Nee dacht ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij eet toch altijd je avondeten al om half 4 's middags?
Eens.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fabio Duarte kan er ook wat van hoor;.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 31 mei 2015 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
JR vindt Fabio Duarte ook extreem goed.
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:15 schreef n1ek- het volgende:
Van spanning loopt het inmiddels dun langs m'n benen.
Emilia Clarke.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Wie is die hottie in je avatar eigenlijk? Ik ben niet zo goed in namen.
Ik gok op Irsiquote:Op zondag 31 mei 2015 18:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja toch? Heerenveen - Grunn in de Europa League, achtste finaletje ofzo.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:16 schreef hottentot het volgende:
[..]
Haha
Ik ziet eigenlijk lekker ontspannen te genieten, liever dat H'veen wint maar als het niet zo is dan ook prima.
Mijn vriendinquote:Op zondag 31 mei 2015 18:16 schreef n1ek- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:17 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Ja toch? Heerenveen - Grunn in de Europa League, achtste finaletje ofzo.
Toch één van de meest aantrekkelijke vrouwen op dit moment.quote:
Volgende week nog CL finale hoorquote:Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over een kwartier is het seizoen voorbij. Op naar PSV-Groningen.
Net als Nick van der Velden heb ik gehoord in de wandelgangen.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer Propper.
Wisten jullie dat die mogelijk naar PSV gaat?
Ajax, want we missen middenveldersquote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer Propper.
10 klassen beter dan Wijnaldum, dus jullie gaan er op vooruitquote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer Propper.
Als Gini weg gaat is die sowieso de volgende dag binnen.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Weer Propper.
Gaan er ook 3 wegquote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat moeten jullie met 8 middenvelders?
Mr. Proper?quote:
Wie wil Gini nou hebbenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als Gini weg gaat is die sowieso de volgende dag binnen.
Ajax.quote:
Piet de Visser heeft iedereen al gescout bij hun geboortequote:Op zondag 31 mei 2015 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Piet de Visser heeft die Wallace gescout
maar dat mag je niet tegen die demente gek zeggen
Beide gaan er toch meteen uitquote:Op zondag 31 mei 2015 18:24 schreef NewHorizon het volgende:
Kiezen tussen twee kwaden, maar dan toch het liefst Vites Europa in.
Omdat hij knettergek is.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:26 schreef L3gend het volgende:
Waarom trekt die Wallce of zo zijn shirt uit?
Die van Grolsch bijvoorbeeld?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel betere sixpacks gezien dan die van Labyad
Was geen buitenspel hoor.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
wie is die andere gek met zijn shirt uit? buitenspel trouwens maar nauwelijks te zien.
Heineken dan?quote:
Dat is echt ranzig he?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig he?
Jupiler of Hertog genot
Heineken is echt vies bier jaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is echt ranzig he?
Jupiler of Hertog genot
Dat wordt weer een afgang in juli en augustusquote:Op zondag 31 mei 2015 18:32 schreef NaturalScience het volgende:
Europees voetbal voor:
PSV
Ajax
Groningen
AZ
Vitesse
GAE
Het is wel duidelijk welk team er weer een kut seizoen had.
GAEquote:Op zondag 31 mei 2015 18:32 schreef NaturalScience het volgende:
Europees voetbal voor:
PSV
Ajax
Groningen
AZ
Vitesse
GAE
Het is wel duidelijk welk team er weer een kut seizoen had.
Kansloos inderdaad, maar anders gaat Excelsiorquote:Op zondag 31 mei 2015 18:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
GAE. Terig jostis moeten ervan af zien
Gelukkig gaat Groningen die cup pakkenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad, maar anders gaat Excelsior
We hebben de johan cruijff schaal nog.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zit er op.
2014/15.
RIP.
Rust in vrede.
Dit zouden we niet op FOK! besprekenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan me tijden herinneren dat jij hele pitchers wegwerkte
JAAAquote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Groningen die cup pakken
Eerst even PSV op 2 Aug aan de kant schuiven, voor we de Europese cup snaaien.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Groningen die cup pakken
Oh excusesquote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zouden we niet op FOK! bespreken
Dat is volgend seizoen Hansquote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
We hebben de johan cruijff schaal nog.
Dat is 2015/16.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
We hebben de johan cruijff schaal nog.
Omdat de KNVB dat zegt.quote:
Klopt jaquote:Op zondag 31 mei 2015 18:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Omdat de KNVB dat zegt.
De schaal is de start van het nieuwe seizoen.
quote:
Ik geloof niet dat Heerenveen het veel beter zou doenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:48 schreef n1ek- het volgende:
Helaas, jammer. Met Vitesse in de Europa League zijn we als Nederland op de UEFA-ranking in de eerste ronde direct de petrolul.
Als je thuis met 1-0 van VfB Stuttgart weet te winnen, nota bene in een van mist potdicht Abe Lenstra Stadion, dan ben je een ploeg om rekening mee te houden.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Heerenveen het veel beter zou doen
HAHAHAAHHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAAquote:Op zondag 31 mei 2015 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Eerst even PSV op 2 Aug aan de kant schuiven, voor we de Europese cup snaaien.
Mogen wij beiden een leuke wedstrijd zien, en dat de beste mag winnen.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:58 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
HAHAHAAHHHAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAA
Jij bent de eerste Groningen-supporter die voor rede vatbaar is. Hulde.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mogen wij beiden een leuke wedstrijd zien, en dat de beste mag winnen.
Wie dat op die dag is zien we dan wel weer
Gefeliciteerd, kerelquote:
2e helft was genotquote:
Toen die 2-2 viel wist ik gewoon dat het zou lukken, Heerenveen was leeg.quote:
Weinig van meegekregen, ik zat NAC - Roda te kijken, dat was ook puur genot.quote:
Ach zoals mijn moeder altijd zei.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:22 schreef n1ek- het volgende:
[..]
Jij bent de eerste Groningen-supporter die voor rede vatbaar is. Hulde.
Die moeder van jou had er wel kijk op dan.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:12 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ach zoals mijn moeder altijd zei.
Het maakt niet uit wie er wint, zolang het maar niet Ajax is.
quote:Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af; is het voor Vitesse, Groningen en AZ niet beter om hun tweede elftal naar Europa te sturen ivm met de conditionele belangen voor het nieuwe seizoen?
Laten we eerlijk zijn; veel hebben deze clubs niks te zoeken binnen de Europa Cup, misschien een extra ronde halen en hopen op overwinteren maar Spaanse, Duitse of Italiaanse ect. clubs zullen daar altijd domineren. Gewoon de premie pakken en verder concentreren op het volgende seizoen, dat lijkt mij veel belangrijker dan een Europees avontuur.
quote:Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef MakkieR het volgende:
Ik vraag mij eigenlijk af; is het voor Vitesse, Groningen en AZ niet beter om hun tweede elftal naar Europa te sturen ivm met de conditionele belangen voor het nieuwe seizoen?
Laten we eerlijk zijn; veel hebben deze clubs niks te zoeken binnen de Europa Cup, misschien een extra ronde halen en hopen op overwinteren maar Spaanse, Duitse of Italiaanse ect. clubs zullen daar altijd domineren. Gewoon de premie pakken en verder concentreren op het volgende seizoen, dat lijkt mij veel belangrijker dan een Europees avontuur.
Los van de eer, vergeet inderdaad de premies niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef MakkieR het volgende:
Maar vraag je dan niet iets van je club dat bijna als onmogelijk wordt geacht? Zelf volg ik ook het voetbal en zie het vrijwel elk jaar gebeuren. In tegenstelling tot Feyenoord, PSV en Ajax die veelal een brede selectie heeft, kunnen vaak wel de nodige vermoeidheid en blessures opvangen. Bij de subtoppers zie je vaak wel dat alles afhangt met de fitheid van je spelers. Begrijp me niet verkeerd als een club het gevoel heeft dat er wat te halen valt, zeg ik meteen doen. Maar het niveau tussen de Nederlandse subtoppers en de rest van Europa lijkt steeds groter te worden en dan ga je afvragen welk belang zwaarder weegt. Europa of de nationale competitie.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Los van de eer, vergeet inderdaad de premies niet.
Groningen zit in de groepsfase, elke overwinning daar levert 200.000,- en elk gelijk spel 100.000,- als we de groepsfase zouden winnen (ligt aan de loting maar zou mogelijk zijn met wat geluk) dan is dat een extra 400.000,- en de runner up krijgt 200.000,-
Stel we worden dus 2e in de groep, met 2 overwinningen en 3x gelijk, dan is dat in totaal weer 900.000,- extra. En dat nog los van de kaartverkoop, 3x eigen stadion vol, de extra shirts bij overwinningen de, de horeca in het stadion. Is alles bij elkaar een hoop geld voor een Nederlandse middenmoter/subtopper.
Geld wat wij hard kunnen gebruiken in onze pogingen om een stabiele subtopper te worden. Als we dit kunstje 2x op rij kunnen flikken ziet de begroting er al heel anders uit.
Haha, hahaha...quote:Op zondag 31 mei 2015 20:57 schreef MakkieR het volgende:
Nee hoor ik vraag niet te veel, als ze leuk voetbal laten zien en verliezen kan ik daar prima mee leven.quote:Op maandag 1 juni 2015 01:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar vraag je dan niet iets van je club dat bijna als onmogelijk wordt geacht? Zelf volg ik ook het voetbal en zie het vrijwel elk jaar gebeuren. In tegenstelling tot Feyenoord, PSV en Ajax die veelal een brede selectie heeft, kunnen vaak wel de nodige vermoeidheid en blessures opvangen. Bij de subtoppers zie je vaak wel dat alles afhangt met de fitheid van je spelers. Begrijp me niet verkeerd als een club het gevoel heeft dat er wat te halen valt, zeg ik meteen doen. Maar het niveau tussen de Nederlandse subtoppers en de rest van Europa lijkt steeds groter te worden en dan ga je afvragen welk belang zwaarder weegt. Europa of de nationale competitie.
Leuk voetbal? Hebben we het nog wel over Groningen?quote:Op maandag 1 juni 2015 01:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee hoor ik vraag niet te veel, als ze leuk voetbal laten zien en verliezen kan ik daar prima mee leven.
En verrassingen zijn altijd mogelijk, 2x met Groningen meegemaakt dat wij kansloos werden geacht tegen Atletico Madrid, maar beide keren schopten wij hen het toernooit uit
Jij was toch Vitesse fan?quote:Op maandag 1 juni 2015 01:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Leuk voetbal? Hebben we het nog wel over Groningen?
Want Vitesse speelt geen leuk voetbal terwijl ze sinds speelronde 1 geprezen zijn om het voetbal?quote:Op maandag 1 juni 2015 01:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Jij was toch Vitesse fan?
Lijkt mij dat jij dan geen goed oordeel over leuk voetbal kunt hebben.
Door wie dan? Namen wil ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 01:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Want Vitesse speelt geen leuk voetbal terwijl ze sinds speelronde 1 geprezen zijn om het voetbal?
Door praktisch elke analist van zowel de NOS als RTL als FOX Sports, door een hele hoop trainers in de Eredivisie. Door een hoop voetbalfans.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |