Nog geen verbetering?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:21 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week vrijdag ga ik maar weer naar 't ziekenhuis
Ga er ook zeker niet vanuit dat het 100% garantie geeft, maar het zal sowieso een geruststelling geven dat het niet 2x per maand geschoren hoeft te worden :pquote:Op dinsdag 28 juli 2015 00:23 schreef easy-t het volgende:
[..]
Ik heb me laten laseren. Maar ook toen zeiden ze dat het niet 100% garandeerd dat het niet meer kan gebeuren maar het scheelt wel een hoop. Heb 6 behandelingen gehad en toen was het nie meer nodig.
Je zou volgende week toch gaanquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
God-ver-domme. Dit gaat weer helemaal mis hoorga gewoon nu bellen dat ik nu heen wil. Pak de trein wel.
Wat ontzettend balen zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eh ja, er zijn gaten in gevallen. Gaten ja. Dus zou me niet verbazen dat ik straks weer lig.
Jemigquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eh ja, er zijn gaten in gevallen. Gaten ja. Dus zou me niet verbazen dat ik straks weer lig.
Zal wel weer een nieuwe cyste zitten of zo. T zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:40 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
JemigHoe kan dat zo ineens dan?
Dus vandaag nog naar het ziekenhuis? Kan dat op zo'n korte termijn?quote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zal wel weer een nieuwe cyste zitten of zo. T zou me niets verbazen
ja ben om 3u aan de beurtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 13:44 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dus vandaag nog naar het ziekenhuis? Kan dat op zo'n korte termijn?
Dat klinkt niet goed Wat een bummer weer zegquote:Op vrijdag 31 juli 2015 15:10 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week weer komen, krijg een MRI scan
Zeg datquote:
Thanks manquote:Op vrijdag 31 juli 2015 16:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Jezus Toto![]()
Sterkte gozer! Je mag altijd je hart komen luchten bij me, no problem. Hopelijk steunt je chick je ook. Kun je wel gebruiken nu
Had ook niet anders verwachtquote:Op vrijdag 31 juli 2015 17:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat
[..]
Thanks manmuch appreciated
Doet ze zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |