Van Someren is er ook wel eentje. Die nieuwjaarsochtenduitzending met Stenders destijds, epischquote:Op maandag 1 juni 2015 23:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar Coen en Sander geven mij de voorkeur straks bij 538, en dan komt Robbie van Someren, en dan komt Kicken en dan wil ik eventueel hoitjes een kans geven.
Frank is een soort van imbeciele versie van giel die dwangmatig HOITJES!!quote:Op maandag 1 juni 2015 23:05 schreef Paul het volgende:
[..]
Ga je nu doen dat hoitjes beter is dan Coen en Sander!!!!1!1!!?11!!?! Coen en Sander was gewoon topradio! Dikke pret in de middag! Altijd gieren in je autootje. Nee dat gaat Frankie nooit redden
IDD FRANK MAG NOG NIET EENS DE VETERS STRIKKEN VAN COEN OF SANDERquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oke ik draaf door
Volgens mij is die Frank een enorm aardige gozer
Het zal alleen heel erg wennen worden voor wolfje, want coen en sander vond ik gewoon echt de bazen van de middag
Patrick Kicken.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:08 schreef Paul het volgende:
[..]! Kan me niet voorstellen, naja we zullen zien. Sjeempie zo lastig
Kiezen straks tussen
- Coen en Sander
- Patrick Kicken
- Hoitjes
- Rob van Someren! zo lastig
Ik schakel om tien uur wel in.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 07:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Tienersterretjes om meer jong publiek naar 3fm te trekken
quote:
Muis!quote:
Ja, praten als brugman bij Wilbert op kantoorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef wolfrolf het volgende:
Plint wel leuk dat je wekelijkse item + jingle nog 2 maandjes doorgaat
South of East is onderweg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kanye even toelichten waar dit over gaat?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kanye even toelichten waar dit over gaat?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
Kim Kardashian zwanger van tweede kind
Nog een kleintje
Naamsuggestie: SXSW !
Zwanger van haar tweede kind nog wel... Knap.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
Kim Kardashian zwanger van tweede kind
Nog een kleintje
Naamsuggestie: SXSW !
Je maakt wat mee Marije!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:26 schreef MarijeH het volgende:
Mijn laatste keer (en ook eerste keer) op de radio was vorig jaar 3 juli tijdens 3 voor 12 radio. Het was 's nachts en de 3 na 12 kwam eraan. Ik keek voetbal (Amerika tegen België) en luisterde 3voor12radio. Ik dacht: ik ga 'In the Morning' aanvragen, want laatste liedje van de avondshow MetMichiel. Ik hield er geen rekening mee dat ik terug werd gebeld, dat gebeurde dus wel. Bij Michiel in de uitzending (hij viel in voor Roosmarijn) heb ik toen 'In The Morning' van Razorlight aangevraagd. Toen ik in de uitzending kwam was ik best zenuwachtig moet ik bekennen.
Verder is mijn naam weleens genoemd in een uitzending van MetMichiel en Giel tijdens 90's request en volgens mij ook tijdens 00's request.
Vorig jaar won ik de MetMichiel in ears oordoppen.
Dit was mijn radiogeschiedenis.
Doe eens lief.quote:
wanneer was jij op de radioquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef minthy het volgende:
Sorry Michiel, maar die mening deel ik niet met je.
Doe mij het origineel maar met die jankgitaar
Ik heb Mario de Pizzaman aan de telefoon gehad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
niels hoogglans heeft ook wel eens mijn maak het of kraak het dingetje voorgelezen #yolo
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef minthy het volgende:
Sorry Michiel, maar die mening deel ik niet met je.
Doe mij het origineel maar met die jankgitaar
Dat was toch bij Bart van Leeuwen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb Mario de Pizzaman aan de telefoon gehad.
Zeg je was woensdag nog op de radio met je vraag over plexiglas!quote:
Te langdradig.quote:
Die van de Lullo's?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb Mario de Pizzaman aan de telefoon gehad.
Ooit eens gedaan, toen mepte m'n pa mij eraf.quote:
Ja maar ik mag niet in de schaduw staan van personality pandaplintquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeg je was woensdag nog op de radio met je vraag over plexiglas!
Van Curry & Van Inkelquote:
Slimme man, die pa van jouw.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Ooit eens gedaan, toen mepte m'n pa mij eraf.
weet ik eerlijk gezegd nietquote:
Zo slim was 'ie niet, vond het nodig om dood te gaan op z'n 54e.quote:
Verdomme.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo slim was 'ie niet, vond het nodig om dood te gaan op z'n 54e.
waar gaat dit nou over?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef wolfrolf het volgende:
Plint wel leuk dat je wekelijkse item + jingle nog 2 maandjes doorgaat
ok, deze one-liner gaat niet meer ge-evenaard worden in dit topicquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Aiquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh ik was de talloze keren dat ik "groetjes, veldmuis" naar de EkstraWeekend scrollbalk heb gestuurd nog vergetenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:35 schreef wolfrolf het volgende:
niels hoogglans heeft ook wel eens mijn maak het of kraak het dingetje voorgelezen #yolo
Hoi Mintquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:43 schreef minthy het volgende:
Sorry mensen. Slecht geslapen en dan ben ik nogal eens hard oid![]()
![]()
Ik begin opnieuw;
Goedemorgen allemaal
Je bent juist geniaalquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:43 schreef minthy het volgende:
Sorry mensen. Slecht geslapen en dan ben ik nogal eens hard oid![]()
![]()
Ik begin opnieuw;
Goedemorgen allemaal
Dat is nu ook je moeder?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zal maar niks zeggen over mijn vader
xdquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is nu ook je moeder?
Sorry, flauw maar het kwam in me op.
Negeer dit maar.
Ik houd ook wijselijk mijn mond over mijn vader, eikel dat hij is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik zal maar niks zeggen over mijn vader
Ik zocht een bepaald liedje van Queen. Deze dusquote:
Pics van jouw moeder.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
mijn vader is erg liefen mijn moeder ook
![]()
/Hans.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom deze?
Omdat deze het langst duurt
Er bestaan toch geen slechte Queen platen?
Bohemian Rhapsody kan echt niet meerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom deze?
Omdat deze het langst duurt
Er bestaan toch geen slechte Queen platen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |