abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153147676
Zwangerschap en Geboorte

2015

28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude***
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)
pi_153147706
Oeh spannend Spring! Enneh....ik weet dat je dan nog heel even moet wachten, maar 2 juni is een hele mooie datum om geboren te worden :+
pi_153147714
Spannend Spring! Ben zo benieuwd naar je meisje, en naar de naam (ohnee) ;)
Ik86 moet niet te lang achterblijven nu hoor.

Daui het schiet al op voor je!

Ik had vanochtend een O+ momentje. Manlief lag met zijn arm om mijn buik heen, en op een gegeven moment voelde ik allemaal gerommel en lichte trapjes. Hij vindt zijn papa lief *;
O+ baalde een klein beetje dat hij nog niets voelde. Maar aangezien ik het zelf nog heeeel licht voel, denk ik dat t nog wel ff duurde (tis dat de trapjes die ik voelde gecombineerd werden met aandrang om te plassen, blijkbaar is mijn blaas een prima stootkussen.)

Oh en geen zin om te werken vandaag, er hadden twee collega's huisbezoek maar die collega's rijden allebei geen auto, dus hebben ze collega's geswitched, omdat ik wel autorijd mag ik vandaag huisbezoeken doen. Normaal niet erg en geen probleem, maar ik heb gisteren de hele dag plat gelegen om mijn schouder niet te forceren (geirriteerde slijmbeurs) en t gaat nu wat beter, maar geen idee wat een dag autorijden en schakelen doet.. Morgen ook nog eerste yoga les :') yeah..
pi_153147763
Spannend Spring! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153147788
Spannend Spring! Het is in ieder geval al iets!
pi_153147883
Spannend Spring! Ik hoop voor je dat het een beetje vlot doorzet.
pi_153147908
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Spannend Spring! Ben zo benieuwd naar je meisje, en naar de naam (ohnee) ;)
Ik86 moet niet te lang achterblijven nu hoor.

Daui het schiet al op voor je!

Ik had vanochtend een O+ momentje. Manlief lag met zijn arm om mijn buik heen, en op een gegeven moment voelde ik allemaal gerommel en lichte trapjes. Hij vindt zijn papa lief *;
O+ baalde een klein beetje dat hij nog niets voelde. Maar aangezien ik het zelf nog heeeel licht voel, denk ik dat t nog wel ff duurde (tis dat de trapjes die ik voelde gecombineerd werden met aandrang om te plassen, blijkbaar is mijn blaas een prima stootkussen.)

Oh en geen zin om te werken vandaag, er hadden twee collega's huisbezoek maar die collega's rijden allebei geen auto, dus hebben ze collega's geswitched, omdat ik wel autorijd mag ik vandaag huisbezoeken doen. Normaal niet erg en geen probleem, maar ik heb gisteren de hele dag plat gelegen om mijn schouder niet te forceren (geirriteerde slijmbeurs) en t gaat nu wat beter, maar geen idee wat een dag autorijden en schakelen doet.. Morgen ook nog eerste yoga les :') yeah..
Succes op werk vandaag! En doe voorzichtig met je schouder.

Wanneer voelde je je baby echt? Ik heb nog geen idee wanneer ik ze voel
pi_153147931
Ik86.. Er wordt zo misschien wel voorgekropen door Spring! :+

Hier net met de kleine geen tegen de verwarmingsbuis geknalt. Auw!
pi_153147987
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 07:52 schreef Daui het volgende:

[..]

Succes op werk vandaag! En doe voorzichtig met je schouder.

Wanneer voelde je je baby echt? Ik heb nog geen idee wanneer ik ze voel
heb even gemaild of t koppel wil ruilen :)

Ik voel vanaf week zeventien kriebels, en sinds week 19 voelt t als koppeltje-duikelende drollen, met af en toe een duidelijke plof! Dat is waarschijnlijk een schopje. De schopjes zijn trouwens heel incidenteel en helaas nog geen herhaling
pi_153148023
Ik voel vanaf week 14 ofzo al "iets", maar dit is onze 2e.

Vanaf week 20 voel ik t echt goed. Dan ga ik soms ook echt verzitten als ik n trap krijg en zie je mijn buik ook bewegen.

Zoon was destijds veel drukker.
pi_153148089
Spannend Spring! En Gestreeptestoel, tja voorkruipen dat mag. Die eigenwijs van mij komt denk ik niet uitzichzelf. En teen stoten, hier ook, tegen de tegels die onder t bed staan nu. Had t al wel eerder verwacht en ging gelukkig vrij zachtjes.

En verder vandaag denk ik wel weer wat vrolijker, uiteindelijk gisteravond alles wat er door mijn hoofd spookte besproken met man en daardoor weer wat opgeluchter gelukkig.
  maandag 1 juni 2015 @ 08:51:32 #12
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153148361
Hier is het wel zo duidelijk dat lief het zou moeten kunnen voelen (mijn hand wordt soms weggeschopt) maar altijd als hij zijn hand neerlegt om te voelen stopt meneer ermee :') :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153148384
Dat doet mijn kleine dame nog steeds Pinq. Pappa's hand is reden om je doodstil te houden. De keren dat hij haar heeft kunnen voelen zijn op 2 handen te tellen, ben morgen 35 weken. :P
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  maandag 1 juni 2015 @ 09:26:26 #14
409579 LuDann
All the way
pi_153148700
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 05:40 schreef -Spring het volgende:
Trillingen? Heeft ze hier ook een tijdje gedaan. Is iets met het zenuwstelsel oid. Kan geen kwaad iig.

Hier vanaf 2 uur vannacht weeën. Niet heel heftig en onregelmatig, maar onmiskenbaar weeën. En sterk genoeg om van wakker te liggen. Zo maar ff douchen en twee pcm's nemen en kijken of N kan gaan werken vandaag. :)
Ja, trillingen... Moeilijk te omschrijven. Alsof ik stampertje in mijn buik heb zitten, gaat soms wel een half uur zo door. Gup doet het sinds een week of 2 af en toe.

En spannend! :D Babyspring on the way!
  maandag 1 juni 2015 @ 09:37:56 #15
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153148847
Oh ik had Springupdate gemist! :D Spannend zeg! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_153148848
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:26 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ja, trillingen... Moeilijk te omschrijven. Alsof ik stampertje in mijn buik heb zitten, gaat soms wel een half uur zo door. Gup doet het sinds een week of 2 af en toe.

En spannend! :D Babyspring on the way!
Ik had dit ook tijdens de zwangershap! Ik vond het echt zo'n gek gevoel, zo'n snelle trilling. "Geflapper", noemde ik het ook wel eens. Kon heel lang doorgaan. Verloskundige zei destijds dat het inderdaad met de ontwikkeling van het zenuwstelsel te maken heeft :Y .
pi_153149147
Succes spring! Ik hoop dat het doorzet!

Ik ben verrot, vannacht om half 2 thuis van de Toppers en daarna een baby die waarschijnlijk door het lawaai daar thuis ook nog dik een uur flink heeft liggen bewegen. En dan heb ik vandaag ook nog eens een extra lange dag tot 7 uur...
  maandag 1 juni 2015 @ 10:07:06 #18
409579 LuDann
All the way
pi_153149291
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik had dit ook tijdens de zwangershap! Ik vond het echt zo'n gek gevoel, zo'n snelle trilling. "Geflapper", noemde ik het ook wel eens. Kon heel lang doorgaan. Verloskundige zei destijds dat het inderdaad met de ontwikkeling van het zenuwstelsel te maken heeft :Y .
Herkenning, fijn. :D

Mijn man maakte zich een beetje zorgen toen ik het omschreef maar het voelt vrij natuurlijk. Het kan alleen een beetje vervelend worden op den duur. :@
pi_153149354
Mijn buik voelt vandaag alsof mijn spieren vet verzuurd zijn ofzo, alles "trilt". Nahjah, je ziet het niet trillen, maar zo voelt het. Das vast ook de baby? O+
  maandag 1 juni 2015 @ 10:12:05 #20
409579 LuDann
All the way
pi_153149384
Ben net weer (half) onderuit gegaan, in de Kruitvat dit keer. Nog even en ik ben berucht in het lokale winkelstraatje hier, als die zwangere dame die flauwvalt. :P

Ik baal er wel van. Denk dat een combo lage bloeddruk en warmte is ofzo.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:39:29 #21
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_153149827
LuDann, wat naar. Lijkt me toch wel iets om contact over op te nemen met je verloskundige?
  maandag 1 juni 2015 @ 10:44:45 #22
409579 LuDann
All the way
pi_153149920
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:39 schreef mousemicky het volgende:
LuDann, wat naar. Lijkt me toch wel iets om contact over op te nemen met je verloskundige?
Ik heb het rond de 20 weken genoemd bij de gyn, die zei zo ongeveer dat het erbij hoorde. Ik ben er dus niet meer over begonnen eigenlijk, ging er vanuit dat het niet veel kwaad kan. Ik zal het wel even aangeven als ik volgende week een afspraak heb. :Y
  maandag 1 juni 2015 @ 10:56:26 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_153150154
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2015 09:38 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

jazzhands :D
disclaimer
pi_153150202
quote:
1s.gif Op maandag 1 juni 2015 10:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

jazzhands :D
Dat ja :D !

Ik mis zwanger zijn ;( .
  maandag 1 juni 2015 @ 10:59:57 #25
409579 LuDann
All the way