1 etheric light... dat schiet niet echt op.quote:
Of je joined mij gewoon als ik bijna klaar ben met de nightfall. Etheric light of een goede exotic gegarandeerd. Ik kreeg m'n 6e No Land Beyond yaaaaaayquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit redden met de beperkte speeltijd.
Jawel, makkelijk. Je hebt ook die buff nog. Bounties vernieuwen elk etmaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat red je niet met bounties dan in 1 week?
Ja ik zag het ging snel vandaagquote:Op woensdag 3 juni 2015 23:34 schreef Reintji het volgende:
[..]
Jawel, makkelijk. Je hebt ook die buff nog. Bounties vernieuwen elk etmaal.
Voeg meneerpiebe toe. Speel vaak kom ook uit 010 <3.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:40 schreef impact010 het volgende:
Psn impact010 je mag mij toevoegen in TT.
Gisteren voor eerst VoG met key, kreeg gelijk een Gjallahorn, maar heb wel nog wat betere amor nodig of ethric light. (L30 hunter, bijna 31)
Game elke avond wel, alleen nog nooit Raid kunnen doen.
Zal vanavond is wat mensen toevoegen.
Was niet opzoek naar gjallahorn, heb al rocket launcher met tracking rounds, en gebruik vaak invective, maar is toch fijn eerste keer.
Huh jawel, waarom niet dan? Rank 5 is ook te doen in 1 week. Je hebt elke dag die bonus buff. Op de laatste dat is die 150% ofzo.quote:Op woensdag 3 juni 2015 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat red je niet met bounties dan in 1 week?
Een medaillon is 85% van een win waard. Als je dus weer een keer wint en 4 medailles inwisselt krijg je de XP voor die win + (4 * 85% van win).quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:58 schreef Friday12 het volgende:
Kan iemand die medallions uitleggen van de ironbanner
Verlies = medallion tot 5x
Win = meer rep ofzo als je medallions heb?
Deze week is Void burn, daar heb je geen Gjallarhorn voor nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:23 schreef vault_tec het volgende:
Ik vind mijzelf een lul. Collega's hebben geen jellyhorn en zijn niet zo goed. Maar ze blijven zeuren om een keer level 35 met mij te doen.
Daar heb ik geen zin in want als je minder dan 60% headshots op skolas maakt gaat die niet down.
Voor de mensen die geen jellyhorn hebben: geniet ervan. Als je er eenmaal 1 hebt dan heb je niks meer om op te "jagen".
Deze week van de 34 x 3 2 keer elder cipher gehad. Vriend kreeg hem van skolas x 2.
Moet nog zat wapens hebben. Snipers, mains met burn dmg erop etcquote:Op donderdag 4 juni 2015 00:23 schreef vault_tec het volgende:
Voor de mensen die geen jellyhorn hebben: geniet ervan. Als je er eenmaal 1 hebt dan heb je niks meer om op te "jagen".
Nee maar ze kunnen en snipen en geen jellyhorn. Zelfs de 34 is dan moeilijk. Her benevolence 110 keer moeten rerolleb voor void en Casket mag. Nu zijn die andere perks helaas niet zo goed...quote:Op donderdag 4 juni 2015 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Een medaillon is 85% van een win waard. Als je dus weer een keer wint en 4 medailles inwisselt krijg je de XP voor die win + (4 * 85% van win).
Soort aanmoediging om niet te quitten als je verliest.
[..]
Deze week is Void burn, daar heb je geen Gjallarhorn voor nodig.
Haha ja. Meteen lvl 34quote:Op woensdag 3 juni 2015 21:27 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Of je joined mij gewoon als ik bijna klaar ben met de nightfall. Etheric light of een goede exotic gegarandeerd. Ik kreeg m'n 6e No Land Beyond yaaaaaay
Grote kist is overrated. Sleutels bewaren voor elder cipherquote:Op donderdag 4 juni 2015 06:57 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha ja. Meteen lvl 34Tnx
Lvl 32 peo ook nog gedaan en daar kreeg ik helaas alleen de kellhunters hood uit de kist. Niet echt boeiend. Wel een leuke cape op zich.
Het is een goed idee om tenminste twee bounty slots vrij te houden als je higher level PoE gaat doen. Werkt schijnbaar nog niet goed met die exotic bounties die droppen, ik zie een heleboel mensen klagen op Reddit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Grote kist is overrated. Sleutels bewaren voor elder cipher
Dat hebben ze in de laatste update gefixed.quote:Op donderdag 4 juni 2015 08:45 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Het is een goed idee om tenminste twee bounty slots vrij te houden als je higher level PoE gaat doen. Werkt schijnbaar nog niet goed met die exotic bounties die droppen, ik zie een heleboel mensen klagen op Reddit.
Keys droppen toch als een malle nu, gister tijdens poe 2 keys gekregen, bij 32 en bij 34. En dan nog een uit de wolfpack kist.quote:Op donderdag 4 juni 2015 07:12 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Grote kist is overrated. Sleutels bewaren voor elder cipher
Oeh, vanavond wel online. Heb een warlock op 33,5.quote:Op donderdag 4 juni 2015 09:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wie doet er vanmiddag laat of vanavond mee met PoE 34?
Daarom heb ik er ook een hekel aan om alleen te spelen. Altijd die kneuzen die eruit gaan als het echt maar ff tegen zit. Ik weet met de crucible uit ervaring ondertussen wel dat ik de 1ne pot 2-15 kan spelen en de volgende pot ineens 10-0quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:27 schreef Friday12 het volgende:
Wat een drama zooi echt telke smensen die leaven aan het begin.. Meteen achter
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Maar ja ik kan jou niet joinen via de xbox
is ook echt alleen vor +rep volgens mij. Gisteren waren er wel een paar leuke, voor mij nieuwe bounties.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:32 schreef Friday12 het volgende:
En waarom zijn elke dag die bounties hetzelfde.......... Inspiratieloos dit echt
Die machine gun spree heb ik 1x gehad in 3 dagen... meestal omver geblazen door rocketsquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
is ook echt alleen vor +rep volgens mij. Gisteren waren er wel een paar leuke, voor mij nieuwe bounties.
Nee! Trouwens hoe droppen die iron banner wapens? Nog nooit een gezien.. Moet jeker hoge rank voor hebben?quote:
Reintje niet iigquote:Op donderdag 4 juni 2015 21:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee! Trouwens hoe droppen die iron banner wapens? Nog nooit een gezien.. Moet jeker hoge rank voor hebben?
3+ begint dat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 21:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nee! Trouwens hoe droppen die iron banner wapens? Nog nooit een gezien.. Moet jeker hoge rank voor hebben?
Ok had het al gelezen en ben ook rank 3+ nuquote:
Dat is deze keer niet zo, en overigens kon je de sniper vorige keer kopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 01:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok had het al gelezen en ben ook rank 3+ nu
Iedereen blijft maar snipers vinden(niet spear) en ik krijg telkes shotgunsEn Auto rifles
![]()
![]()
![]()
edit: ik lees net dat de 2 wapens kunnnen droppen die je de vorige keer kon kopen is dit waar? Dan kan ik net zo goed stoppen met farmen voor een sniper
Boost? Het is sowieso minder xp toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:15 schreef Visserij het volgende:
Overigens gaat 2 chars naar level 3 levelen (etheric light kopen) sneller dan 1 naar level 5, vanwege boost op 2e char.
Tweede Char krijgt ook nog eens dubbele XPquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Reintji het volgende:
[..]
Boost? Het is sowieso minder xp toch?
Van 1 naar 2 is 1200, vervolgens naar 3,4 en 5 is 2400. Van 0 is sowieso peanuts.
Ah, nou dan dit weekend ook maar eens de Titan de beentjes laten strekken in Iron Banner.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:37 schreef Visserij het volgende:
[..]
Tweede Char krijgt ook nog eens dubbele XP
saint-14? kopen en nooit weer afzetten. pve dan. ..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:44 schreef Friday12 het volgende:
Geen gjallarhorn
Lock en hunter exotics gekocht. Die titan helm heeft 3 meer int dat is het niet waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |