Morgen tegen Pipe. Je zou bijna vergeten dat die kooivechter nog aan het darten is.quote:Michael Smith - Steve Beaton
Rowby-John Rodriguez - Terry Jenkins
Ian White - Robert Thornton
Peter Wright - Caven/Bunting
==============================
Brendan Dolan - Dave Chisnall
Whitlock/Gurney - Kim Huybrechts
Max Hopp - Justin Pipe
Michael van Gerwen - Benito van de Pas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, genot.
Ik heb de formats voor de Japan Masters gevondenHuh ik dacht dat al die World tour dezelfde format hadden.. Wat is de eerste ronde dan? Bij dubai was dat gewoon de kwartfinale. En best of 11 is t niet first To 11?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: O lama die Japanners doen zelf mee.
Alsnog raar zo'n korte finale best of 11
Nu nog Van Gerwen v O'Connor EN Whitlock v Gurneyquote:Michael Smith - Steve Beaton
Rowby-John Rodriguez - Terry Jenkins
Ian White - Robert Thornton
Peter Wright - Stephen Bunting
==============================
Brendan Dolan - Dave Chisnall
Whitlock/Gurney - Kim Huybrechts
Max Hopp - Justin Pipe
Van Gerwen/O'Connor - Benito van de Pas
Vooral voor mensen die fan zijn van Gurney. Jij dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu nog Whitlock v Gurney. Een potentieel interessante wedstrijd.
Klopt, al had MvG ook wel een iets mindere dag. Dat compenseerde hij echter zoals zo vaak wel weer door even op de juiste momenten te pieken. Was hij wat scherper geweest op de dubbels dan was het 6-2 geweest.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
O'Connor stond ook meer dan prima te gooien. Jammer dat hij dat zelden lang door kan trekken.
Beetje talent spotten, hé.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vooral voor mensen die fan zijn van Gurney. Jij dus.
Ik vind het fysiek van Whitlock nog best respectabel voor iemand die 4 flessen Jack Daniels op een dag opzuipt.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Gurney heeft ook iets teveel gesnoept bij de snackbar.
Andere Whitlockfeitjes.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind het fysiek van Whitlock nog best respectabel voor iemand die 4 flessen Jack Daniels op een dag opzuipt.
Als je bijnaam Dude is hoort dit ook gewoon je opkomstnummer te zijn:quote:Op zaterdag 20 juni 2015 22:29 schreef Mani89 het volgende:
Dit opkomstnummer is plagiaat plegen op Silverback.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnseededSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ponden voor de rest van het toernooi
Winst in de laatste 16 = +1,500
Winst in de kwartfinale = +1,500
Winst in de halve finale = +5,000
Winst in de finale = +15,000
Resterende events
Lopend
Euro Tour Event
Wat nog komen gaat
5 en 6 juli - Player Championships
Ik hoop voor je dat je er geen geld op hebt gezet. Het kan raar lopen zo'n dartsavond.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 20:11 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Het zijn in mijn ogen de betere spelers.
Je kan toch niet geloven dat Gurney Whitlock verslaat? Het zou kunnen natuurlijk, maar het is niet het meest waarschijnlijke. Hetzelfde met Clark tegen Wright. enz.
Ik kan altijd moeilijk inschatten hoe goed King eigenlijk precies is, zie eigenlijk veel te weinig van hem maar hij lijkt in goede vorm. Max Hopp volgens velen een talent, misschien begint hij eindelijk prominenter te worden. Of Hopp groot wordt weet ik niet, maar hij gaat het denk ik niet bolwerken vandaag.
Rowby-John heeft in mijn ogen meer talent dan VDV. In de toekomst wordt dat zeker een goede. Als VDV in slechte doen is zal hij wel verliezen, maar dat verwacht ik niet.
Ja, het is inderdaad raar verlopen, maar heb er gelukkig geen geld opgezet.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je er geen geld op hebt gezet. Het kan raar lopen zo'n dartsavond.
Al die vloertoernooitjes krijgen ook wel 10x meer aandacht dan vroeger...quote:Op zondag 21 juni 2015 13:22 schreef Sportex het volgende:
Heerlijke#viesviesdikke speler is het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |