abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153140648

Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012, seizoen 3 van 31 maart t/m 9 juni 2013 en we zijn net begonnen met seizoen 4.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.

Mei 2014 - Khaleesi ©

De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153140686
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_153140829
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:31 schreef Slayage het volgende:
[ [url=https://s.yimg.com/fz/api/res/1.2/sjXcvqtdb1S5.DYu2YTrAw--/YXBwaWQ9c3JjaGRkO2g9NjI3O3E9OTU7dz0xMjAw/http://cdn.buzzpo.com/wp-(...)0x627.jpg]afbeelding[/url] ]
_O- Lekker suggestief! :D
pi_153140866
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef ToT het volgende:

[..]

_O- Lekker suggestief! :D
dude :N

deze ook suggestief?

-Rabia Al-Basri
pi_153140901
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

dude :N
:') Ik kom een beetje te veel in [ONZ].
pi_153140986
quote:
2s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:35 schreef ToT het volgende:

[..]

:') Ik kom een beetje te veel in [ONZ].
gewoon deze secene ;)

-Rabia Al-Basri
pi_153141035
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:37 schreef Slayage het volgende:

[..]

gewoon deze secene ;)

[ [url=https://s.yimg.com/fz/api/res/1.2/04Sl0ByvWp6wvFtON8KU.g--/YXBwaWQ9c3JjaGRkO2g9NzIwO3E9OTU7dz0xMjgw/http://i.imgur.com/paMcJF4.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja dat had ik wel door. ;) Maar de screenshot was apart! :P
pi_153141060
Sam The Slayer!!!

-Rabia Al-Basri
  zondag 31 mei 2015 @ 21:45:57 #9
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_153141362
Wat een kut TT :(

SPOILER
Ok stelletje hokboeren
pi_153141458
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:45 schreef padlarf het volgende:
Wat een kut TT :(

SPOILER
:D
-Rabia Al-Basri
pi_153142113
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 21:39 schreef Slayage het volgende:
Sam The Slayer!!!

[ [url=https://s.yimg.com/fz/api/res/1.2/LWOu3dN5mazdlq1.IlCtVQ--/YXBwaWQ9c3JjaGRkO2g9MjE2O3E9OTU7dz0yNjg-/http://www.awesomelyluvvi(...)Sam-2.gif]afbeelding[/url] ]
Sam 'Oh My!' Tarley
mag het weten
pi_153142279
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Sam 'Oh My!' Tarley
:s)
-Rabia Al-Basri
pi_153142462
quote:
10s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Sam 'Oh My!' Tarley
_O- idd ja! :')
pi_153142463
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregen :') Maar ach, Sam had it coming after all, de aanleiding: waardeloos, de manier waarop de scène eindige was wel _O-
mag het weten
pi_153142528
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:10 schreef Joosie200 het volgende:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregen :')
daarom worden ze wildlings genoemd ;)
-Rabia Al-Basri
pi_153142586
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:12 schreef Slayage het volgende:

[..]

daarom worden ze wildlings genoemd ;)
mag het weten
  zondag 31 mei 2015 @ 22:29:09 #17
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_153143251
quote:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregen :')
Jij snapt het echt niet, he?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_153144298
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:29 schreef Verbal het volgende:

[..]

Jij snapt het echt niet, he?

V.
watdan?
-Rabia Al-Basri
  zondag 31 mei 2015 @ 23:04:24 #19
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_153144453
quote:
Vond het wel absurd na de voorgaande scène though. Alsof Gilly echt na een mislukte aanranding plots helemaal opgegeild is en Samwell's gezicht onweerstaanbaar vindt als het wat klappen te verduren heeft gekregen :') Maar ach, Sam had it coming after all, de aanleiding: waardeloos, de manier waarop de scène eindige was wel _O-
Ok ik hap, hoe eindigde de scene?
  zondag 31 mei 2015 @ 23:06:51 #20
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_153144518
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 22:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

watdan?
Moet ik het echt uitleggen?

Die gozer heeft net zijn leven gewaagd om te voorkomen dat haar wat ergs overkwam. En jullie vragen je af waarom ze een wip met hem bouwt, ondanks zijn gehavende gezicht.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_153144520
quote:
14s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:04 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ok ik hap, hoe eindigde de scene?
-Rabia Al-Basri
pi_153144560
quote:
18s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:06 schreef Verbal het volgende:

[..]

Moet ik het echt uitleggen?

Die gozer heeft net zijn leven gewaagd om te voorkomen dat haar wat ergs overkwam. En jullie vragen je af waarom ze een wip met hem bouwt, ondanks zijn gehavende gezicht.

V.
is niet de eerste keer dat hij haar redt, maar waarom ze uitgerekend graag wilde batsen werd gewoon niet duidelijk, sam evenals veel kijkers werden met veel plezier overvallen
-Rabia Al-Basri
pi_153146504
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

is niet de eerste keer dat hij haar redt, maar waarom ze uitgerekend graag wilde batsen werd gewoon niet duidelijk, sam evenals veel kijkers werden met veel plezier overvallen
Ach, hij lag er klaar voor. :P
pi_153146705
Als ze nu weer zwanger wordt, heeft sam senior dan een probleem?
SPOILER
pi_153146806
quote:
99s.gif Op zondag 31 mei 2015 23:08 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je vond dat een leuke scène ja? :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')