*visual dat je Kwakzor tegen de badrand aangooit* arme kwakquote:Op zondag 31 mei 2015 22:08 schreef snoenk het volgende:
Gm lopende S![]()
Owh en mijn kind heeft een geweldig gevoel voor humor. We zaten in bad met haar 10.000 badeendjes en ik zeg; wat zegt een eend als je hem tegen de muur gooit waarbij ik een eendje tegen de badrand aangooi en "kwak" zeg. Ze heeft gegild van het lachen![]()
Daarna zijn ze nog een kwartier tegen de badrand aangegaan natuurlijk
Hahaha heerlijk!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:08 schreef snoenk het volgende:
Gm lopende S![]()
Owh en mijn kind heeft een geweldig gevoel voor humor. We zaten in bad met haar 10.000 badeendjes en ik zeg; wat zegt een eend als je hem tegen de muur gooit waarbij ik een eendje tegen de badrand aangooi en "kwak" zeg. Ze heeft gegild van het lachen![]()
Daarna zijn ze nog een kwartier tegen de badrand aangegaan natuurlijk
interessant!quote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
Als Kwak tegen de muur valt en er is niemand in de buurt om d'r te horen, maakt ze dan geluid?
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooitquote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef snoenk het volgende:
Nu zie ik dus ook voor me hoe kwakz0r tegen badrand wordt aangegooid
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:15 schreef Skittles het volgende:
Als Kwak tegen de muur valt en er is niemand in de buurt om d'r te horen, maakt ze dan geluid?
quote:
hoiquote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooit
[..]
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef Skittles het volgende:
En op de vragen in het vorig topic zal ik morgen een antwoord op typen. Als de koppijn weg is en de dag weer rooskleurig.
Hihiquote:Op zondag 31 mei 2015 22:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Knappe jongen die mij tegen een badrand aangooit
[..]
[..]
Oh en een miauwende kwak die niet tegen de badrand gekwakt wil worden.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik zie nu voor me: knappe jongens die kwak tegen de badrand gooien. En zij maar miauwen.
Ga door!
dat kan ook alleen jouw brein hequote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef AwayTL het volgende:
Ik zie nu knappe jongens die kwak tegen de badrand kwakken voor me..
Hoe kwakken?quote:Op zondag 31 mei 2015 22:23 schreef AwayTL het volgende:
Ik zie nu knappe jongens die kwak tegen de badrand kwakken voor me..
Zoals jij kwakken denktquote:
En het begon zo onschuldig...quote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoals jij kwakken denkt.
Wat sq hierboven zegt.. Excuses mensen
Mwhehequote:Op zondag 31 mei 2015 22:28 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zoals jij kwakken denkt.
Wat sq hierboven zegt.. Excuses mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |