als ik het goed vind wel jaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister je ook niet-mainstream metalcore?
nee soz, dit zou ik niet nogmaals beluisterenquote:
Dat is nog steeds een ding? Schitterend.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om de nieuwe update van Yandere Simulator te doen.
Joah, nog geregeld updatesquote:Op zondag 31 mei 2015 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een ding? Schitterend.
De fuck manquote:Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om de nieuwe update van Yandere Simulator te doen.
het klinkt wel vet op zichquote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De fuck man![]()
wat is dat voor een raar spel
wil het nu nog geen spel noemen aangezien het maar voor 5% af is oidquote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De fuck man![]()
Een simulator, waarin je een Yandere speelt.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De fuck man![]()
ja ik ben niet echt weeaboo of hoe je dat ook noemtquote:Op zondag 31 mei 2015 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een simulator, waarin je een Yandere speelt.
Onjuist. Het is bijvoorbeeld beter om nooit een boete te ontvangen, dan te laat.quote:
Zulks een wijsheidquote:Op zondag 31 mei 2015 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Onjuist. Het is bijvoorbeeld beter om nooit een boete te ontvangen, dan te laat.
gewoon yoloquote:Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
moet ff nog wat afmaken voor een toets morgen hhh
dat weet ik inderdaad, maar dat is ook meteen je charme.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat weet ik inderdaad, maar dat is ook meteen je charme.
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]. Heb het afgemaakt en lange douche genomen meteen. Lig nu te chillen in bed B)
tijd om je vriendenlijst bij te werkenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
Iedereen op mn FB is naar toppers concert geweest. Wat voor tattas heb ik op fb
en hoequote:Op zondag 31 mei 2015 23:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
tijd om je vriendenlijst bij te werken
ja, zo zijn wij mannenquote:Op maandag 1 juni 2015 10:58 schreef Crip het volgende:
Zo schattig een gast net op school loopt de deur uit en zag me even niet dus hield hij de deur niet open en toen hij mij zag liep die helemaal terut en zei sorry en hield de deur open. Dawwww
Hij wilde 'm eigenlijk nog in je gezicht dichtslaan maar toen liep hij tegen de grens van mannelijkheid aan.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:58 schreef Crip het volgende:
Zo schattig een gast net op school loopt de deur uit en zag me even niet dus hield hij de deur niet open en toen hij mij zag liep die helemaal terut en zei sorry en hield de deur open. Dawwww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, moet af en toe eens wat andersquote:
Ja rustig als altijd, met jou dan?quote:
ook rustuk jwzquote:Op maandag 1 juni 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja rustig als altijd, met jou dan?
Lekkere weer komt er aan hé
Aaight beste, ik geloof het wel, ziet er nu al stukken beter uit.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
ook rustuk jwzen ja, dat zeggen ze. Ik laat me verrassen.
het is hier gewoon nog zwaar bewolkt? o.óquote:Op maandag 1 juni 2015 13:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Aaight beste, ik geloof het wel, ziet er nu al stukken beter uit.
Heb je een upgrade gehad ofzo?Wiki/FoBo/Forummod ?
Hier schijnt gewoon het zonnetjequote:Op maandag 1 juni 2015 13:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
het is hier gewoon nog zwaar bewolkt? o.ó
Ja, het was een dure grap maar ik was de hoogste bieder.
Wat een luxe.quote:
Do share man.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon het zonnetje
Haha, ehm okeee.
eens bekieken, jij de mijne ook?quote:
Is handig toch?quote:
ja zag gister nummer van zequote:Op maandag 1 juni 2015 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is handig toch?
En dat liedje van je is tof.
soms heb jij wel goeie muziekjensquote:Op maandag 1 juni 2015 15:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja zag gister nummer van ze
klonk wel tof
soms inderdaad. soms is het ook rotzooiquote:
einde vriendschap bij dezequote:Op maandag 1 juni 2015 15:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
soms inderdaad. soms is het ook rotzooi
quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nou, dan hoef ik me dus geen zorgen te maken
ehm heb fired up, fifa 07, gta vice city stories, Def jam fight for NY the takeover, burnout dominator, driver 76, god of war en rainbow 6 vegas nogwatquote:
ff kijken of ik daar wat van heb.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm heb fired up, fifa 07, gta vice city stories, Def jam fight for NY the takeover, burnout dominator, driver 76, god of war en rainbow 6 vegas nogwat
fired up heb ik, die GTA, driver 76, god of war chains of olympus.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ehm heb fired up, fifa 07, gta vice city stories, Def jam fight for NY the takeover, burnout dominator, driver 76, god of war en rainbow 6 vegas nogwat
Apart is het wel ja. En idd leuk nummer.quote:
Iedere zin wordt afgebeeldquote:Op maandag 1 juni 2015 15:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Apart is het wel ja. En idd leuk nummer.
Wat vind je van deze clip?quote:Op maandag 1 juni 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedere zin wordt afgebeeldIk vind het wel tof gedaan.
Doet me denken aan American Horror Story hahaquote:
Daar kan ik inkomen jaquote:Op maandag 1 juni 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doet me denken aan American Horror Story haha
driver kun je online spelen geloof ikquote:Op maandag 1 juni 2015 15:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
fired up heb ik, die GTA, driver 76, god of war chains of olympus.
aight zal m'n psp vanavond eens zoekenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
driver kun je online spelen geloof ik
niet echt mijn dingquote:Op maandag 1 juni 2015 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb ze vorig jaar live gezien samen met mn pa
echt goeie muziek
het eerste wat je ziet als je bij hem binnenkomt is een ingelijste concertposter van AC/DCquote:Op maandag 1 juni 2015 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet echt mijn dingmaar wel tof dat je pa zoiets kan waarderen, die van mij haakt af bij alles dat geen blues is
Oh, had net zin in Isketch.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
nee fa2 is computerspelletje dat je met meerder mensen kunt spelen
is altijd wel gezellig
zombies doodknallenquote:Op maandag 1 juni 2015 20:00 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, had net zin in Isketch.
Wat voor spelletje is het dan?
Klinkt niet echt als iets voor mij.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zombies doodknallen
flips en snow zijn er heel goed in
iets met vrouwen en frustraties ofzo
ieder zijn dingquote:Op maandag 1 juni 2015 20:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt niet echt als iets voor mij.
Ik teken liever.
pfoe dat is wel heel erg oudquote:Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
True.
Speelde vroeger weleens Doom. Is het daarmee vergelijkbaar?
Wil jij Isketch niet anders een keer proberen?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pfoe dat is wel heel erg oud
maar ja je zou het er mee kunnen vergelijken
heb ik een keer gedaan en ik kon er geen fuck vanquote:Op maandag 1 juni 2015 20:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil jij Isketch niet anders een keer proberen?
Dat hoeft toch ook niet!quote:Op maandag 1 juni 2015 20:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb ik een keer gedaan en ik kon er geen fuck van
Werkt weer niet in Chromequote:Op maandag 1 juni 2015 20:07 schreef moemoe het volgende:
We gaan iig zo spelen.
http://www.isketch.net/isketch.shtml
Vivaldi is dan ook nog lang geen volwaardige browser. Het is een tech-demo.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef DrNick het volgende:
In Vivaldi ook niet, en ik ga niet 3 browsers installeren
You're missing out all the fun.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef DrNick het volgende:
Tryhardquote:Op maandag 1 juni 2015 20:25 schreef DrNick het volgende:
Klopt, maar toch.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vivaldi is dan ook nog lang geen volwaardige browser. Het is een tech-demo.
Ja, true, maar toch.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
download firefox via ninite.com nick
zo gebeurt
Ik zit er al een paar jaar hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nick, sinds je op tumblr zit lijk je geestelijk jaren achteruit te gaan.
quote:Op maandag 1 juni 2015 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou het laatste jaar in ieder geval.
Ach, ik heb er ook een tijdje opgezeten. Maar het is vooral een community van onzekere tieners die allemaal superspeciale sneeuwvlokjes zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:30 schreef Trollscience het volgende:
haten op tumblr :s community is kut maar verder gwn lachen
Ik ben inmiddels een verstandige jongemanquote:Op maandag 1 juni 2015 21:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zou nog een paar keer yolo roepen.
je kunt ook gewoon normale mensen volgen natuurlijk??quote:Op maandag 1 juni 2015 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ach, ik heb er ook een tijdje opgezeten. Maar het is vooral een community van onzekere tieners die allemaal superspeciale sneeuwvlokjes zijn.
Yes. De site zelf is ook weinig mis mee. Maar ik begon me er steeds meer aan te ergeren als ik gewoon een beetje door tumblr bladerde dat ik dan af en toe van die pulp op m'n bord kreeg. Oh well, aan de andere kant, ik zit op reddit, en de bagger die daar in de default subs voorbij komt is ook niet veel beter.quote:Op maandag 1 juni 2015 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon normale mensen volgen natuurlijk??
reddit heeft ook wel een aparte communityquote:Op maandag 1 juni 2015 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes. De site zelf is ook weinig mis mee. Maar ik begon me er steeds meer aan te ergeren als ik gewoon een beetje door tumblr bladerde dat ik dan af en toe van die pulp op m'n bord kreeg. Oh well, aan de andere kant, ik zit op reddit, en de bagger die daar in de default subs voorbij komt is ook niet veel beter.
ff kieknquote:
ik heb het gevoel dat mijn Duitse kinderserie uit 1981 staat te beginnen.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 23:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat mijn Duitse kinderserie uit 1981 staat te beginnen.
Ja kweenie, is gewoon leuk.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:18 schreef Trollscience het volgende:
ik heb dat todd terje album nooit gesnapt
misschien kun je me uitleggen wat de charme is nick??
Sorry, ben al voorzien.quote:
niet wachten, gewoon op de grond gooien.quote:Op maandag 1 juni 2015 23:38 schreef Trollscience het volgende:
als je per ongeluk op internet explorer klikt op zo'n leenlaptop en je tien minuten moet wachten voor je hem weer kunt afsluiten
Captivate you?quote:Op maandag 1 juni 2015 23:40 schreef Lt.Surge het volgende:
en wp ik ben nu addicted aan dat nummer.
die chick
hem vind ik meh, maar als zij begint..yayquote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
hem vind ik meh, maar als zij begint..yay
Nou. Ik weet dat ik vanavond weer ''lol'' hebquote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat is tof
zo'n gozer waar ik op geabboneerd ben had dat laatst ook al
en dit
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 00:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou. Ik weet dat ik vanavond weer ''lol'' heb![]()
En eens wel. Maar soms ook heel cute.
wtf @ dat zwarte dingquote:
oh datquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat filmpje, als je naar beneden kijkt
grote camera wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat
dat is de onderkant van de camera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |