BIj dat eerste plaatje dacht ik eerst serieus dat hij een fireball zou maken a la Goku tegen Freeza.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:02 schreef Slayage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze een deel van het lijstje zal afwerken. Een paar zijn al afgestreept, maar ik denk dat ze op een gegeven moment haar prioriteiten gaat aanpassen, maar hoe of wat weet ik niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat Arya een soort super assassin gaat worden die rustig op haar dooie gemakje het lijstje gaat afwerken.
Op zich mee eens, maar dit soort scenes zijn wel belangrijk voor meer interessantere verhalen in de volgende seizoenen. Ik vond Luke Skywalker's scenes op Dagobah bij Yoda ook niet zijn meest vermakelijke.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook mee eens. In de vorige seizoenen was haar personage veel interessanter, ondanks dat ze nu echt kick-ass skills aan het krijgen is.
GoT is eigenlijk al die tijd dat het bestaat puur opbouw naar dingen die wellicht ooit (of misschien nooit) gaan komen. Draken die gaan aanvallen, White Walkers (die nu eindelijk komen), een overname van de Iron Throne, dat gedoe met Stannis. etc. etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een deel van het lijstje zal afwerken. Een paar zijn al afgestreept, maar ik denk dat ze op een gegeven moment haar prioriteiten gaat aanpassen, maar hoe of wat weet ik niet.
Van Jeor Mormont. Was eigenlijk voor Jorah, maar hij gaf hem aan Jon.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe kwam jon aan zijn valryrian steel zwaard ookalweer? van ned?
Rattleshirtquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel echt zo'n 'WOW' aflevering zoals the red wedding, ned's dead, en dit keer zonder een hele erge dood
Qua WOW is dit toch niet te vergelijken met dat? Dit zag je enigszins aankomen die andere dingen niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:28 schreef DaveDave09 het volgende:
Wel echt zo'n 'WOW' aflevering zoals the red wedding, ned's dead, en dit keer zonder een hele erge dood
Van Mormont, de vorige Lord commander.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe kwam jon aan zijn valryrian steel zwaard ookalweer? van ned?
Jorah heeft dat zwaard ook een tijd gehad toch? Volgens mij liet hij deze achter voor zijn vader uit schuldgevoel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:29 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Van Jeor Mormont. Was eigenlijk voor Jorah, maar hij gaf hem aan Jon.
[..]
Rattleshirt
Ik dacht dat hij hem nooit gekregen had?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jorah heeft dat zwaard ook een tijd gehad toch? Volgens mij liet hij deze achter voor zijn vader uit schuldgevoel.
Ja, toen hij verbannen werd stuurde hij het zwaard terug naar paps.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jorah heeft dat zwaard ook een tijd gehad toch? Volgens mij liet hij deze achter voor zijn vader uit schuldgevoel.
Dacht ik eerst ook, maar Tyrion moest duidelijk laten merken dat zijn adviezen niet oprecht zijn en dat hij niet zomaar vrienden matst.......en dat terwijl Jorah niet zijn vriend is, maar zijn ontvoerder die hem als cadeau aan Dany wilde geven, en het zou hem geen ruk uitgemaakt hebben of Tyrion zou leven of sterven; zolang Daenerys hem maar weer terug zou laten komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:42 schreef maho_91 het volgende:
Jorah weer gefriendzoned, had eigenlijk verwacht dat Tyrion voor hem zou opkomen.
Oorspronkelijke lijstje is al aardig ingekort en hoe langer ze wacht hoe korter die wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:23 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat Arya een soort super assassin gaat worden die rustig op haar dooie gemakje het lijstje gaat afwerken.
Ik vraag me alleen af of Fikkie wel daadwerkelijk dood is, maar dat vragen wel meer mensen zich af.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:46 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Oorspronkelijke lijstje is al aardig ingekort en hoe langer ze wacht hoe korter die wordt.
Dan zie ik Syrio nog eerder terug komen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of Fikkie wel daadwerkelijk dood is, maar dat vragen wel meer mensen zich af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |