Wat deed Ali verkeerd?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:14 schreef wdn het volgende:
Echt he.
Ali
Platini
Van Praag
hebben zich in de kaarten laten kijken en worden het dus nooit.
Zou Blatter het er om doen?
Van Praag en Figo hadden zich teruggetrokken vlak voor de stemming. Ali daarentegen is afgegaan als een natte krant. Ik geef onze Michael nog wel een kans.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:14 schreef wdn het volgende:
Echt he.
Ali
Platini
Van Praag
De weg is vrij voorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Van Praag en Figo hadden zich teruggetrokken vlak voor de stemming. Ali daarentegen is afgegaan als een natte krant. Ik geef onze Michael nog wel een kans.
Platini wil je niet hebben, die vent is net zo ergquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:14 schreef wdn het volgende:
Echt he.
Ali
Platini
Van Praag
Lood om oud ijzerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Platini het wordt ben je nog verder van huis
Platini is nog ouderwetser met zijn ideeën over technologie in het voetbal etc.quote:
Maakt niet zoveel uit wie er aan de macht komtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Platini is nog ouderwetser met zijn ideeën over technologie in het voetbal etc.
En een enge kwal
Er moet een fatsoenlijke man aan de macht komen die meteen het systeem veranderd. Transparanter maken, meer gericht op voetbal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit wie er aan de macht komt
Hij 'voelde dat, ondanks de steun van (inter)nationale bonden, hij minder steun kreeg van clubs, spelers en andere nationale bonden'.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:23 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft die kleine dwaas nog een reden genoemd voor zijn aftreden? Erg vrijwillig zal het wel niet zijn geweest.. misschien hebben ze ondertussen meer informatie over de belastende zaken die de FBI boven water heeft gekregen
Allemaal machtszieke mensen die corrupt zijn als de pestquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er moet een fatsoenlijke man aan de macht komen die meteen het systeem veranderd. Transparanter maken, meer gericht op voetbal.
IJdele hoop verder
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu nog WK's van 2018 en vooral WK 2022 in Qatar aan normale voetballanden toewijzen
ib4 WK 2018 in Belgium and the Netherlandsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu nog WK's van 2018 en vooral WK 2022 in Qatar aan normale voetballanden toewijzen
Corruptie is nooit helemaal uit te bannen, maar je kan het systeem wel zo transparant mogelijk proberen te maken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal machtszieke mensen die corrupt zijn als de pest
Rusland is een normaal voetballand.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:25 schreef Boezeidekoe het volgende:
Misschien als er nog bewijzen komen dat die Qatar lui het toernooi hebben gekocht dat het gewoon naar Engeland of Duitsland kanquote:
Dan moet je bijna die hele organisatie opschonen , maar dat laten ze nooit gebeuren natuurlijkquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Corruptie is nooit helemaal uit te bannen, maar je kan het systeem wel zo transparant mogelijk proberen te maken.
En sowieso een maximale termijn van 4 jaar invoeren voor de president
Rusland is een walgelijk land verder, maar kan nog enigszins.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Rusland is een normaal voetballand.
De FBI is daar al goed mee op wegquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je bijna die hele organisatie opschonen , maar dat laten ze nooit gebeuren natuurlijk
Lekker een wedstrijdje spelen ergens bij Tomsk vlakbij de Chinese grensquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:27 schreef superniger het volgende:
[..]
Rusland is een normaal voetballand.
Ze spelen vooral in West-Rusland volgens mijquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker een wedstrijdje spelen ergens bij Tomsk vlakbij de Chinese grens
Ik denk dat dat nog maar het topje van de enorme ijsberg is.quote:
Heb je een plaatje om je post te verduidelijken?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog maar het topje van de enorme ijsberg is.
Bij Stalins geboortegrond hohohoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze spelen vooral in West-Rusland volgens mij
Dit is echt wel een redelijk bizarre zet... er moet haast iets aan zitten te komen in de vorm van een aanklacht ofzo... of er is inderdaad achter de schermen een deal gemaakt over zijn opvolging. Want doordat hij nu opstapt heeft hij er in ieder geval voor gezorgd dat de tegenpartij niet aan de macht is gekomen, want dat was natuurlijk wel meteen voor 4 jaar geweest...quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:17 schreef Intellectueel het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat er enorme machten aan zijn positie hebben lopen trekken de afgelopen dagen. Het lijkt mij fascinerend om een kijkje te mogen nemen achter de schermen. Wellicht een stilzwijgend akkoord met Blatter over zijn aftreden voor immuniteit?
Komt wel goed, dat kunnen ze daar welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hebben nog heel veel werk te verzetten
Dat mag iequote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou me inderdaad niet verbazen als hij z'n opvolger aangewezen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |