Ik vind die sketch van hem bij Seth Meyers erg garpig. Alleen daarom vind ik het een goeie character.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mee eens. Iets te veel eergevoel. Sowieso in het begin al: hij merkte dat de Night's watch niet was wat hij altijd gedacht had, en toch maar blijven en die eed afleggen! (En dan vervolgens extreem daar aan vast houden.)
Zit wel wat in, aangezien stiefmams ook niet echt lief voor hem was, maar dit was wel een HEEL drastische keuze.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:05 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als bastaard had hij weinig keuze, aangezien hij nergens bij hoorde.
[..]
Vreemd voor een zoon van Ned.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind die sketch van hem bij Seth Meyers erg garpig. Alleen daarom vind ik het een goeie character.
Tijdens de pilot was het wel duidelijk dat hij heel ongelukkig was in Winterfel. Nergens welkom enzo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit wel wat in, aangezien stiefmams ook niet echt lief voor hem was, maar dit was wel een HEEL drastische keuze.
Maar wel realistisch en consequent.quote:En idd @ zoon van Ned, maar dat maakt het niet minder irritant.
Ned was dan ook een irritante vlerk. Of vloek ik nu in de kerk?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:05 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Als bastaard had hij weinig keuze, aangezien hij nergens bij hoorde.
[..]
Vreemd voor een zoon van Ned.
Die wereld bestaat wel uit meer dan Winterfell en The wall.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:15 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Tijdens de pilot was het wel duidelijk dat hij heel ongelukkig was in Winterfel. Nergens welkom enzo.
Klopt, maar dat betekent niet dat ik 'm leuk moet vinden.quote:Maar wel realistisch en consequent.En dit soort karakters moet je ook hebben.
Hehehe ja deze scene had ik een aantal dagen geleden gelezen, maar het blijft heerlijk om te zien!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:18 schreef Slayage het volgende:
door alle geweld van de laatste scene vergeten we dit:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah ja bijna vergeten, water van de grond likken als een hond, i love itquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:18 schreef Slayage het volgende:
door alle geweld van de laatste scene vergeten we dit:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bijna een andere redenvergeten, zijn oom Benjen was zijn grote voorbeeld.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Die wereld bestaat wel uit meer dan Winterfell en The wall.
Dit dusquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:02 schreef megamandy het volgende:
Ja goh, van wie zou Jon die houding toch hebben geleerd!
Ook mee eens. In de vorige seizoenen was haar personage veel interessanter, ondanks dat ze nu echt kick-ass skills aan het krijgen is.quote:
Klopt, maar die liet ook al merken dat hij niet al te enthousiast moest zijn over the wall, en dat het later ook altijd wel een keer kon.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:20 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Bijna een andere redenvergeten, zijn oom Benjen was zijn grote voorbeeld.
Ik denk dat Arya een soort super assassin gaat worden die rustig op haar dooie gemakje het lijstje gaat afwerken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mee eens. In de vorige seizoenen was haar personage veel interessanter, ondanks dat ze nu echt kick-ass skills aan het krijgen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |