Ja, praten als brugman bij Wilbert op kantoorquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:53 schreef wolfrolf het volgende:
Plint wel leuk dat je wekelijkse item + jingle nog 2 maandjes doorgaat
South of East is onderweg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kanye even toelichten waar dit over gaat?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kanye even toelichten waar dit over gaat?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
Kim Kardashian zwanger van tweede kind
Nog een kleintje
Naamsuggestie: SXSW !
Zwanger van haar tweede kind nog wel... Knap.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:28 schreef wolfrolf het volgende:
Kim Kardashian zwanger van tweede kind
Nog een kleintje
Naamsuggestie: SXSW !
Je maakt wat mee Marije!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:26 schreef MarijeH het volgende:
Mijn laatste keer (en ook eerste keer) op de radio was vorig jaar 3 juli tijdens 3 voor 12 radio. Het was 's nachts en de 3 na 12 kwam eraan. Ik keek voetbal (Amerika tegen België) en luisterde 3voor12radio. Ik dacht: ik ga 'In the Morning' aanvragen, want laatste liedje van de avondshow MetMichiel. Ik hield er geen rekening mee dat ik terug werd gebeld, dat gebeurde dus wel. Bij Michiel in de uitzending (hij viel in voor Roosmarijn) heb ik toen 'In The Morning' van Razorlight aangevraagd. Toen ik in de uitzending kwam was ik best zenuwachtig moet ik bekennen.
Verder is mijn naam weleens genoemd in een uitzending van MetMichiel en Giel tijdens 90's request en volgens mij ook tijdens 00's request.
Vorig jaar won ik de MetMichiel in ears oordoppen.
Dit was mijn radiogeschiedenis.
Doe eens lief.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |