SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Qualifiersquote:Dutch Darts Masters
Host Nation Qualifier
First Round
Jeffrey van de Ven 6-0 Mitch Gielis
Vincent van de Meer 6-2 Dirk van Duijvenbode
Joey ten Berge 6-2 Dick van Dijk
Jerry Hendriks 6-2 Erik Hol
Vincent Kamphuis 6-3 Tony West
Jan Dekker 6-2 Andries Sterk
Jermaine Wattimena 6-1 Ron Meulenkamp
Leon de Geus 6-2 Alexander Pas
Jeffrey Mevissen 6-3 Gino Vos
Second Round
Christian Kist 6-4 Jeffrey van de Ven
Vincent van de Meer 6-1 Leo Hendriks
Benito van de Pas 6-4 Joey ten Berge
Jerry Hendriks 6-2 Mareno Michels
Jeffrey de Zwaan 6-2 Vincent Kamphuis
Mike Zuydwijk 6-4 Jan Dekker
Jelle Klaasen 6-5 Jermaine Wattimena
Leon de Geus 6-3 Jeffrey Mevissen
Third Round
Christian Kist 6-2 Vincent van de Meer
Jerry Hendriks 6-4 Benito van de Pas
Jeffrey de Zwaan 6-3 Mike Zuydwijk
Jelle Klaasen 6-3 Leon de Geus
Degene die dit filmpje helemaal kan luisteren terwijl 'ie constant naar hem kijkt zonder te lachen krijgt van mij een krat bier.quote:
twitter:PDCResults twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 16:48:40(R): European Tour, Last 32, Vincent van der Voort (82.94) 5 (11) 6 (83.6) Nathan Aspinall #DutchDartsMasters reageer retweet
moet alleen dodelijker gaan zijn op zn dubbels. zeker met drie darts in de hand wil het nog wel eens fout gaan.quote:
Bekend kwaaltje bij MvG. Als de druk er niet vol op staat, dan zakt de concentratie nog wel eens wat weg.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
moet alleen dodelijker gaan zijn op zn dubbels. zeker met drie darts in de hand wil het nog wel eens fout gaan.
Dat leer je wel drinken als je een grote jongen bent geworden. Mijn eerste slokjes vond ik ook vies.quote:Op zondag 7 juni 2015 02:34 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik heb me vermaakt deze avond. Bier was alleen niet te zuipen.
Buiten halen, daar was het wel koudquote:Op zondag 7 juni 2015 02:34 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik heb me vermaakt deze avond. Bier was alleen niet te zuipen.
Was niet zozeer de temperatuur, maar vooral een smerige plastic nasmaak van die bekers.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:54 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Buiten halen, daar was het wel koud
Ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:27 schreef kastanova het volgende:
Is hier uberhaupt nog ergens een streampje van te vinden?
Lekker was het niet en dan ook nog 4,50 aftikken jaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:04 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Was niet zozeer de temperatuur, maar vooral een smerige plastic nasmaak van die bekers.
Mooie wedstrijd net btw van Smith!
Whitlock - King was ook een mooie. Jammer van die twee matchdarts van Whitlock, die op de tops hadden er gewoon in gemoeten.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:24 schreef borisz het volgende:
Kyle Anderson 6-1 Steve Beaton
Brendan Dolan 4-6 Terry Jenkins
Simon Whitlock 5-6 Mervyn King
Michael van Gerwen 6-3 Dave Chisnall
MvG 114.7 6/10 DC 103.8 3/7
Avond sessies zijn leuker want iedereen dronkenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:00 schreef de_boswachter het volgende:
Net terug van de 1/8ste finales.
Bully Boy eruit zien vliegen
Steve Beaton
Mervyn King
En die 114.7 van MvG
Had wel meer verwacht van alles erom heen eerlijk gezegd. Was de eerste keer voor mij zo'n toernooi.
Liepen al genoeg neanderthalers rond.quote:Op zondag 7 juni 2015 20:18 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Avond sessies zijn leuker want iedereen dronken
Winner (1) £25,000quote:Op zondag 7 juni 2015 20:32 schreef de_boswachter het volgende:
Waar kan ik trouwens het prijzengeld van dit toernooi zien?
Klopt, was er vrijdag de gehele dag. Smiddags niet om aan te gluren, savonds echt genoten. Wat een sfeer toenquote:Op zondag 7 juni 2015 20:18 schreef FortunaHome het volgende:
[..]
Avond sessies zijn leuker want iedereen dronken
quote:Op zondag 7 juni 2015 21:46 schreef Gambetta het volgende:
Wat een aanfluiting dat Pipe de finale haalt terwijl die het hele toernooi met moeite 90 gemiddeld gooit. En dan ook nog in dat vreselijke tempo van hem.
Gister met die Oostenrijker was het al saai. Gelukkig moest hij tegen MVG, waardoor het nog sfeervol was. Maar jezus, die Pipequote:Op zondag 7 juni 2015 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen Pipe vanmiddag speelde was iedereen met andere dingen bezig, behalve mer darts
Als Van der Voort zich niet had geblameerd had hij gewoon de plaats van Pipe over kunnen nemen en door kunnen wandelen naar de finale. Daar wordt ie deze week nog wel een keer 's nachts wakker van denk ikquote:Op zondag 7 juni 2015 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Toen Pipe vanmiddag speelde was iedereen met andere dingen bezig, behalve mer darts
6-0 zegt veel toch?quote:Op zondag 7 juni 2015 22:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb dit niet gevolgd, maar was Gerwen-Pipe een finale?
Ik had verwacht dat MVG het lastiger ging krijgen, met name met het langzame gooien van Pipe.quote:Op maandag 8 juni 2015 08:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar, was het de finale? Een finale kan ook 6-0 worden.
Maar, was dit de finale? En van welk (vloer) toernooi?quote:Op maandag 8 juni 2015 10:44 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat MVG het lastiger ging krijgen, met name met het langzame gooien van Pipe.
Nicequote:Op maandag 8 juni 2015 10:49 schreef borisz het volgende:
Ja, het was de finale. Van De Dutch Dart Masters. European Tour 2015-4
Hij boycot de Eurotour vanwege de regels. Ws. voelt hij zich te groot om qualies te spelen, zoiets....quote:Op maandag 8 juni 2015 13:33 schreef Sportex het volgende:
Waarom heeft Barney trouwens geen kwalificaties gespeeld? In eigen land wil je toch wel meedoen lijkt me.
Ik vind overigens het Nederlandse publiek echt verschrikkelijk wanneer bijvoorbeeld een Nederlandse darter gooi. Chauvinisme is goed, maar tegenstanders uitjouwen is not done. En dat gebeurde in Venray.quote:Op zondag 7 juni 2015 22:40 schreef FortunaHome het volgende:
pipe wordt tijdens het warmgooien al begeleid door het publiek
Omdat ze de Pro Tour OoM gebruiken dus?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij boycot de Eurotour vanwege de regels. Ws. voelt hij zich te groot om qualies te spelen, zoiets....
Inderdaad. Veel mensen begrepen ook niet waarom hij er niet was. Jammer, loopt zo een beetje imagoschade op in zoverre hij nog een imago had.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:33 schreef Sportex het volgende:
[..]
Omdat ze de Pro Tour OoM gebruiken dus?
Maar dan nog. Dan maak je toch een uitzondering voor Venray en ga je daar gewoon qualies spelen. In Nederland hoort Barney, zo zal hij er zelf toch ook over denken.
Daarnaast heeft hij het ook gewoon nodig voor de ranking. Je kunt dat wel gaan boycotten, maar dat betekent nooit meer spelen omdat je op de Pro Tour zo ook niet hoger komt.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Inderdaad. Veel mensen begrepen ook niet waarom hij er niet was. Jammer, loopt zo een beetje imagoschade op in zoverre hij nog een imago had.
Waarom doet ie dat? Zoals hierboven al aangegeven. Hij bevind zich niet meer in de positie deze arrogantie te kunnen tentoonstellen. Het enige waar hij de laatste twee jaar wat van gebakken heeft was de premier league. En laat dat nou net niet meetellen voor de ranglijst. Dus weet niet hoe die man denkt. Maar beetje vreemd.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij boycot de Eurotour vanwege de regels. Ws. voelt hij zich te groot om qualies te spelen, zoiets....
Is dat enkel bij het Nederlandse publiek? Ik meen me te herinneren dat tegenstanders van Anderson na afloop ook altijd over het publiek klagen als ze in Schotland tegen hem moeten spelen. Het Engelse publiek heeft dat probleem niet echt omdat die niet één of twee favorieten hebben.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik vind overigens het Nederlandse publiek echt verschrikkelijk wanneer bijvoorbeeld een Nederlandse darter gooi. Chauvinisme is goed, maar tegenstanders uitjouwen is not done. En dat gebeurde in Venray.
Dat was zo tof om te zien, de hele zaal (me included) meezingenquote:
En dit dus.quote:Op maandag 8 juni 2015 22:38 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Is dat enkel bij het Nederlandse publiek? Ik meen me te herinneren dat tegenstanders van Anderson na afloop ook altijd over het publiek klagen als ze in Schotland tegen hem moeten spelen. Het Engelse publiek heeft dat probleem niet echt omdat die niet één of twee favorieten hebben.
Adams schijnt zijn invitatie te accepterenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:00 schreef borisz het volgende:
PDC heeft de criteria voor de GSOD uitgegeven. 24x PDC, 8x BDO.
http://www.pdc.tv/news/ar(...)alification-criteria
twitter:wolfiedarts twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 14:29:03Here it is from the Wolf's Mouth. I will be accepting the invitation to play in the Singha Beer Grand Slam Of Darts. reageer retweet
Ja, inderdaad.quote:
Het wordt dus een ranked event wat meetelt voor de OoM.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:00 schreef borisz het volgende:
PDC heeft de criteria voor de GSOD uitgegeven. 24x PDC, 8x BDO.
http://www.pdc.tv/news/ar(...)alification-criteria
Achter de schermen zijn ze druk bezig geweest dustwitter:MattPorter_PDC twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 13:06:08Thanks to Sue Williams and her @BDOdarts board for their input and cooperation on the new Grand Slam format....certainly got people talking! reageer retweet
Van de ene kant zeg ik ja, van de andere kant zeg ik nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:23 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk wordt Martin dronken gespeeld met zijn BDO hoofd.
17-9. Valt mee.quote:
Waarom doet hij nu ineens mee dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de ene kant zeg ik ja, van de andere kant zeg ik nee.
Adams ziet eruit als een vieze pedosexueel, vanwege dat nee.
Van de andere kant heeft hij zijn principes (liefde voor de BDO) altijd verdedigd. Dat soort mensen zie ik liever als van die smerige ja-knikkers die met alle winden mee waaien.
Genot!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:wolfiedarts twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 14:29:03Here it is from the Wolf's Mouth. I will be accepting the invitation to play in the Singha Beer Grand Slam Of Darts. reageer retweet
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:wolfiedarts twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 14:29:03Here it is from the Wolf's Mouth. I will be accepting the invitation to play in the Singha Beer Grand Slam Of Darts. reageer retweet
Tegen betere tegenstand gooi je automatisch betere gemiddeldes.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[ afbeelding ]
Het hoogste BDO gemiddelde zou #28 zijn op het PDC wk.
Dat klopt. Maar de cijfers zeggen misschien niet alles, maar wel veel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen betere tegenstand gooi je automatisch betere gemiddeldes.
Dat is wel heel makkelijk gezegd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen betere tegenstand gooi je automatisch betere gemiddeldes.
Ja maar dat scheelt niet veel hoor. Vergelijk de first 9 darts van de bdo en de pdc top maar eens.quote:
Ok, dan klopt het meteen niet meer nee.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jan Dekker laat jaarlijks op de gsod zien van niet
van barneveld staat op 1 bij BDO en daarna effectief 3e bij PDC. Zegt ook wel wat denk ik..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:56 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de cijfers zeggen misschien niet alles, maar wel veel.
apart.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef borisz het volgende:
Uitleg van Wolfie --> https://audioboom.com/boo(...)pdc-grandslamofdarts
Hij is door de BDO gevraagd om mee te doen.
Iets met kleinere vakjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[ afbeelding ]
Het hoogste BDO gemiddelde zou #28 zijn op het PDC wk.
BBC vs Sky.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:28 schreef borisz het volgende:
Uitleg van Wolfie --> https://audioboom.com/boo(...)pdc-grandslamofdarts
Hij is door de BDO gevraagd om mee te doen.
Dat eerste is echt grotendeels speculatie. De NDB heeft één keer een statement afgegeven waaruit bleek dat ze beseffen dat het de PDC en niet de BDO is dat de klok slaat in het internationale darts, maar van een 'afscheiding' of een dreigement daartoe is geen bewijs.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:25 schreef TserrofEnoch het volgende:
Blijkbaar is de BDO zich in allerlei bochten aan het wringen omdat de NDB zich eigenlijk wil afscheiden van de BDO en naar de PDC wil gaan kijken voor aansluiting. Dit zou echt een verschrikkelijke 'nederlaag' voor de BDO zijn. Dus waarschijnlijk proberen ze op deze manier de NDB te pleasen.
De scheiding tussen BDO en PDC is minder heftig geworden.
Veel mensen die erg fel waren over de scheiding zijn overleden of houden zich er niet meer bezig en de belangrijkste speler die er zo fel op was, is ook iets minder fel geworden dus.
Met wallen tot op z'n enkels zeker.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hankey zien we sowieso wel weer op Lakeside 2016.
Dat ligt eraan. Op de invitatielijst staat hij momenteel 17e. De spelers tot en met plek 28 krijgen een uitnodiging. 1-16 is geplaatst.quote:Op woensdag 17 juni 2015 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met wallen tot op z'n enkels zeker.
Ik herhaal wat ik gehoord heb in de Engelse dartkringen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:28 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dat eerste is echt grotendeels speculatie. De NDB heeft één keer een statement afgegeven waaruit bleek dat ze beseffen dat het de PDC en niet de BDO is dat de klok slaat in het internationale darts, maar van een 'afscheiding' of een dreigement daartoe is geen bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door bijvoorbeeld dit artikel en datgene wat ik er verder ook over gehoord heb wil ik niet zeggen dat het meteen waar is. Maar het is wel een erg aannemelijk verhaal.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 16:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ik herhaal wat ik gehoord heb in de Engelse dartkringen.
Op verschillende plekken gehoord en gelezen.
Nog niemand gezien die er daar kanttekeningen bij plaatste.Het blijft gewoon speculatie, het kan best aannemelijk zijn, maar er is geen enkele betrouwbare bron. Ik lees ook wel het een en ander maar men kan er maar het beste van uit gaan dat alles wat men op forums leest enorm wordt aangedikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door bijvoorbeeld dit artikel en datgene wat ik er verder ook over gehoord heb wil ik niet zeggen dat het meteen waar is. Maar het is wel een erg aannemelijk verhaal.
SPOILER: European QualifierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qualifier
EQ1 Christian Kist
EQ2 Mensur Suljovic
EQ3 Cristo Reyes
EQ4 Mike de Dekker
EQ5 Rowby-John Rodriguez
EQ6 Antonio Alcinas
EQ7 Robert Marijanovic
EQ8 Jeffrey de Zwaan
Geeft
Michael Smith (3) v Artut/Clayton
Steve Beaton (14) v Zygla/Barilli
Vincent van der Voort (6) v Hunt/Rodriguez
Terry Jenkins (11) v J Lewis/M Webster
Ian White (7) v Mansell/de Zwaan
Robert Thornton (10) v Seyler/Alcinas
Peter Wright (2) v Clark/Henderson
Jamie Caven (15) v Robinson/Bunting
Brendan Dolan (4) v Kist/Marijanovic
Dave Chisnall (13) v Edgar/D Webster
Simon Whitlock (5) v MacNeil/Gurney
Kim Huybrechts (12) v Winstanley/Reyes
Mervyn King (8) v HNQ1/McDine
Justin Pipe (9) v Dootson/Wilson
Michael van Gerwen (1) v O'Connor/De Decker
Benito van de Pas (16) v Walsh/Suljovicwinnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:00 schreef borisz het volgende:
Jelle er dus al uit, en Barney doet niet mee? Wanneer worden deze wedstrijden gespeeld?SPOILER: European QualifierOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Qualifier
EQ1 Christian Kist
EQ2 Mensur Suljovic
EQ3 Cristo Reyes
EQ4 Mike de Dekker
EQ5 Rowby-John Rodriguez
EQ6 Antonio Alcinas
EQ7 Robert Marijanovic
EQ8 Jeffrey de Zwaan
Geeft
Michael Smith (3) v Artut/Clayton
Steve Beaton (14) v Zygla/Barilli
Vincent van der Voort (6) v Hunt/Rodriguez
Terry Jenkins (11) v J Lewis/M Webster
Ian White (7) v Mansell/de Zwaan
Robert Thornton (10) v Seyler/Alcinas
Peter Wright (2) v Clark/Henderson
Jamie Caven (15) v Robinson/Bunting
Brendan Dolan (4) v Kist/Marijanovic
Dave Chisnall (13) v Edgar/D Webster
Simon Whitlock (5) v MacNeil/Gurney
Kim Huybrechts (12) v Winstanley/Reyes
Mervyn King (8) v HNQ1/McDine
Justin Pipe (9) v Dootson/Wilson
Michael van Gerwen (1) v O'Connor/De Decker
Benito van de Pas (16) v Walsh/Suljovic
R1 vandaag, R2 morgen, Zo-middag R3 en s'avonds de rest van het toernooiquote:Op vrijdag 19 juni 2015 10:07 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jelle er dus al uit, en Barney doet niet mee? Wanneer worden deze wedstrijden gespeeld?
Suljovic dus. Idd taaie tegenstander, vooral op dit soort toernooitjes.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Potentieel pittige wedstrijd voor BvdP.
Kim is alsnog trots op hem hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 11:44 schreef de_boswachter het volgende:
Ronny Huybrechts
Weer een dag verlof gepakt van de heftruck om niks.
Ik ben benieuwd wat hij op de World Matchplay kan uitrichten. Een beetje gunstige loting zoals Pipe of Thornton zou niets mis mee zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:17 schreef Sportex het volgende:
[..]
Suljovic dus. Idd taaie tegenstander, vooral op dit soort toernooitjes.
Hoorde laatst dat Thornton nog geen één partij op de Matchplay heeft gewonnen. Wel vrij opmerkelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij op de World Matchplay kan uitrichten. Een beetje gunstige loting zoals Pipe of Thornton zou niets mis mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pro Tour bedragen voor spelers die nog uit T16 kunnen vallen. Al acht ik dat bij Barneveld onrealistisch
Barneveld: 14250 (onder de streep)
Pipe 40750 (Zeker)
Smith 72750 (Zeker)
OngeplaatstenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een speler als Wes Newton dus niet op de World Matchplay sinds jaren. Die heeft echt een knock-out gekregen door dat verlies op het WK.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, toch een speler die tussen rand top 8 en 16 jojode. Normaal gesproken was het met Newton derde ronde/kwartfinale.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 15:54 schreef Sportex het volgende:
Zou mooi zijn als Murnan het haalt. Altijd mooi om te zien hoe redelijk onbekende goede spelers het doen op een groter podium.
Newton's slechte vorm is al een hele tijd aan de gang toch. Al ver voor het WK daalde hij al dramatisch. Mis je ook niks aan. Een dooie met een walgelijke worp.
Naja mooi dat hij nu wegzakt dan iig. Hoef hem niet weer te zien op zich. Nu Pipe en Dolan nog, maar Dolan doet het veel te goed op de vloer helaas.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, toch een speler die tussen rand top 8 en 16 jojode. Normaal gesproken was het met Newton derde ronde/kwartfinale.
Haten op deze Ierse held!quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:06 schreef Sportex het volgende:
[..]
Naja mooi dat hij nu wegzakt dan iig. Hoef hem niet weer te zien op zich. Nu Pipe en Dolan nog, maar Dolan doet het veel te goed op de vloer helaas.
Edit: Pipe ook zie ik, dus dat gaat niet snel gebeuren![]()
Ergens live te zien?quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:04 schreef Sportex het volgende:
[..]
Volgend weekend.
Dit weekend Deutschland.
Dat is z'n handelsmerk ja. Daar teert z'n naam al lange tijd op. Ook wel terecht.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Haten op deze Ierse held!![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk altijd via de PDC site, maar dat is betaald. Er is vast wel ergens een streampje, misschien bij de bekende wedsites.quote:
Eerlijk gezegd snap ik ook wel waarom veel mensen weinig met Dolan hebben, maar ik vind 'm wel tof.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 17:10 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat is z'n handelsmerk ja. Daar teert z'n naam al lange tijd op. Ook wel terecht.
Mijn voorspelling.quote:
Gewoon de plaatsingslijst volgen dus, met uitzondering van Bunting.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:52 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Mijn voorspelling.
Terry Jenkins (11) v Jamie Lewis
Michael Smith (3) v Jonny Clayton
Vincent van der Voort (6) v Rowby-John Rodriguez
Peter Wright (2) v Matt Clark
Mervyn King (8) v Max Hopp
Jamie Caven (15) v Stephen Bunting
Michael van Gerwen (1) v William O'Connor
Simon Whitlock (5) v Daryl Gurney
Verwacht mogelijke verrassingen bij de partij VDV vs Rowby-John en King vs Hopp.
John Clayton heb ik echt nog nooit van gehoord, Matt Clark heb ik volgens mij wel vaker in dergelijke lijstjes zien staan.
Graag ook naar mij in dat geval. Kan ook niets vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:00 schreef Swetsenegger het volgende:
iemand een dm met een werkende livestream?
Thanks!quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:08 schreef j0rdiiii het volgende:
International Darts Open 2015 (PDC):
http://goldenarrowschannel.weebly.com/stream-3.html
England Open 2015 (BDO):
Het zijn in mijn ogen de betere spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon de plaatsingslijst volgen dus, met uitzondering van Bunting.
Die is ook wel een stuk meer 'up and coming' dan Caven natuurlijk.
spelen ze hierna last 16 of is dat morgenquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
25 Terry Jenkins 6 v 4 Jamie Lewis
26 Michael Smith 6 v 4 Jonny Clayton
27 Vincent van der Voort 4 v 6 Rowby-John Rodriguez
Nu is Wright v Clark
2-0 Wirght momenteel. Nog niet zo spectaculair als vorige week.
Indeling in deze ''Europese events''quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
spelen ze hierna last 16 of is dat morgen
oke bedanktquote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Indeling in deze ''Europese events''
Vrijdags - Middag/avond eerste ronde met qualifiers
Zaterdags - Top 16 vs winnaars eerste ronde
Zondags - middag achtste finales, avond kwart/halve/finale.
quote:Michael Smith - Steve Beaton
Rowby-John Rodriguez - Terry Jenkins
Ian White - Robert Thornton
Peter Wright - Caven/Bunting
==============================
Brendan Dolan - Dave Chisnall
Whitlock/Gurney - Kim Huybrechts
King/Hopp - Justin Pipe
Van Gerwen/O'Connor - Benito van de Pas
Tegen Wright of Smith in de finale, denk ik zo. Smith is ijzersterk op de vloertoernooien en Wright steekt in een bloedvorm.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
oke bedankt
MvG pakt de 5e op rij verwacht ik
http://goldenarrowschannel.weebly.com/stream-3.htmlquote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:13 schreef Jaytonism het volgende:
Heb je een internetstreampje? Of Sopcastlink?
Post #164.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:13 schreef Jaytonism het volgende:
Heb je een internetstreampje? Of Sopcastlink?
Ze spelen in Duitsland.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
Is er dit keer nog een reden dat Merv wordt uitgejoeld? Of is dit inmiddels de norm geworden.
mvg zien ze als duitser dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
In Duitsland word je standaard uitgefloten als buitenlander.
Morgen tegen Pipe. Je zou bijna vergeten dat die kooivechter nog aan het darten is.quote:Michael Smith - Steve Beaton
Peter Wright - Caven/Bunting
Max Hopp - Justin Pipe
Michael van Gerwen - Benito van de Pas
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, genot.
Ik heb de formats voor de Japan Masters gevondenHuh ik dacht dat al die World tour dezelfde format hadden.. Wat is de eerste ronde dan? Bij dubai was dat gewoon de kwartfinale. En best of 11 is t niet first To 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: O lama die Japanners doen zelf mee.
Alsnog raar zo'n korte finale best of 11
Nu nog Van Gerwen v O'Connor EN Whitlock v Gurneyquote:Michael Smith - Steve Beaton
Peter Wright - Stephen Bunting
Max Hopp - Justin Pipe
Van Gerwen/O'Connor - Benito van de Pas
Vooral voor mensen die fan zijn van Gurney. Jij dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Whitlock v Gurney. Een potentieel interessante wedstrijd.
Klopt, al had MvG ook wel een iets mindere dag. Dat compenseerde hij echter zoals zo vaak wel weer door even op de juiste momenten te pieken. Was hij wat scherper geweest op de dubbels dan was het 6-2 geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
O'Connor stond ook meer dan prima te gooien. Jammer dat hij dat zelden lang door kan trekken.
Beetje talent spotten, hé.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral voor mensen die fan zijn van Gurney. Jij dus.
Ik vind het fysiek van Whitlock nog best respectabel voor iemand die 4 flessen Jack Daniels op een dag opzuipt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Gurney heeft ook iets teveel gesnoept bij de snackbar.
Andere Whitlockfeitjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het fysiek van Whitlock nog best respectabel voor iemand die 4 flessen Jack Daniels op een dag opzuipt.
Als je bijnaam Dude is hoort dit ook gewoon je opkomstnummer te zijn:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Dit opkomstnummer is plagiaat plegen op Silverback.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnseededSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ponden voor de rest van het toernooi
Winst in de laatste 16 = +1,500
Winst in de kwartfinale = +1,500
Winst in de halve finale = +5,000
Winst in de finale = +15,000
Resterende events
Lopend
Euro Tour Event
Wat nog komen gaat
5 en 6 juli - Player Championships
Ik hoop voor je dat je er geen geld op hebt gezet. Het kan raar lopen zo'n dartsavond.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het zijn in mijn ogen de betere spelers.
Je kan toch niet geloven dat Gurney Whitlock verslaat? Het zou kunnen natuurlijk, maar het is niet het meest waarschijnlijke. Hetzelfde met Clark tegen Wright. enz.
Ik kan altijd moeilijk inschatten hoe goed King eigenlijk precies is, zie eigenlijk veel te weinig van hem maar hij lijkt in goede vorm. Max Hopp volgens velen een talent, misschien begint hij eindelijk prominenter te worden. Of Hopp groot wordt weet ik niet, maar hij gaat het denk ik niet bolwerken vandaag.
Rowby-John heeft in mijn ogen meer talent dan VDV. In de toekomst wordt dat zeker een goede. Als VDV in slechte doen is zal hij wel verliezen, maar dat verwacht ik niet.
Ja, het is inderdaad raar verlopen, maar heb er gelukkig geen geld opgezet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er geen geld op hebt gezet. Het kan raar lopen zo'n dartsavond.
Al die vloertoernooitjes krijgen ook wel 10x meer aandacht dan vroeger...quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Sportex het volgende:
Heerlijke#viesviesdikke speler is het ook.
Ach, geen voetbal en geen weer om lekker buiten te hangen dus dan maar een potje darts kijken.quote:Op zondag 21 juni 2015 14:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Al die vloertoernooitjes krijgen ook wel 10x meer aandacht dan vroeger...
19u.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:06 schreef Monolith het volgende:
Hoe laat gaan ze verder met de kwartfinales eigenlijk?
Bij wedstrijden van Pipe heb ik meer het idee dat ik zit te kijken naar een drie uur durende IJslandse arthouse film waarin geen zak gebeurt.quote:
Hij heeft ook weer aan zijn stijl lopen peuteren.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:43 schreef Monolith het volgende:
Benito staat nog niet heel best te gooien.
Blijf het altijd vreemd vinden dat zijn pijlen zowat rechtop in het bord staan.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft ook weer aan zijn stijl lopen peuteren.
Hij houdt z'n pijlen ook verder naar achteren vast. Dat zag je ook vroeger bij Greatbatch.quote:Op zondag 21 juni 2015 16:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Blijf het altijd vreemd vinden dat zijn pijlen zowat rechtop in het bord staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |