Klopt.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk dat jij nog niet toe bent aan kinderen.
Kan je dat écht zelf niet bedenken?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:56 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Klopt.
En ik weet vrijwel zeker dat dat ook nooit zal veranderen.
Maar mijn vraag was wat anderen er dan wel zo leuk aan vinden...?
1950 belde.quote:
Misschien wel goed om dit even duidelijk met je vriendin te bespreek... voor sommige vrouwen is dit echt een breekpunt....quote:Op zondag 31 mei 2015 21:56 schreef Cracker26 het volgende:
[..]
Klopt.
En ik weet vrijwel zeker dat dat ook nooit zal veranderen.
Maar mijn vraag was wat anderen er dan wel zo leuk aan vinden...?
Nee, zeker voor de vrouw die meestal de meeste zorgtaken opneemt is het heel lastig te combineren met een voltijdsbaan en gaan in deeltijd werken, terwijl ze als ze geen moeder wordt ze voltijds kan werken.quote:
Dat zeg ik, 1950 belde.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:06 schreef Erno-BE het volgende:
Nee, zeker voor de vrouw die meestal de meeste zorgtaken opneemt is het heel lastig te combineren met een voltijdsbaan en gaan in deeltijd werken, terwijl ze als ze geen moeder wordt ze voltijds kan werken.
Mooi dat je het met me eens bent ;-)quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Magistic het volgende:
Het lijkt mij inderdaad prima dat jij jezelf niet voortplant.
Papadag.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:06 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Nee, zeker voor de vrouw die meestal de meeste zorgtaken opneemt is het heel lastig te combineren met een voltijdsbaan en gaan in deeltijd werken, terwijl ze als ze geen moeder wordt ze voltijds kan werken.
Dit is de irrationaliteit ten topquote:Op zondag 31 mei 2015 22:36 schreef Tja..1986 het volgende:
Zo'n ventje die je naam probeert uit te spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |