Pijnlijk, maar te doen.quote:
Arme Mevr Fietsie. Dat is wel zuur zeg.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar te doen.
Vervelender is dat mijn vrouw vanmorgen te horen kreeg dat ze een verschoven tussenwervelschijf heeft en dus voorlopig alleen maar rust mag nemen met een set vastomlijnde oefeningen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Ik ook niet, maar kreeg notificatie dat ik gepord wasquote:Op maandag 1 juni 2015 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik het lijstje apps staat nog "porren" (bij de pc layout)
waarom iemand dit uberhaupt zou gebruiken begrijp ik nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
damnquote:Op maandag 1 juni 2015 11:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar te doen.
Vervelender is dat mijn vrouw vanmorgen te horen kreeg dat ze een verschoven tussenwervelschijf heeft en dus voorlopig alleen maar rust mag nemen met een set vastomlijnde oefeningen erbij.
da's klote manquote:Op maandag 1 juni 2015 11:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pijnlijk, maar te doen.
oh ja kut, dan zal mn telefoon zometeen ook wel gaan loeien.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:00 schreef Molo het volgende:
Sirene is hier al 5 minuten bezig...
Goed getimed
Hier 4g, dus lekker rustig.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja kut, dan zal mn telefoon zometeen ook wel gaan loeien.
Hier leek die wel harder dan ooit.quote:Op maandag 1 juni 2015 12:00 schreef Molo het volgende:
Sirene is hier al 5 minuten bezig...
Goed getimed
quote:Op maandag 1 juni 2015 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer dat dat nl alert verzonden werd schrok ik me rot
Echt? Handig ook...quote:Op maandag 1 juni 2015 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en je kan het niet eens uitzetten of een ander deuntje geven
Dat lijkt me in diverse situaties echt zeer handig....quote:Op maandag 1 juni 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij loeit die zelfs als je je geluid uit hebt staan
ze gaan die onzin toch niet ook elke maand testen toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat lijkt me in diverse situaties echt zeer handig....
Volgende maand eens testen?
Uhmmm jawel toch?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze gaan die onzin toch niet ook elke maand testen toch?
mijn ouders zijn er niet zo voor. die hebben zo'n paal op 5 mtr van het huisquote:Op maandag 1 juni 2015 12:08 schreef Molo het volgende:
Nu ga ik twijfelen
Ik ben overigens zeer voor maandelijks testen van luchtalarm. Goeie check en meteen herinnering aan waarom we het checken, bewustwording van vrijheid, oorlog en rampen endezo
Aan de andere kant wel handig als er wat isquote:Op maandag 1 juni 2015 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn ouders zijn er niet zo voor. die hebben zo'n paal op 5 mtr van het huis
test van telefoons elke maand lijkt me zwaar overdreven
ja, het systeem werkt niet op alle telefoons en ook niet als je op 4g zitquote:Op maandag 1 juni 2015 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel handig als er wat is
Of goeie reminder om op maandag om 12 uur wat nuttigere te doen dan thuis zijn
Telefoons heb je gelijk in wat mij betreft hoor. Al is nog geen een test hiervoor vlekkeloos verlopen geloof ik.
Maar ik heb nog nooit alert gehad omdat eerst te oude telefoon, en nu te nieuw systeem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |