Maar dat moest ook... Geen raid en geen kans op loot zonder farmquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:30 schreef Koenani het volgende:
[..]
Had al wel verwacht dat zoiets zou komen,
bij bungie luisteren ze ten minste naar wat de community te klagen heeft..
Heb sinds die allereerste prison of elders geen exotic meer gekregen uit een key of 15,quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maar dat moest ook... Geen raid en geen kans op loot zonder farm
Ik kreeg nooit keys.. En net tijdens nightfall even wolfs gesloopt meteen een keyquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:43 schreef Koenani het volgende:
[..]
Heb sinds die allereerste prison of elders geen exotic meer gekregen uit een key of 15,
dus die loot uit die grote chest valt ook wel mee!
Check, die chest dus uit de nightfall gekregen haha.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:30 schreef Visserij het volgende:
[..]
Wenslijst hier: Die nieuwe Warlock exotic chest. Kan niet wachten om mijn vrinden in ToO te verblinden tijdens selfres
Ja tuurlijk, wie gaat er nu wachten.... Ik heb dat ook weken lang gehad, zelf lekker werken en dan kom je thuis en heeft iedereen alles al geclearedquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond maar eens online.
Maar ja. Het is natuurlijk woensdag, 1 dag na de reset dus iedereen heeft alles alweer gedaan zoals gewoonlijk. Want tijd te veel of zo.
Ik weet niet of ik het nog wel leuk vind om met jou de nightfall te doen, altijd de goede loot voor m'n neus wegkapen...je verkloot m'n hele rng! Sunbreakers...grrrrrrrrrquote:Op woensdag 3 juni 2015 07:44 schreef Reintji het volgende:
[..]
Check, die chest dus uit de nightfall gekregen haha.
Ben toch wel in voor een garpje op zn tijd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:37 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog wel leuk vind om met jou de nightfall te doen, altijd de goede loot voor m'n neus wegkapen...je verkloot m'n hele rng! Sunbreakers...grrrrrrrrr
quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Gisteren een Gjallahorn uit de nightfall *zucht
Ik zit tegen een team met gasten die allemaal rode ping hebben... Kan je niets tegenquote:Op woensdag 3 juni 2015 13:55 schreef Silv het volgende:
Haal je 8000 punten in de Iron Banner, verliest je team alsnog.
Nova Bomb gaat dat altijd al... Net als golden gun...quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:49 schreef Friday12 het volgende:
Sinds wanneer gaat warlock super door titan bubble
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:02 schreef Visserij het volgende:
[..]
Nova Bomb gaat dat altijd al... Net als golden gun...
Ik niet ik niet!quote:Op woensdag 3 juni 2015 07:15 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanavond maar eens online.
Maar ja. Het is natuurlijk woensdag, 1 dag na de reset dus iedereen heeft alles alweer gedaan zoals gewoonlijk. Want tijd te veel of zo.
Kan alleen vanavond, morgen avond en zaterdag avond. Zul je net zienquote:
Dat ga ik nooit redden met de beperkte speeltijd.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:39 schreef Reintji het volgende:
Morgen kan ik wel, maar tis ook Iron Banner he.
Lvl 3 = etheric lightquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:49 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit redden met de beperkte speeltijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |