nog een jaar bedoel je?quote:
Als dit circus door blijft gaan wel. Op een gegeven moment is dit niet om aan te zien.quote:
natuurlijk welquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:36 schreef Scorpie het volgende:
Deze matige bende kan nooit kampioen worden aankomend jaar joh.
incidentquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zeker als je kijkt naar het PSV van vorig seizoen..
Ja, want Ajax had de 4 jaren ervoor een veel betere selectiequote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:14 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Zeker als je kijkt naar het PSV van vorig seizoen..
Ik bedoelde dat PSV vorig jaar een heel slecht seizoen had, en dit jaar fluitend kampioen zijn geworden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:21 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, want Ajax had de 4 jaren ervoor een veel betere selectie
Bedankt hans, maar het zou meer helpen als je de versterkingen zou kunnen opnoemen. Dit zijn natuurlijk gewoon open deuren he.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:23 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat PSV vorig jaar een heel slecht seizoen had, en dit jaar fluitend kampioen zijn geworden.
Ajax heeft het het afgelopen seizoen qua punten niet zo slecht gedaan (wel qua spel) dus met een kwaliteits-impuls kan Ajax volgend jaar gewoon makkelijk kampioen worden hoor.
Sowieso door alles bij elkaar te houden ben je al sterker, natuurlijk zou ik er ook echte versterkingen bij willen hebben maar ook met wat er nu is doe je gewoon mee, er zijn ook maar 2 gegadigden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bedankt hans, maar het zou meer helpen als je de versterkingen zou kunnen opnoemen. Dit zijn natuurlijk gewoon open deuren he.
Doe eens niet zo bijdehand joh, reageer liever inhoudelijk, wie wist vorig seizoen dat psv met Guardado zou komen, moeten de fans nu al de scouting gaan doen?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Bedankt hans, maar het zou meer helpen als je de versterkingen zou kunnen opnoemen. Dit zijn natuurlijk gewoon open deuren he.
kom dan ook niet met het intrappen van open deuren. ja natuurlijk als er versterkingen komen worden we beter, en nee het gat is niet groot met psv vorig jaar. En met een fit team en een selectie dat zijn niveau haalt moet je CL gaan spelen (overwinteren is nog een stap verder). Maar de echte grote spelers (en dan bedoel ik niet Guardado/want is echt geen geweldenaar) maar de echte grote spelers hebben echt geen zin om tegen een salaris van 1 mil (of wanneer dit verhoogt wordt) voor 2 of 3 mil per jaar tegen fc hubbekutteveen te spelen, in de hoop dat ze 6 keer per jaar tegen een europese "top" club mogen spelen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:40 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Doe eens niet zo bijdehand joh, reageer liever inhoudelijk, wie wist vorig seizoen dat psv met Guardado zou komen, moeten de fans nu al de scouting gaan doen?
Ik zeg alleen wat mogelijk is, niet welke spelers ze zouden moeten halen, ik laat me graag verassen.
Dus als we nog een rechtsback zoeken voor het seizoen 2016-17 weten we waar te zoeken.quote:Willem II heeft ook belangstelling voor Ligeon
Na de namen van Richairo Zivkovic en Lesly de Sa wordt nu ook de naam van Ruben Ligeon in verband gebracht als ruilmiddel bij de transfer van Mitchell Dijks van Willem II naar Ajax. Ligeon speelde afgelopen jaar op huurbasis voor het dit weekend gedegradeerde NAC. Technisch directeur Carlos Aalbers van Willem II bevestigde de interesse voor Ligeon, Willem II zou echter meerdere spelers voor de rechtsbackpositie op het oog hebben.
Wat haal jij er nou allebei? Iemand zegt: deze bende wordt nooit kampioen, iemand reageert daar op, en daar reageer ik op, jij haalt er allemaal dingen bij waar ik het nooit over gehad heb, en dan ondertussen wel bijdehand doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kom dan ook niet met het intrappen van open deuren. ja natuurlijk als er versterkingen komen worden we beter, en nee het gat is niet groot met psv vorig jaar. En met een fit team en een selectie dat zijn niveau haalt moet je CL gaan spelen (overwinteren is nog een stap verder). Maar de echte grote spelers (en dan bedoel ik niet Guardado/want is echt geen geweldenaar) maar de echte grote spelers hebben echt geen zin om tegen een salaris van 1 mil (of wanneer dit verhoogt wordt) voor 2 of 3 mil per jaar tegen fc hubbekutteveen te spelen, in de hoop dat ze 6 keer per jaar tegen een europese "top" club mogen spelen.
Zou eens tijd worden. Werd gewoon zielig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef Brammess het volgende:
Mike Verweij @MikeVerweij
Marc #Overmars bevestigt dat #Ajax definitief geen interesse meer heeft in @rafvdvaart ,,We zijn verder gegaan.''
Ik vraag me vooral af wat plan 'B' is. Ik bedoel, als v/d Vaart plan A is, dan moet plan B helemaal lachwekkend zijn.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef Brammess het volgende:
Marc #Overmars bevestigt dat #Ajax definitief geen interesse meer heeft in @rafvdvaart ,,We zijn verder gegaan.''
Zoveel lachwekkender dan van der vaart zal het niet zijn. Je kan hem er goed bij hebben, daar niet van. Er zijn betere. Of die komen is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat plan 'B' is. Ik bedoel, als v/d Vaart plan A is, dan moet plan B helemaal lachwekkend zijn.
Goed. En ook niet meer benaderen. Ajax vraagt een speler geen twee keer, Laudrup uitgezonderd. Zeker geen drie keer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:13 schreef Brammess het volgende:
Het is toch logisch dat VdV zich niet bezig gaat houden met een transfer als hij nog bezig is met een degradatiestrijd? Dat Ajax geen zin heeft om daar op te wachten is hun goed recht. No hard feelings aan beide kantenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Goed. En ook niet meer benaderen. Ajax vraagt een speler geen twee keer, Laudrup uitgezonderd. Zeker geen drie keer.
Dat zou prima zijn geweest. Maar hij riep ook in de media dat hij liever nog een paar jaar in het buitenland wil spelen voordat hij naar Ajax terug zou komen. De man is 32 jaar oud, wat denkt hij wel niet?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat VdV zich niet bezig gaat houden met een transfer als hij nog bezig is met een degradatiestrijd? Dat Ajax geen zin heeft om daar op te wachten is hun goed recht. No hard feelings aan beide kanten
Daarom als hij echt had gewild was het al mondeling rond geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:07 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn geweest. Maar hij riep ook in de media dat hij liever nog een paar jaar in het buitenland wil spelen voordat hij naar Ajax terug zou komen. De man is 32 jaar oud, wat denkt hij wel niet?
Volgens mij had hij door middel van een slim gepakte kaart er al lang voor gezorgd dat die degradatiestrijd al voorbij was voor hem....quote:Op dinsdag 2 juni 2015 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat VdV zich niet bezig gaat houden met een transfer als hij nog bezig is met een degradatiestrijd? Dat Ajax geen zin heeft om daar op te wachten is hun goed recht. No hard feelings aan beide kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |