Succes op werk vandaag! En doe voorzichtig met je schouder.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Spannend Spring! Ben zo benieuwd naar je meisje, en naar de naam (ohnee)
Ik86 moet niet te lang achterblijven nu hoor.
Daui het schiet al op voor je!
Ik had vanochtend eenmomentje. Manlief lag met zijn arm om mijn buik heen, en op een gegeven moment voelde ik allemaal gerommel en lichte trapjes. Hij vindt zijn papa lief
![]()
baalde een klein beetje dat hij nog niets voelde. Maar aangezien ik het zelf nog heeeel licht voel, denk ik dat t nog wel ff duurde (tis dat de trapjes die ik voelde gecombineerd werden met aandrang om te plassen, blijkbaar is mijn blaas een prima stootkussen.)
Oh en geen zin om te werken vandaag, er hadden twee collega's huisbezoek maar die collega's rijden allebei geen auto, dus hebben ze collega's geswitched, omdat ik wel autorijd mag ik vandaag huisbezoeken doen. Normaal niet erg en geen probleem, maar ik heb gisteren de hele dag plat gelegen om mijn schouder niet te forceren (geirriteerde slijmbeurs) en t gaat nu wat beter, maar geen idee wat een dag autorijden en schakelen doet.. Morgen ook nog eerste yoga lesyeah..
heb even gemaild of t koppel wil ruilenquote:Op maandag 1 juni 2015 07:52 schreef Daui het volgende:
[..]
Succes op werk vandaag! En doe voorzichtig met je schouder.
Wanneer voelde je je baby echt? Ik heb nog geen idee wanneer ik ze voel
Ja, trillingen... Moeilijk te omschrijven. Alsof ik stampertje in mijn buik heb zitten, gaat soms wel een half uur zo door. Gup doet het sinds een week of 2 af en toe.quote:Op maandag 1 juni 2015 05:40 schreef -Spring het volgende:
Trillingen? Heeft ze hier ook een tijdje gedaan. Is iets met het zenuwstelsel oid. Kan geen kwaad iig.
Hier vanaf 2 uur vannacht weeën. Niet heel heftig en onregelmatig, maar onmiskenbaar weeën. En sterk genoeg om van wakker te liggen. Zo maar ff douchen en twee pcm's nemen en kijken of N kan gaan werken vandaag.
Ik had dit ook tijdens de zwangershap! Ik vond het echt zo'n gek gevoel, zo'n snelle trilling. "Geflapper", noemde ik het ook wel eens. Kon heel lang doorgaan. Verloskundige zei destijds dat het inderdaad met de ontwikkeling van het zenuwstelsel te maken heeftquote:Op maandag 1 juni 2015 09:26 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ja, trillingen... Moeilijk te omschrijven. Alsof ik stampertje in mijn buik heb zitten, gaat soms wel een half uur zo door. Gup doet het sinds een week of 2 af en toe.
En spannend!Babyspring on the way!
Herkenning, fijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik had dit ook tijdens de zwangershap! Ik vond het echt zo'n gek gevoel, zo'n snelle trilling. "Geflapper", noemde ik het ook wel eens. Kon heel lang doorgaan. Verloskundige zei destijds dat het inderdaad met de ontwikkeling van het zenuwstelsel te maken heeft.
Ik heb het rond de 20 weken genoemd bij de gyn, die zei zo ongeveer dat het erbij hoorde. Ik ben er dus niet meer over begonnen eigenlijk, ging er vanuit dat het niet veel kwaad kan. Ik zal het wel even aangeven als ik volgende week een afspraak heb.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:39 schreef mousemicky het volgende:
LuDann, wat naar. Lijkt me toch wel iets om contact over op te nemen met je verloskundige?
jazzhandsquote:Op maandag 1 juni 2015 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik had dit ook tijdens de zwangershap! Ik vond het echt zo'n gek gevoel, zo'n snelle trilling. "Geflapper", noemde ik het ook wel eens. Kon heel lang doorgaan. Verloskundige zei destijds dat het inderdaad met de ontwikkeling van het zenuwstelsel te maken heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |