Zelfde verhaal hier.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb ik op mijn tablet nu ook maar als ik naar windows update ga, staat er gewoon dat windows 10 gereserveerd is.
Kan alleen de update nog niet ophalen.
Geen optie, helaas.quote:Op woensdag 29 juli 2015 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Heb je Cortana al gesproken?quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:04 schreef Nizno het volgende:
hier ook een klein half uurtje.
Loopt prima.
Nog even wat zoeken qua veranderingen maar ben niet ontevreden.
nope. zo ver ben ik nog nietquote:
weet niet hoe Microsoft de uitrol regelt maar gok dat dit regio gebonden is, mijn tablet zal wel tot China gerekend worden.quote:
helaas, niet ondersteund.quote:
Alles blijft braaf staan.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee of je je bestanden en alles wat je op je PC hebt staan kwijt raakt met de update naar Windows 10 of blijft alles behouden.
Die behoud je wanneer je een upgrade doet, maar verlies je wanneer je een schone installatie doetquote:Op woensdag 29 juli 2015 12:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand enig idee of je je bestanden en alles wat je op je PC hebt staan kwijt raakt met de update naar Windows 10 of blijft alles behouden.
Hij raakt alleen de schijf waar windows staat, alles op andere schijven wordt niet aangeraakt.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:55 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Die behoud je wanneer je een upgrade doet, maar verlies je wanneer je een schone installatie doet
Jawel. Nederlands wordt alleen (nog) niet ondersteund. Als je Cortana in het Engels wilt gebruiken, dan moet je je hele systeem op Engels zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:12 schreef hoas het volgende:
Geen Cortana?
Ach onder windows versie? Hadden wij al voice commander en dat werkt ook niet.
Nee.quote:Op woensdag 29 juli 2015 12:33 schreef BasNijmegen het volgende:
Is het mogelijk om de 32Bit versie (8.1) te upgraden naar de 64Bit versie van Windows 10?
Ik heb Cortana al werkend gezien met een uitleg van iemand van Microsoft zelf en ik moet wel zeggen dat de echte meerwaarde mij een beetje ontgaat. Het is een leuk ding, maar om nou te zeggen dat ik er echt de meerwaarde van in zie....quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Nederlands wordt alleen (nog) niet ondersteund. Als je Cortana in het Engels wilt gebruiken, dan moet je je hele systeem op Engels zetten.
Oke, tot zover werkt de rest soepel en is niets overbelast.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Nederlands wordt alleen (nog) niet ondersteund. Als je Cortana in het Engels wilt gebruiken, dan moet je je hele systeem op Engels zetten.
M'n tablet zet ik op Engels. Kijken hoe het werkt. Het idee lijkt wel tof, maar ze moet sneller zijn dan m'n vingers en dat wordt natuurlijk lastig.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:15 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb Cortana al werkend gezien met een uitleg van iemand van Microsoft zelf en ik moet wel zeggen dat de echte meerwaarde mij een beetje ontgaat. Het is een leuk ding, maar om nou te zeggen dat ik er echt de meerwaarde van in zie....
Ach, ik roep ook weleens 'schiet eens op, kutding' naar m'n computer, dus ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:20 schreef hoas het volgende:
Ik ga in ieder geval geen ''hey Cortana'' naar een computer roepen, dat gaat nu even te ver.
dat dacht ik ook, maar nu roep ik ook vrolijk 'XBOX ON! GO TO NETFLIX!'quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:20 schreef hoas het volgende:
Ik ga in ieder geval geen ''hey Cortana'' naar een computer roepen, dat gaat nu even te ver.
Haha dat is ook weer zo ja.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:22 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ach, ik roep ook weleens 'schiet eens op, kutding' naar m'n computer, dus ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.
Twee keer gedaan omdat het kon. Daarna nooit meer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar nu roep ik ook vrolijk 'XBOX ON! GO TO NETFLIX!'
ah vind het wel relaxed, bij thuiskomst dat even schreeuwen. boel start op terwijl ik m'n jas ophang, tas wegzet en wat te drinken pak en ik kan zo aanschuiven bij een serie.quote:Op woensdag 29 juli 2015 13:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Twee keer gedaan omdat het kon. Daarna nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |