Views zijn met geld net zo goed te beinvloeden als Airplay, en dat is waar je hele filosofie misloopt, daarnaast, als jij een link post die ik aanklik betekent het nog niet dat ik het een goed nummer vind, of als dat nummer door nog eens (tien)duizend man word aangeklikt dat het nummer opeens populair is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:37 schreef riazop het volgende:
[..]
er is wel meer vreemds aan de hand
De "officiele" hitlijsten worden betaald door de majors.
Er wordt dus een selectie gemaakt van platen die uberhaupt een notering krijgen. Hoe zou dat toch komen?
Veel zeer populaire werken halen dus nooit een notering.
Zo ook deze plaat met 1 miljoen views in een maand:
Dit, maar volgens TS is dat onmogelijk want YouTube heeft een waterdicht systeem.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Views zijn met geld net zo goed te beinvloeden als Airplay, en dat is waar je hele filosofie misloopt
Bij youtube kun je maximaal 3 kliks per 24 uur per ip adres genereren. Je hebt voor een miljoen views dus best veel vriendjes nodig.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Sterker nog, als ik tien mensen betaal om het komende uur dit topic zo vaak mogelijk te bekijken, zou het het best bekeken Fok! topic van de week zijn, zonder dat deze mensen ook maar een keer hoeven te lezen danwel reageren.
proxys, proxys...quote:Op zaterdag 18 juli 2015 14:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Bij youtube kun je maximaal 3 kliks per 24 uur per ip adres genereren. Je hebt voor een miljoen views dus best veel vriendjes nodig.
Dan is itunes een stuk sneller...
jij hoeft dit ook niet goed te vinden hoor, maar MOON draait lekker mee gewoon. Nu AL de 12e plaats bij de grootste Hollandse bangers van 2015!quote:Op zaterdag 18 juli 2015 11:50 schreef bartrid het volgende:
Net weer een klik bijgekomen omdat ik eens wou horen wat dit nu is. Wat een bagger zeg. En als ik het met 20 mensen deel die het ook allemaal kut vinden heb je zo weer een aantal `kliks'. Dat zegt dus echt niks over de kwaliteit of populariteit.
En alleen dat woord `kliks' al
Dit zijn geen Hollandse "Bangers". Dit is stuk voor stuk pure aids.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 17:58 schreef riazop het volgende:
[..]
jij hoeft dit ook niet goed te vinden hoor, maar MOON draait lekker mee gewoon. Nu AL de 12e plaats bij de grootste Hollandse bangers van 2015!
1) Kenny B - Parijs 14.134.000 views
2) Lil Kleine & Ronnie Flex - Drank & Drugs 11.002.000
3) Cho - Misschien Wel Hè? 5.082.000 views
4) Lil' Kleine & Ronnie Flex - Zeg Dat Niet 5.007.0000 views
5) Jebroer ft. Stepherd, Skinto & Jayh - Banaan 3.887.000 views
6) Bokoesam, Lil Kleine, , Idaly, Ronnie Flex - No go zone 3.809.000 views
7) Ponkers - Praat Amsterdams 2.875.000
8) SBMG – Hoe Het Voelt 2.646.000 views
9) Ronnie Flex, Jandro, Cartiez & Lijpe - Vallen In De Club 2.492.000 views
10) Ronnie Flex & SFB - Nigga Als Ik 2.445.000
11) Mr. Polska ft. Ronnie Flex - Ravotten 2.328.000 views
12) Monica Geuze - Laten Gaan ft. Ronnie Flex, Mafe, Frenna, Emms 2.262.000
13) Kenny B - Als Je Gaat 2.248.000 views
Oh jee. Boos omdat Jan Smit en Frans Bauer er niet tussen zitten?quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:02 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Dit zijn geen Hollandse "Bangers". Dit is stuk voor stuk pure aids.
Ik ben niet boos hoor. En Jan Smit en Frans Bauer zijn ook pure aids. Doe mij maar Boudewijn de Groot ofzo.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Oh jee. Boos omdat Jan Smit en Frans Bauer er niet tussen zitten?
Dit riedeltje steek je de hele tijd af, maar het houdt geen stand. Die Ronnie Flex staat gewoon hoog in de hitlijst met die bagger van 'm. Deze plaat van Monica Geuze stond ook voorgesorteerd om in de Top 40 te komen. Toch is dat niet gebeurd. En daar moet een reden voor zijn. Ik houd het erop dat er is geknoeid met views / kliks en dat de werkelijke populariteit van het nummer een stuk beperkter is.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 10:37 schreef riazop het volgende:
[..]
er is wel meer vreemds aan de hand
De "officiele" hitlijsten worden betaald door de majors.
Er wordt dus een selectie gemaakt van platen die uberhaupt een notering krijgen. Hoe zou dat toch komen?
Veel zeer populaire werken halen dus nooit een notering.
Zo ook deze plaat met 1 miljoen views in een maand:
Ronnie Flex laatste hits waren uitgebracht op TopNotch. Ik mag aannemen dat je weet dat dat een dochter is van Universal.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit riedeltje steek je de hele tijd af, maar het houdt geen stand. Die Ronnie Flex staat gewoon hoog in de hitlijst met die bagger van 'm. ...
Nix dan goeds over B de Groot hoor. Maar kom toch eens uit het verleden jongen.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:06 schreef ForzaMilan het volgende:
[....Doe mij maar Boudewijn de Groot ofzo.
Is beter dan die hele top 13 van jou bij elkaar.
Zolang er teksten zoals in de nummers van Ronnie zijn blijf ik liever in het verleden.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:02 schreef riazop het volgende:
[..]
Nix dan goeds over B de Groot hoor. Maar kom toch eens uit het verleden jongen.
Gewoon de lichtvoetigheid van een liefdesliedje dus.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:05 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zolang er teksten zoals in de nummers van Ronnie zijn blijf ik liever in het verleden.
Je weet dat je te gaande bent
En ik heb liever vaker dat je aan me denkt
Je wenst me nu ook sterkte
Je zegt dit gaat niet werken, alsof ik op me stage ben
En babygirl we kunnen linken...
Echt Nederlands is het zo te horen ook niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Laten we god danken dat een Nederlander met een petje tegenwoordig niet meer in het "Engels" rapt.
Naast een datumprikker uit de deur doen, is haar aanwezigheid in de clip is ook het enige wat ze überhaupt gedaan heeftquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom staat er eigenlijk topzangers in de TT-titel terwijl ze niet eens zingt in die clip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Ze brengt alleen het nummer uit dus ik snap niet helemaal de insteek van TS. Ze is een blogger en geen artiest.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:56 schreef ForzaMilan het volgende:
Waarom staat er eigenlijk topzangers in de TT-titel terwijl ze niet eens zingt in die clip.
Ik geloof het ook nog niet zo, kliks zijn nog steeds (voor een computernerdje) redelijk makkelijk te genereren. Maar zijn album deed echt helemaal niets, terwijl er wel een redelijke marketing achter zat (ik wist zelfs dat hij uit kwam..): http://www.dutchcharts.nl(...)ij+voor+altijd&cat=aquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:41 schreef riazop het volgende:
[..]
Goh. Gek dat alleen Ronnie Flex dat dan doet...
En google heeft het nakijken zeker?
Met 2.999.999 gekochte views.quote:
hoho ze is op de eerste plaats een VLOGGER he.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:53 schreef videonatic het volgende:
[..]
Ze brengt alleen het nummer uit dus ik snap niet helemaal de insteek van TS. Ze is een blogger en geen artiest.
Waarom gebeurt het dan niet op grote schaal als het zo makkelijk is om de nerds van google te outfoxen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 09:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
kliks zijn nog steeds (voor een computernerdje) redelijk makkelijk te genereren. ...
Niet iedereen heeft een grote familie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het dan niet op grote schaal als het zo makkelijk is om de nerds van google te outfoxen?
Of zou het allemaal niet zo simpel zijn?
jaquote:
Hoeveel strijkt ze op van die 3 miljoen?, met dikke hit ga je binnen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:21 schreef riazop het volgende:
[..]
ja
[ afbeelding ]
3 miljoen is niet een hit, maar een hél dikke hit. Er zullen niet veel plaatjes zijn van Nederlanders dit jaar die daar over heen gaan.
Omdat niet iedereen 2500 euro voor 3.000.000 gekochte views in zijn achterzak heeft zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Waarom gebeurt het dan niet op grote schaal als het zo makkelijk is om de nerds van google te outfoxen?
Of zou het allemaal niet zo simpel zijn?
oke klaar, dit topic is klaar, groepie gespot..quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:16 schreef riazop het volgende:
[..]
hoho ze is op de eerste plaats een VLOGGER he.
Voor de rest model, actrice, starfucker, bn er, dj, producente, langslaapster, consulente, en....zangeres.
Dat is me ook nog steeds een raadsel maar begrijp wel vaker dingen niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:24 schreef videonatic het volgende:
Drank en drugs is een hit, dit is gewoon een populair nummer onder de jeugd. Niet zo ophemelen man...
Dat gare nummer heeft dan ook ruim 14.000.000 youtube hits.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:24 schreef Sapstengel het volgende:
Kent iemand dat nummer ook dan? Het is een hit op YouTube, maar ik hoor er verder echt helemaal niemand over. Ik hoor haar naam nergens, hoor het nummer nergens.
Dat ene gare nummer drank en drugs zou ik een hit noemen (helaas). Dit niet.
afhankelijk hoe je het vermarkt, rond de 1300 e per miljoen kliks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel strijkt ze op van die 3 miljoen?, met dikke hit ga je binnen lopen.
Heeft ze ook nog gezongen daar en mag ze volgend jaar weer terugkomen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:43 schreef riazop het volgende:
[..]
afhankelijk hoe je het vermarkt, rond de 1300 e per miljoen kliks.
binnenlopen moet gebeuren door het nobele schnabbelen. Zo kreeg Monica bv voor haar aanwezigheid zaterdag op de Lokerse Feesten (Belgie) 2200 e.
De officiele hitparades, ik neem aan dat je die bedoelt, zijn marketinglijstjes van majors. als Monica bij Universal had gereleased, zoals d en d bv, was ze ongetwijfeld een x aantal weken in de top 10 gezet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als het wel zo'n hit zou zijn als jij hier pretendeert dat het wel is zou het toch in andere lijsten ook met betere cijfers tevoorschijn moeten komen en dat gebeurt niet dus of alle ander lijsten stinken ....
Ben je haar manager dat je het bedrag van het schnabbelen bij de lokerse feesten weet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:43 schreef riazop het volgende:
[..]
afhankelijk hoe je het vermarkt, rond de 1300 e per miljoen kliks.
binnenlopen moet gebeuren door het nobele schnabbelen. Zo kreeg Monica bv voor haar aanwezigheid zaterdag op de Lokerse Feesten (Belgie) 2200 e.
Radio brengt de luisteraar van reclameblok naar reclameblok. Dan moet je geen controversiele dingen draaien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:26 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En als we dan naar de radio luisteren krijgen we toch op de een of andere manier niet veel van deze "hits"te horen.
Hitparades zijn de grootste fake die er bestaat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:45 schreef riazop het volgende:
[..]
De officiele hitparades, ik neem aan dat je die bedoelt, zijn marketinglijstjes van majors. als Monica bij Universal had gereleased, zoals d en d bv, was ze ongetwijfeld een x aantal weken in de top 10 gezet.
backing vocals....quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heeft ze ook nog gezongen daar ..
Haha jij bent 50+quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Avonden van Gerard Reve, Hersenschimmen van Bernlef, Multatuli van Havenaar, dat zijn pas teksten.
Dat is wel een pluspunt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 12:48 schreef riazop het volgende:
[..]
backing vocals....
....en ze heeft haar mooie kontje laten zien aan een meute hongerige Belgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |