abonnement Unibet Coolblue
pi_197110109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:57 schreef lord_bono het volgende:

[..]

:D

Waar kun je zoiets bestellen :o
Etsy. En dan even zoeken op Community Tv Show.
Je kan een mok met Troy & Abed in the Morning bestellen en ik heb een setje onderzetters met de 8bitpoppetjes gekocht. Ik zag ook een kopie van het script van de pilot voorbij komen, met handtekeningen van de acteurs.

Zijn meer particuliere verkopers meestal, dus het is niks officieels.
pi_197111112
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 21:18 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Etsy. En dan even zoeken op Community Tv Show.
Je kan een mok met Troy & Abed in the Morning bestellen en ik heb een setje onderzetters met de 8bitpoppetjes gekocht. Ik zag ook een kopie van het script van de pilot voorbij komen, met handtekeningen van de acteurs.

Zijn meer particuliere verkopers meestal, dus het is niks officieels.
Thanks voor de tip :) Leuke spullen te krijgen!
pi_197112770
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:11 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]

Besteld :@ :P

Ben straks afgestudeerd in Ladders

Twijfelde tussen Dean Peltons Announcement Class, Can I Fry That, Nicolas Cage Good or Bad, Who Indeed en Advanced Breath Holding :D
_O_
pi_197119877
Shit ik dacht de film aangekondigd.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 19 juli 2021 @ 00:18:14 #105
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_200434191
…and a movie?!?!?

quote:
Community and Rick and Morty creator Dan Harmon has revealed that a much-discussed Community movie is in active progress.

Since the sitcom, which focused on a group of community college students who form a study group, ended in 2015, plenty of rumours have swirled that a follow-up movie could be on the way.

Speaking on Vulture's Good One podcast, Harmon has now confirmed that he is working on a script for the film.

"I started writing to keep my parents from hitting me, and I now only write to feel valid," he said. "But the upside of that is I am, at least once a week, thinking about it – the gears are turning. There is, like... a thing is happening.

"Logistically, the locks are coming away. And the only problems are becoming the creative ones, which is great, because I love those problems. I love having these conversations, and they're being had.”

But creating a movie from a much-loved TV show is never easy and Harmon admitted that he is struggling to decide how heavily the film should lean into "fan service".

"Here's the biggest philosophical question: Are you supposed to service a mythical new viewer? The obvious, dogmatic, practical, off-the-street answer is like, 'No, you don't. It's fan service. Why would there be a Community movie?'" he said.

"Formalistically, you owe a movie that, I think, the fans can not only enjoy, but they can stand back and go, 'You know, the crazy thing about this Community movie is that if you didn't know there was a show, this is an insanely good movie'."

He continued: "There's a reason to watch it and then definitely watch the series because now you're like, 'Holy crap'. I don't know if that's arrogance, pretentiousness, responsibility, self-deprecation, torture. I can't get myself out of that camp."

No matter what the Community movie ends up looking like plot-wise, we're just hoping to see the whole gang back together again.
https://www.digitalspy.co(...)mon-community-movie/
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_200435949
*O*
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 17:11:25 #107
42184 crew  DaMart
pi_206155436
Die film gaat er toch echt komen :o.

quote:
Six seasons and a movie is finally real after NBCUniversal’s Peacock ordered a feature film closure for Community.

It’s a long-time coming for the fan-favorite series, which ran for over 100 episodes between 2009 and 2015.

The streaming service has ordered Community: The Movie from creator Dan Harmon. It will feature original series stars Joel McHale, Danny Pudi, Alison Brie, Gillian Jacobs, Jim Rash and Ken Jeong. The NBCU digital platform won the rights in a competitive situation.
https://www.google.com/am(...)tars-1235131434/amp/
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 september 2022 @ 17:32:35 #108
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206155611
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 september 2022 17:11 schreef DaMart het volgende:
Die film gaat er toch echt komen :o.
[..]
https://www.google.com/am(...)tars-1235131434/amp/
:o :o :o :o ! Na al die jaren, _O_.

Tijdens COVID-19 gaven alle main actors al aan dat ze het wel zagen zitten. Een van de belangrijksten hierin is natuurlijk Troy/Childish Gambino maar ook Annie. Beiden gaven ze toen aan dat ze er helemaal voor openstonden, _O_. Er is toen ook wel gezegd dat Harmon al bezig was met het script.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 30 september 2022 @ 18:10:41 #110
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_206155959
Leuk, wel jammer dat Donald Glover niet lijkt mee te doen, hopen op een cameo met Amed.
pi_206155974
Boooooohhh _O_ _O_ _O_
-nee-
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 30 september 2022 @ 18:15:31 #112
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206156037
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 18:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Leuk, wel jammer dat Donald Glover niet lijkt mee te doen, hopen op een cameo met Amed.
Lees het nu ook, :{. Wel jammer. Ook apart aangezien Glover tijdens de pandemie aangaf ervoor open te staan en het best wilde doen.
pi_206156394
Cool. Cool cool cool

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2022 18:40:05 ]
pi_206158011
Oh Britta's in this?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 oktober 2022 @ 13:17:18 #116
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206176062
Misschien dat Troy toch meespeelt, :).

quote:
Of Course The Community Movie Is Exciting, But It Already Has A Problem
Community will finally deliver on its promise of six seasons and a movie, but the absence of two key actors in the cast list is concerning for fans.

t's still early days for the Community movie, so there's every possibility that a deal can be struck for Donald Glover's return. The announcement by Peacock follows Dan Harmon's recent reveal that a script was being shopped around studios and streamers, so the announcement just confirms the successful bidder. No director has been announced, nor has a release date been set in stone, which suggests that discussions are still taking place elsewhere to bring back other members of the Community cast. If anything, the confirmation by Peacock may be more enticing for Glover, giving him a concrete project that he can sign on to.

Given how busy the actor is with his music career, Atlanta season 4, and the upcoming Mr. & Mrs. Smith show for Amazon, Glover's absence from the confirmed cast list could be a simple case of ironing out his availability. Donald Glover has certainly appeared open to a return, stating his interest in a Community movie during an online table read to raise money for COVID-19 relief. Dan Harmon certainly appeared keen on Glover's pitch for a Star Trek III: The Search For Spock-style movie to find Troy, after he and LeVar Burton were apparently captured by pirates later in Community season 5.

Dan Harmon was probably keen on Glover's pitch at the 2020 table read because he'd originally suggested it during a Comic-Con panel to promote Community season 6. The search for Troy would make him a major part of the Community movie without Glover having to commit to a packed filming schedule. He would only need to commit to an extended cameo for the movie's climax, and some inserts as the study group embark on a road movie to rescue him from his pirate predicament. Whatever form it takes, Donald Glover's appearance must be an essential part of the Community movie.
Ik hoop dat dit inderdaad het geval is want ik vond het al zo vreemd dat hij niet mee zou doen. Hoop wel dat hij, in het geval hij tekent, dat hij een grotere rol speelt dan hierboven geopperd als mogelijkheid. Hij stond er ontzettend open voor elke keer. Dat Pierce niet in de film zal zitten is wel echt jammer maar niet onverwacht.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 oktober 2022 @ 13:37:17 #117
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206176352
Daarnaast misschien een kleine, hoopvolle ;(?, opsteker dat Glover wel door Joel McHale (Jeff) is getagd in de aankondiging op Twitter en op Insta is Yvette (Shirley) ook getagd in de aankondiging. Misschien dat de onderhandelingen inderdaad nog niet volledig zijn afgerond. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat Harmon denkt dat dit überhaupt kan zonder Glover, :+.

twitter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 oktober 2022 @ 13:39:35 #118
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206176384
twitter
pi_206177014
Ik vond de seizoenen zonder Donald Glover ook beduidend minder, dus ik hoop echt dat hij meedoet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 2 oktober 2022 @ 14:27:34 #120
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_206177118
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:19 schreef ok01 het volgende:
Ik vond de seizoenen zonder Donald Glover ook beduidend minder, dus ik hoop echt dat hij meedoet
Precies. Dat was wel een soort doodsteek voor de serie. Toen Pierce eruit ging vond ik ook wel een beetje een mini steekje voor de show tbh. Desalniettemin een van mijn favoriete series. Glover is nodig en dat weet de hele show zelf ook wel. Ze zullen vast diep in de buidel tasten of van alles proberen om Troy erin te krijgen.
pi_206178319
quote:
17s.gif Op zondag 2 oktober 2022 14:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Precies. Dat was wel een soort doodsteek voor de serie. Toen Pierce eruit ging vond ik ook wel een beetje een mini steekje voor de show tbh. Desalniettemin een van mijn favoriete series. Glover is nodig en dat weet de hele show zelf ook wel. Ze zullen vast diep in de buidel tasten of van alles proberen om Troy erin te krijgen.
Helemaal mee eens. Zonder Troy vond ik Abed ook een stuk minder. Samen waren ze echt de hart van de show
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 12 mei 2023 @ 12:35:40 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_209118198
Low-key bevestigt Glover (Troy) hier dat hij in de film zit. Hij glijdt er een beetje overheen maar hij spreekt echt in 'wij'-vorm en hoe het waarschijnlijk weer net zo gaat zijn qua scripts zoals ze kennen van Dan (pas geven op dag van shoot).

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')