1,5u (gebaseerd op TSS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |