Hoiquote:
quote:
hier welquote:Op maandag 1 juni 2015 12:29 schreef essnhills het volgende:
Gingen die palen nou nog wel af trouwens?
Ik zat net om 12.00u in de metro, dus niet gehoord
Kreeg wel netjes m'n NL-Alert spam
Ik zag een mooie regenboogtaartquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik weet nu dat ik thuis minimaal twee palen hoor. Normaal zit ik altijd op ut warruk.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:29 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zag een mooie regenboogtaart
Ja mooi was ie hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:29 schreef essnhills het volgende:
2017 volgens wikiquote:Op maandag 1 juni 2015 12:29 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mooi was ie hè?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meteen zondag met haar zus communiekadootje uitgezocht en volgend weekend komt neefje logeren. Ik moest wat achterstand inhalen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja mooi was ie hè?![]()
regenboogtaart? waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Meteen zondag met haar zus communiekadootje uitgezocht en volgend weekend komt neefje logeren. Ik moest wat achterstand inhalen.
Wow.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:33 schreef Molo het volgende:
Mail krijgen van hoge pief met aanhef 'hoitjes'
Ik ben best voor informeel contact hoor, maar dude
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb ik van het weekend met m'n nichtje gemaakt
Ik was gisteraaf wel kapotmoequote:
Ik ook wel hoorquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook een hele stoffige vent, en ik twijfel of het voor mij bedoeld was. Als in, dat hij door heeft dat ik dit ben (ik heb een beetje een bejaarden voornaamquote:Op maandag 1 juni 2015 12:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wow.
Ik twijfel bij collega's al over een afsluiting met 'groetjes'
ik ben bijna jarig schat *wink wink*quote:Op maandag 1 juni 2015 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Och, ik kwam laatst mijn baas in het wild tegen tijdens het stappen. (In Amsterdam)quote:Op maandag 1 juni 2015 12:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook een hele stoffige vent, en ik twijfel of het voor mij bedoeld was. Als in, dat hij door heeft dat ik dit ben (ik heb een beetje een bejaarden voornaam)
Lunchen nu en weer door, druk druk. Doeiiiiii
Hehequote:
Wie was de luiwammes?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Och, ik kwam laatst mijn baas in het wild tegen tijdens het stappen. (In Amsterdam)
Heel gezellig met zijn vrienden luid verkondigd wat een luiwammes het is.
De vrijdag erna op werk kwam ik hem weer tegen 'Heey! Ah gezellig was het woensdag he?'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |