En de 10 punten voor herkenbaarheid gaan naaaaaaar: Shandaly!quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:07 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, maar eigenlijk ben ik meer bang dat ik als te 'hard' word gezien... Alsof ik niet genoeg van mijn kinderen zou houden als ik op dinsdagochtend stiekum hartstikke blij ben dat ik ze op school/kdv kan achterlaten en heerlijk naar kantoor kan. Of dat ik ze als baby wel eens heb laten huilen. Of als ik soms de neiging heb Femke van een afstandje in haar bed te mikken als ze me weer eens helemaal lens schopt tijdens het verschonen...
En ik ben ook bang dat ik zelf soms nog iets te onzeker ben van mezelf voor hier. Dat ik graag wat meer zoals L-E en Ela zou willen zijn, maar op sommige momenten als een viswijf sta te schreeuwen. En dan denk ik aan Fok, en schaam ik me dood...
Dat ik wegzwijmel bij de verjaardagsfoto's van N. van Ela, zo'n sprookjesachtige sfeer, dat krijg ik hier nooit voor elkaar.
Franny, wat omschrijf je dat mooi. (zit je bij Korein?)
Nog zoiets wat ik mis bij mezelf. Woorden om precies uit te drukken wat ik bedoel...
Dat doet mijn jongste bij mijn oudste. En ook als ze huilt gaat ze er heen en roept: Kom maar... Kom maar bij Mama Nienequote:Op donderdag 4 juni 2015 12:56 schreef Omentielvo het volgende:
En even een leuk momentje nog. Gisteren was ik met Riley buiten en daar was een meisje van 8 en die ''moederde" over Riley. Hield haar handje vast bij de glijbaan, tilde haar. En Riley vond het allemaal best. Die liet zich gewoon helemaal in de watten leggen
quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:36 schreef Clubsoda het volgende:
Phaidra, ik ging nog even +1-en op je zinloze 'waarom-vragen', de herkenning"Mama, waarom is die auto blauw?" Wat moet ik daar nou op zeggen
In de categorie slimme vragen vroeg M mij gisteren in de winkel om de amandelmelk die op was aan te wijzen. En hij werd oprecht boos toen ik hem het lege schap wees. "Waar is de amandelmelk dan mama, laat hem zien!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voel je niet meteen schuldig over een berg wasgoed die er nog ligt, als je dan toch eens met koffie op de bank zit. Die was loopt niet weg, en na tien minuten aan is een shirt toch weer gekreukt. Tuurlijk is het fijn als het opgevouwen en netjes in de kast ligt, maar even rustig op de bank zitten is ook heel wat waard. Bedenk eens hoe erg het is als iets niet gedaan wordt? Wat is het ergste dat kan gebeuren?Yay van je baan! goed zeg!quote:Op donderdag 4 juni 2015 10:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
En de 10 punten voor herkenbaarheid gaan naaaaaaar: Shandaly!![]()
Even zwart-wit gezien zijn sommige hier van die sprookjes/goede feeën moeders en ik de boze stiefmoeder ofzo.![]()
Ik doe ontzettend mijn best maar er zijn echt dagen dat het gewoon niet zo geduldig gaat.Dat ligt aan mij want ik ben soms een ongeduldige, temperamentvolle trut.
![]()
Dat was ook mijn grootste valkuil toen Aiden zich aankondigde. Ik kan ook uit mijn vel schieten om niks en dan komt zo'n bui pas goed wanneer Aiden zijn middagdutje doet. Dan heb ik rust.
Ik vind zulke dagen een gigantische opgave en dan is het gauw teveel.
Aiden is wel echt dol op me. Een beetje verliefd denk ik weleens.![]()
Dus ik doe wel iets goed.
Dus ik wil je de hand schudden.![]()
Ik snap niet waar mensen de kalmte en het geduld vandaan halen.
Ik heb trouwens een 2e baan!Een avondje of 2 extra in de week naast mijn andere parttime baan.
En verder: dat vetgedrukte, dat is wat telt. Je bent helemaal geen boze stiefmoeder, je bent de allerleukste en liefste moeder voor A. Dat is toch waar het om draait? Wat wil je nog meer bereiken!
En ik denk dat heel veel mensen je frustraties herkennen. Ik ook. Het helpt mij erg om te bedenken dat de boog niet altijd gespannen kan zijn. Ik ben nu eenmaal niet altijd lief en aardig en geduldig, maar ook wel eens moe, kortaf, boos en geïrriteerd. Sorry omgeving, als je daar dan de pineut van bent, maar that's the way the cookie crumbles. Morgen is weer een dag en dan doe ik een nieuwe poging![]()
Spijker ende kop, goed verwoord! Ik ging me echt een beetje misplaatst opgelaten voelen omdat mijn naam steeds werd genoemd, maar het gaat niet om mij, of om ela, of anderen, het gaat om jezelf (en dan niet jij Spirit, maar alle mensen die zo opkijken tegen anderenquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb er nog eens over nagedacht maar wat ik eigenlijk probeer te zeggen, is dat als je altijd maar probeert om een ander te zijn, je nooit gelukkig kunt zijn met jezelf. Dat proef ik soms een beetje hier.
Jawel, maar het is eigenlijk de bedoeling dat je ze ingesmeerd brengt, en dan smeren zij na het middagdutje nog een keertje. Maar ik had er wel aan gedacht om het te melden, dus ze hebben haar daar idd gewoon ingesmeerd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Shandaly hebben ze bij jouw kdv geen zonnebrandcreme? Ik breng altijd een schone Isa heen en aan het einde van de dag krijg ik een plakkerig, doodmoe, maar gelukkig snotkind terug
Dit is denk ik heel belangrijk!quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:40 schreef Mineola het volgende:
Een post hier is ook maar net wat iemand opschrijft. De een deelt zijn opvoedvisie, de ander gebruikt het als praatpaal om frustraties weg te schrijven, een derde beschrijft de happy happy joy joy geluksmomenten.
+1quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:25 schreef Spirit82 het volgende:
Shandaly hebben ze bij jouw kdv geen zonnebrandcreme? Ik breng altijd een schone Isa heen en aan het einde van de dag krijg ik een plakkerig, doodmoe, maar gelukkig snotkind terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |