abonnement Unibet Coolblue
  Admin woensdag 15 april 2020 @ 08:21:12 #76
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192626147
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 17:04 schreef planethugo het volgende:
Nu 7 afleveringen van S1 gekeken, maar valt me op dat intro pas 1x volledig te zien geweest is. Heeft Netflix dat ingekort of was dat altijd al zo. Vind dat liedje wel lekker, maar word steeds teleurgesteld :(
Ha, ik had hetzelfde. Ik was bij de pilot teleurgesteld dat die zonder At Least It Was Here was, maar bij de tweede aflevering werd ik er weer helemaal blij van, en inderdaad, het is steeds ingekort. Ik had onthouden dat dat pas in latere seizoenen gebeurde.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin woensdag 15 april 2020 @ 08:22:45 #77
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192626157
Iets anders wat ik nu trouwens heb; ik las dat Community de eerste vijf seizoenen werd opgenomen bij Paramount Studios (terwijl het een Sony-serie voor Universal was, maar goed). Ik ben daar vorig jaar geweest (heel toeristisch, studio tour gedaan :+) en nu zit ik steeds bij de buitenscènes te kijken of ik kan zien waar het precies is opgenomen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 15 april 2020 @ 10:29:39 #78
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_192627645
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:22 schreef Breuls het volgende:
Iets anders wat ik nu trouwens heb; ik las dat Community de eerste vijf seizoenen werd opgenomen bij Paramount Studios (terwijl het een Sony-serie voor Universal was, maar goed). Ik ben daar vorig jaar geweest (heel toeristisch, studio tour gedaan :+) en nu zit ik steeds bij de buitenscènes te kijken of ik kan zien waar het precies is opgenomen. :P
Ik heb dat ook, maar dan met Warner Bros producties :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin woensdag 15 april 2020 @ 11:23:14 #79
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192628227
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:29 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, maar dan met Warner Bros producties :D
Ja, dat heb ik ook. Heb daar al af en toe de set herkend. :D Al was het meest recente seizoen 1 van Supergirl, dus dat is ook alweer even geleden (en Supergirl wordt inmiddels in Vancouver geschoten ipv Burbank).

En ook tijdens de tour (die was alweer een paar jaar terug) herkende ik nota bene een locatie uit Friends. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  woensdag 15 april 2020 @ 11:51:28 #80
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_192628682
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:23 schreef Breuls het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Heb daar al af en toe de set herkend. :D Al was het meest recente seizoen 1 van Supergirl, dus dat is ook alweer even geleden (en Supergirl wordt inmiddels in Vancouver geschoten ipv Burbank).

En ook tijdens de tour (die was alweer een paar jaar terug) herkende ik nota bene een locatie uit Friends. :+
Wij herkenden daar ook best veel locaties; best veel series die we hebben gekeken/kijken die daar filmden. Supergirl S1 wist ik niet eens, weet alleen dat het nu idd in Vancouver zit. We herkenden vooral dingen uit Friends idd. Gilmore Girls. Pretty Little Liars, dat soort dingen. Was wel tof om een keer gedaan te hebben. Voor ons inmiddels ook al wel een paar jaar geleden though. 2014.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Admin woensdag 15 april 2020 @ 15:25:24 #81
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192631655
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2020 11:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Wij herkenden daar ook best veel locaties; best veel series die we hebben gekeken/kijken die daar filmden. Supergirl S1 wist ik niet eens, weet alleen dat het nu idd in Vancouver zit. We herkenden vooral dingen uit Friends idd. Gilmore Girls. Pretty Little Liars, dat soort dingen. Was wel tof om een keer gedaan te hebben. Voor ons inmiddels ook al wel een paar jaar geleden though. 2014.
2015 voor mij. Gilmore Girls was wel een leuk voorbeeld; er is ergens een gebouwtje dat voor die serie gebouwd is en sindsdien op de set staat, dat genoemd werd in de tour. En daar direct voor de deur van vond niet lang daarna een scène uit Supergirl plaats. :P

Voor Community heb ik gisteren de aflevering zitten kijken waarin ze zeilles hebben op de parkeerplaats, maar ik kan dus niet goed plaatsen waar op het terrein dat is, helaas. Zelfde geldt voor de pleintjes en parkjes; die kan ik misschien plaatsen, maar ze lijken niet genoeg.

Nou is het vast ook niet zo dat alles op hetzelfde terrein is opgenomen (series verkassen wel eens voor bepaalde scènes naar een ander studioterrein), maar toch; ik verwacht toch wel iets te herkennen. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 16:00:31 #82
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_192632171
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 08:22 schreef Breuls het volgende:
Iets anders wat ik nu trouwens heb; ik las dat Community de eerste vijf seizoenen werd opgenomen bij Paramount Studios (terwijl het een Sony-serie voor Universal was, maar goed). Ik ben daar vorig jaar geweest (heel toeristisch, studio tour gedaan :+) en nu zit ik steeds bij de buitenscènes te kijken of ik kan zien waar het precies is opgenomen. :P
Ah grappig, ik heb die tour een paar maanden geleden ook gedaan. (Niet zo erg hoor, dat toeristische, ik vond het een van de leukste dingen die ik gezien heb in 3 weken VS. :P ). Toch eens goed opletten dan of ik wat herken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin woensdag 15 april 2020 @ 16:31:24 #83
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192632624
Ik vind de studiotours altijd wel leuk. Het is toeristisch omdat je allemaal standaard verhaaltjes krijgt en anecdotes die de tourguide bij elke groep vertelt, maar het is toch interessant als iemand zegt "achter deze deur is Citizen Kane opgenomen" of "deze studio heeft een kelder omdat Alfred Hitchcock veel hoogte nodig had voor Rear Window", of dat je in het steegje komt waar Chris Evans voor het eerst "I can do this all day" zei. :P

En ik vind locaties spotten tijdens het kijken van films/series ook leuk, dus dat probeer ik tijdens Community wel te doen. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_193813085
Heeft Netflix nu echt de beste episode van Community er af gehaald vanwege BLM?
pi_193814093
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 10:54 schreef Evertjan het volgende:
Heeft Netflix nu echt de beste episode van Community er af gehaald vanwege BLM?
Welke dan? Ik had niet echt het idee dat ik wat miste, al heb ik ze allemaal bekeken voor dat Blm gedoe..
PSN: Metal_Akilla
pi_193814175
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 12:56 schreef Akilla het volgende:

[..]

Welke dan? Ik had niet echt het idee dat ik wat miste, al heb ik ze allemaal bekeken voor dat Blm gedoe..
https://www.cheatsheet.co(...)ragons-episode.html/
pi_193815039
Vond Community eerst niet zo grappig op Abed en Señor Chang na, maar nu ik het einde van seizoen 1 nader vind ik het beter worden (bijv. die aflevering met die boot).
Het helpt dan niet als Netflix een van de beste afleveringen verwijdert
  zaterdag 27 juni 2020 @ 14:54:17 #91
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_193815235
Blij dat ik de serie op blu-ray heb. Tenminste alle afleveringen nog.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_193824163
Hij staat nog op Netflix en Amazon Prime (voor zolang als het duurt...)
pi_193842498
quote:
wat een lachwekkende vormen begint dit aan te nemen.
Dan kunnen ze de eerste seizoenen sowieso wel helemaal verbannen aangezien Pierce wel regelmatig de oude racists speelt
pi_193845439
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2020 11:39 schreef planethugo het volgende:

[..]

wat een lachwekkende vormen begint dit aan te nemen.
Dan kunnen ze de eerste seizoenen sowieso wel helemaal verbannen aangezien Pierce wel regelmatig de oude racists speelt
Echt he..ieder gesprek met Pierce en Shirley/Troy/Abed kan de prullenbak in eigenlijk.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 29 juni 2020 @ 15:36:00 #95
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_193845479
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2020 10:54 schreef Evertjan het volgende:
Heeft Netflix nu echt de beste episode van Community er af gehaald vanwege BLM?
Netflix is dan ook een grap van een bedrijf.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 29 juni 2020 @ 15:54:04 #96
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_193845674
Ik heb destijds genoten van S1-5, maar was nooit toegekomen aan S6. Moet zeggen dat ik achteraf prima zonder dat laatste seizoen had gekund, ik moet me er echt doorheen worstelen. Vind de afleveringen op alle fronten echt een stuk minder; acteerwerk lijkt op de automatische piloot te gaan, de meta-grapjes zijn minder en de genreparodieën/-hommages werken gewoon niet.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_193846043
quote:
13s.gif Op maandag 29 juni 2020 15:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik heb destijds genoten van S1-5, maar was nooit toegekomen aan S6. Moet zeggen dat ik achteraf prima zonder dat laatste seizoen had gekund, ik moet me er echt doorheen worstelen. Vind de afleveringen op alle fronten echt een stuk minder; acteerwerk lijkt op de automatische piloot te gaan, de meta-grapjes zijn minder en de genreparodieën/-hommages werken gewoon niet.
Al dat gedoe met Dan Harmon en acteurs die weggingen...toen hadden ze eigenlijk moeten stoppen. Achteraf gezien dan. Maar ach, nu is er nog hoop op #sixseasonsandamovie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_194083169
Ik zit s2 nog eens te bekijken en het viel mij op dat D&D is verwijderd.. Maar dat was al bekend dus :{
pi_197106725


Besteld :@ :P

Ben straks afgestudeerd in Ladders

Twijfelde tussen Dean Peltons Announcement Class, Can I Fry That, Nicolas Cage Good or Bad, Who Indeed en Advanced Breath Holding :D
pi_197109156
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 20:11 schreef Meridiaan het volgende:
[ afbeelding ]

Besteld :@ :P

Ben straks afgestudeerd in Ladders

Twijfelde tussen Dean Peltons Announcement Class, Can I Fry That, Nicolas Cage Good or Bad, Who Indeed en Advanced Breath Holding :D
:D

Waar kun je zoiets bestellen :o
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')