als ik het goed vind wel jaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
luister je ook niet-mainstream metalcore?
nee soz, dit zou ik niet nogmaals beluisterenquote:
Dat is nog steeds een ding? Schitterend.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om de nieuwe update van Yandere Simulator te doen.
Joah, nog geregeld updatesquote:Op zondag 31 mei 2015 19:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een ding? Schitterend.
De fuck manquote:Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Tijd om de nieuwe update van Yandere Simulator te doen.
het klinkt wel vet op zichquote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De fuck man![]()
wat is dat voor een raar spel
wil het nu nog geen spel noemen aangezien het maar voor 5% af is oidquote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De fuck man![]()
Een simulator, waarin je een Yandere speelt.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
De fuck man![]()
ja ik ben niet echt weeaboo of hoe je dat ook noemtquote:Op zondag 31 mei 2015 19:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een simulator, waarin je een Yandere speelt.
Onjuist. Het is bijvoorbeeld beter om nooit een boete te ontvangen, dan te laat.quote:
Zulks een wijsheidquote:Op zondag 31 mei 2015 22:02 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Onjuist. Het is bijvoorbeeld beter om nooit een boete te ontvangen, dan te laat.
gewoon yoloquote:Op zondag 31 mei 2015 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
moet ff nog wat afmaken voor een toets morgen hhh
dat weet ik inderdaad, maar dat is ook meteen je charme.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 22:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
dat weet ik inderdaad, maar dat is ook meteen je charme.
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:47 schreef Crip het volgende:
[..]. Heb het afgemaakt en lange douche genomen meteen. Lig nu te chillen in bed B)
tijd om je vriendenlijst bij te werkenquote:Op zondag 31 mei 2015 23:56 schreef Crip het volgende:
Iedereen op mn FB is naar toppers concert geweest. Wat voor tattas heb ik op fb
en hoequote:Op zondag 31 mei 2015 23:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
tijd om je vriendenlijst bij te werken
ja, zo zijn wij mannenquote:Op maandag 1 juni 2015 10:58 schreef Crip het volgende:
Zo schattig een gast net op school loopt de deur uit en zag me even niet dus hield hij de deur niet open en toen hij mij zag liep die helemaal terut en zei sorry en hield de deur open. Dawwww
Hij wilde 'm eigenlijk nog in je gezicht dichtslaan maar toen liep hij tegen de grens van mannelijkheid aan.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:58 schreef Crip het volgende:
Zo schattig een gast net op school loopt de deur uit en zag me even niet dus hield hij de deur niet open en toen hij mij zag liep die helemaal terut en zei sorry en hield de deur open. Dawwww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, moet af en toe eens wat andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |