Ja das toch sufquote:Op maandag 1 juni 2015 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het systeem werkt niet op alle telefoons en ook niet als je op 4g zit
en wanneer is een boem groot genoeg voor een nl alert?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja das toch suf
En ik zit zo dicht bij de Botlek dat als er wat is, het 1 grote BOEM is en die alert ook niet meer hoeft
Vast als de Toppers erbij betrokken zijn ookquote:Op maandag 1 juni 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wanneer is een boem groot genoeg voor een nl alert?
naam is vast voorbereid op haar/zijn verbouwing in de toekomstquote:Op maandag 1 juni 2015 12:22 schreef Molo het volgende:
Ik lees net over een kind (meisje) genaamd Prinsje
.....................
Speechless
AD is nog erger: "De parkiet van de neef van de nicht van Bonny St Clair heeft een alcoholprobleem"quote:Op maandag 1 juni 2015 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast als de Toppers erbij betrokken zijn ook
Net als die onzin nu.nl alerts.
Ja en die kun je uitzetten, maar blijkbaar erger ik me liever kapot enzo als Hillary Clinton zich kandidaat stelt en dat dan een alert waard is![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:24 schreef crv het volgende:
[..]
naam is vast voorbereid op haar/zijn verbouwing in de toekomst
ik kreeg laatst ook een waarschuwing via de tv gids app dat trijntje aan de beurt was bij de esf halve finale.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast als de Toppers erbij betrokken zijn ook
Net als die onzin nu.nl alerts.
Ja en die kun je uitzetten, maar blijkbaar erger ik me liever kapot enzo als Hillary Clinton zich kandidaat stelt en dat dan een alert waard is![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
AD is nog erger: "De parkiet van de neef van de nicht van Bonny St Clair heeft een alcoholprobleem"
PUSHHHHHHHHHHH
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ook een waarschuwing via de tv gids app dat trijntje aan de beurt was bij de esf halve finale.
who fucking cares. daar ga je toch geen waarschuwing voor sturen
quote:
Dat is goed nieuwsquote:
Wutquote:Op maandag 1 juni 2015 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg laatst ook een waarschuwing via de tv gids app dat trijntje aan de beurt was bij de esf halve finale.
who fucking cares. daar ga je toch geen waarschuwing voor sturen
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was vooral onzinnig omdat ik het toch al aan het kijken was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |