SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Vertel meer, welke temperatuur is jouw ideale douche-zone?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:36 schreef Awesome_ het volgende:
getraind, proteins gehit, ga nu douchen en ff genieten van mijn canneloni en oreo ijsje.
life's good.
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 10:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hahagefeliciteerd IrCute. Lieve foto's heeft nutty van je insta af gehaald
quote:
quote:
Thanksquote:
Nee, dat is 3000$ in een jaar tijd van die persoon. Meeste wat ik ooit heb gehad in 1 donatie is 150$quote:Op zondag 31 mei 2015 10:14 schreef Awesome_ het volgende:
IrCute heeft gewoon 3000$ in een single donatie gehad volgens die twitchlink.
o
ok
O. Dan stelt het inderdaad niet zoveel voor.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee, dat is 3000$ in een jaar tijd van die persoon. Meeste wat ik ooit heb gehad in 1 donatie is 150$
Dat zei ik nietquote:Op zondag 31 mei 2015 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O. Dan stelt het inderdaad niet zoveel voor.
Geen idee, mijn douchetemperatuur komt uit de losse pols. Ik heb zoietsquote:Op zondag 31 mei 2015 17:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vertel meer, welke temperatuur is jouw ideale douche-zone?
hij stond indd wel fucking heet toen manquote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Geen idee, mijn douchetemperatuur komt uit de losse pols. Ik heb zoiets
[ afbeelding ]
maar als ik samen douchte werd me altijd verteld dat het standje 'kankertje heet' was. Kun je hier iets mee?
Dan heb ik niks gezegd!quote:Op zondag 31 mei 2015 17:47 schreef IrCute het volgende:
Nee, dat is 3000$ in een jaar tijd van die persoon. Meeste wat ik ooit heb gehad in 1 donatie is 150$
Douchte je samen met Etha?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar als ik samen douchte werd me altijd verteld dat het standje 'kankertje heet' was. Kun je hier iets mee?
Ah ja. De kraan hier in huize c_c staat ook vast op standje Mordor, en gasten mogen alleen aan de aan/uit-knop zitten. Met de temperatuur spelen = doucheprivileges verliezen.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef Montelly het volgende:
Kijk dit dan..
"OLD SCHOOL RNB"
https://www.youtube.com/p(...)3FN-USkSQP2GW8ZPUJ3V
old school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Een bos bloemen van mijn broer.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gezegd!
Wat heb je vandaag allemaal voor je verjaardag gekregen?
quote:
I LUV IT WHEN YOU CALL ME BIG POPPA.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:11 schreef Montelly het volgende:
OMG Ik heb dit nooit geweten!![]()
van Isley Brothers
Er zijn echt een hoop baby's verwekt op de isley brothersquote:Op zondag 31 mei 2015 18:11 schreef Montelly het volgende:
OMG Ik heb dit nooit geweten!![]()
van Isley Brothers
tfw je een scheetje laat in bad en hij altijd 10x zo erg stinktquote:Op zondag 31 mei 2015 18:26 schreef Montelly het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/rihanna_in_bad.html
tubidy.mobi kun je direct op je tel downloadenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:30 schreef McNulty het volgende:
Kent iemand een site waar je makkelijk losse mp3'tjes kan downen?
Een Marokkaan met veel kennis op het gebied van diefstal, wat een verrassing.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
tubidy.mobi kun je direct op je tel downloaden
anders gwn tubidy.com
Wil je ook wat .onion links?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een Marokkaan met veel kennis op het gebied van diefstal, wat een verrassing.
Ahahahaha tering man.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een Marokkaan met veel kennis op het gebied van diefstal, wat een verrassing.
Tor browser. Wat loop je anoniem te hosselen?quote:
Thanks boo.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
tubidy.mobi kun je direct op je tel downloaden
anders gwn tubidy.com
Geen nichten natuurlijk, wat homo's zijn haram.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je eerst in de buurt zien te komen ik heb altijd neven om me heen.
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Tor browser. Wat loop je anoniem te hosselen?
Mijn hom(e)(o)boy mocro katholieke priester kickt je ass.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen nichten natuurlijk, wat homo's zijn haram.
Hij doet waarschijnlijk liever iets anders met m'n ass.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn hom(e)(o)boy mocro katholieke priester kickt je ass.
Wat dan?quote:Op zondag 31 mei 2015 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij doet waarschijnlijk liever iets anders met m'n ass.
wow bn je bang voor homos ofzoquote:Op zondag 31 mei 2015 18:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij doet waarschijnlijk liever iets anders met m'n ass.
Wil je niet zo diep erop ingaan?quote:
Waarom heb je man als icoontje ben je trap?quote:
ja zo ziet deuce-senpai me staan anders negeert hij mequote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom heb je man als icoontje ben je trap?
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:47 schreef Crip het volgende:
[..]
ja zo ziet deuce-senpai me staan anders negeert hij me
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:02 schreef VMSDKR het volgende:
Als je Deuce als senpai ziet ben je wel heel diep gezonken. No offence verder.
Niemand geeft een neukquote:Op zondag 31 mei 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Moet je eerst in de buurt zien te komen ik heb altijd neven om me heen.
Nulty. Pop. Het zou je verbazen hoeveel mannen hem daar met alle liefde in zouden willen stoppen. En dan hebben we het nog niet eens over de bbw-freaks.quote:
Spreek je vanuit eigen ervaring?quote:Op zondag 31 mei 2015 19:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nulty. Pop. Het zou je verbazen hoeveel mannen hem daar met alle liefde in zouden willen stoppen. En dan hebben we het nog niet eens over de bbw-freaks.
Gewoon even dat "wij zijn superieure mannen en stoppen hem alleen in victoria secret-modelletjes"-idee teniet doen, snap je.quote:
Oh jeetje, dat is me allemaal te technisch hoor.quote:Op zondag 31 mei 2015 19:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
je hebt dm met een link naar de dropbox met daarin een .zip met links naar dropboxen met zips
Heeel soms, werd een beetje te erg grijsgedraaid. Dont call me baby was ook een lekkere van toenquote:Op zondag 31 mei 2015 19:28 schreef Awesome_ het volgende:
jij lijkt me wel iemand die hard kan gaan op Anastacia.
quote:Op zondag 31 mei 2015 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als ze toch voor me zit zou ik hem er wel in steken ja.
Praat niet over mn nicht als je dr niets van weet!!! Praat niet over mij of mn nicht persoonlijk blabla enzenzquote:
vlnr:quote:
sws, standaard uitrusting.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:00 schreef McNulty het volgende:
C_C jij hebt vast ook zo'n polka dot dress ofniet.
omdat ze hier grote bek kunnen hebben terwijl ze in het echt niks zeggequote:Op zondag 31 mei 2015 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom zijn de meeste (fanatieke) fokvrouwen eigenlijk allemaal van die venijnige toxic shedevils?
Srs vraag.
quote:Op zondag 31 mei 2015 20:00 schreef McNulty het volgende:
C_C jij hebt vast ook zo'n polka dot dress ofniet.
Denk jij dat iedereen hier open relasie heeft ofzo.quote:
Ehm wow?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:02 schreef Awesome_ het volgende:
Waarom zijn de meeste (fanatieke) fokvrouwen eigenlijk allemaal van die venijnige toxic shedevils?
Srs vraag.
Hahahahahahaquote:
Dat zei fathank.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Denk jij dat iedereen hier open relasie heeft ofzo.
Vind dit wel een spot-on diagnose.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:04 schreef Dimachaerus het volgende:
omdat al die fokkertjes de pussy op de pedestal zetten
Maar ik zit ik al een uur te kutten met haar en make up en zie er echt godsgruwelijk lekker uit, al zeg ik het zelf. Dus kom maar haten.quote:
Hahahahahahaquote:Op zondag 31 mei 2015 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ik zit ik al een uur te kutten met haar en make up en zie er echt godsgruwelijk lekker uit, al zeg ik het zelf. Dus kom maar haten.
Je timing is soms wel on point. Fuck man.quote:
Het spijt me.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:10 schreef Awesome_ het volgende:
Als je kijkt in US ook. Allemaal van die kankerwijven man. In het begin dacht ik nog van 'hihi, miauw!', maar tis echt gewoon altijd, door allemaal. Doe gewoon normaal denk ik dan.
Je eigen mening telt niet. Die van andere des te meer.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar ik zit ik al een uur te kutten met haar en make up en zie er echt godsgruwelijk lekker uit, al zeg ik het zelf. Dus kom maar haten.
quote:[–]SeverusSnape135 104 punten 7 uur geleden
More like "FATNISS NEVERLEAN"
Dat komt niet door je makeup- en kledingkeuze, meid.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel vervelend dit, want fifties jurkjes en rode lippenstift (want donker haar en lichte huid) staat me wel srs, maar kan het niet maken met die fat-acceptance-walvissen geassocieerd te worden.
Struggles
C_C je bent niet dik maar gwn big boned.quote:
Kom maar binnen sap.quote:
Sommige dingen moeten gewoon in het verleden blijven. Zwijg er maar over.quote:
Ik hou me in nu.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten gewoon in het verleden blijven. Zwijg er maar over.
Dat zou pijn doen, als het niet van een zolderkamerrukker kwam.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat komt niet door je makeup- en kledingkeuze, meid.![]()
Wat nou vieze VOCCERquote:
Auw.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou pijn doen, als het niet van een zolderkamerrukker kwam.
meid. Waar gaat de reis naar toe vanavond dan. Naam, rugnummers willen we weten hihi.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou pijn doen, als het niet van een zolderkamerrukker kwam.
Hihi lekker biertjes doen in een belgisch café. Mannen spotten, oogcontact maken, in zweten uitbreken en niet meer die kant op durven kijken, dat werk.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
meid. Waar gaat de reis naar toe vanavond dan. Naam, rugnummers willen we weten hihi.
komt 'die ene leuke jongen' ook?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi lekker biertjes doen in een belgisch café. Mannen spotten, oogcontact maken, in zweten uitbreken en niet meer die kant op durven kijken, dat werk.
Doe een meetje met montelly dan. Twee moderne, verwesterde, Turkse yuppies. Als dat niet samen van elkaars kebab eten wordt.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hihi lekker biertjes doen in een belgisch café. Mannen spotten, oogcontact maken, in zweten uitbreken en niet meer die kant op durven kijken, dat werk.
Dat is nu mijn fatgirl uniform lol.quote:
En die echte obese girls draaien hun hand zelfs hun hand vaak niet om voor scat sex.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:28 schreef Montelly het volgende:
Chubby chicks staan eerder open voor kinky sex.
* true story
Ervaring?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En die echte obese girls draaien hun hand zelfs hun hand vaak niet om voor scat sex.
hahah LOLquote:Op zondag 31 mei 2015 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach als je veel eet moet het er ook weer een x uit, dus dat is dan 2 vliegen in 1 klap ;P
Maar ben jij nou een lekker wijf of wa?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
En die echte obese girls draaien hun hand zelfs hun hand vaak niet om voor scat sex.
Whaha idd die dragen dat allemaal. Jurkje, rode lippenstift en dan zo'n rare bril en kapsel erbijquote:Op zondag 31 mei 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Wel vervelend dit, want fifties jurkjes en rode lippenstift (want donker haar en lichte huid) staat me wel srs, maar kan het niet maken met die fat-acceptance-walvissen geassocieerd te worden.
Struggles
Triggered.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha idd die dragen dat allemaal. Jurkje, rode lippenstift en dan zo'n rare bril en kapsel erbij
Dat is gewoon chocolade toch?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Euthanasie please.quote:
Zet een selfie dan.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Bam, rode lippenstift opgedaan. Alleen m'n montuur is gewoon standaard raybannetje, moet ff zo'n cateye ding kopen.
.... en rode lippenstift weer afgeveegd.quote:
Drop gewoon een pic van je hoofd.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Bam, rode lippenstift opgedaan. Alleen m'n montuur is gewoon standaard raybannetje, moet ff zo'n cateye ding kopen.
Ben t Hollandse zusje van Stimorol, dus nee.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar ben jij nou een lekker wijf of wa?
Bijna elke vrouw ziet er sexier uit met rode lippenstift. Als fattie kan je dat wel gebruiken. Doe maar weer erop dus.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
.... en rode lippenstift weer afgeveegd.
WAAROM VERPESTEN ZE HET VOOR DE REST.
Doe je aan scat sex?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben t Hollandse zusje van Stimorol, dus nee.
OPSJODEMIETEREN DANquote:Op zondag 31 mei 2015 20:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben t Hollandse zusje van Stimorol, dus nee.
Echt he.quote:
quote:I've been feeling really triggered lately
It's really hard being triggered all the time and I'm not kidding, it's all the time for me at this point. I get dressed in the morning - triggered. I take a shower - triggered. I get in the car - triggered. I go for a walk - triggered. I leave my house - triggered. I sit in my room all day - triggered. I look at my thin, beautiful sisters - triggered.
quote:Omg, I tried being being anorexic once for a whole day
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe je aan scat sex?
Moest ik vragen voor een vriend van me
Wel slagroom. Begon meteen te schiften.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag.
Heeft iemand wel eens nutella in het seksspel geïntroduceerd?
Vraag ik voor research.
Ja, krijg het anders niet voor elkaar m'n hond aan mijn penis te laten likkenquote:Op zondag 31 mei 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag.
Vraag ik voor research.
PLEUR OPquote:
Skater skirt outfits zijn enorm cute. Eindeloos veel mogelijkheden ookquote:Op zondag 31 mei 2015 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Struggles
Komt uit het post-traumatische stress jargon. Van die veteranen die dan mental gaan bij het horen van een onverwachte knal van vuurwerk. Die dikke gebruiken dat tegenwoordig als excuus dat ze zich extreem kut en verdrietig voelen zodat ze het bingen kunnen verantwoorden zeg maar.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf bedoelt ze met triggered elke keer?
Dan spelen haar dwanggedachten op en moet ze bijvoorbeeld in 1 rechte lijn naar de McDrive rijden anders raakt ze in paniek.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Wtf bedoelt ze met triggered elke keer?
close..quote:
Bij mij is wel eens een beetje voorvocht vrijgekomen toen ik een flinke klodder Nutella van m'n vinger likte. Telt dat?quote:Op zondag 31 mei 2015 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Serieuze vraag.
Vraag ik voor research.
True, al zijn skaterjurkjes iets te kort voor mijn benen vaak. By the by, weet niet of je al op de droogshampoo hype bent gestapt, maar ik heb een briljante gevonden, voor een miljoen keer extra volume, van pantene proquote:Op zondag 31 mei 2015 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Skater skirt outfits zijn enorm cute. Eindeloos veel mogelijkheden ook
[ afbeelding ]
bij een fatty zou dit er niet uitzienquote:Op zondag 31 mei 2015 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een videotje voor je ff w88.quote:Op zondag 31 mei 2015 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben geen droogshampoo persoon nee. Ik ben ook gekapt met conditioner onlyquote:Op zondag 31 mei 2015 20:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
True, al zijn skaterjurkjes iets te kort voor mijn benen vaak. By the by, weet niet of je al op de droogshampoo hype bent gestapt, maar ik heb een briljante gevonden, voor een miljoen keer extra volume, van pantene pro
Maar even serieus, je moet de laatste Graham Norton kijken. Chris Pratt
Als je helemaal geen taille hebt, niet nee.quote:
Heuujj, welkom terugquote:
Yeahh! Ik wilde 'm nog zienquote:
Neujquote:Op zondag 31 mei 2015 21:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Yeahh! Ik wilde 'm nog zienThanks for the reminder
![]()
Heb je Age of Ultron al gezien?
die rachel is echt kk delusional. Zulke mensen moet je echt ruimen. Slachtofferrollen is leuk geweest als je 14+ bent.quote:
Ik vind het fijn om te lezen dat je conditioner gebruikt en dat je het gebruik ervan probeert te verdedigen op een semi-stoere manier die toch wel wat onzekerheid laat doorschemeren.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:07 schreef Awesome_ het volgende:
ik gebruik af en toe conditioner en dat maakt mij echt niet minder man of zo
ZE DOET HET OOK HELEMAAL VERKEERD. GVD.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:11 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die rachel is echt kk delusional. Zulke mensen moet je echt ruimen. Slachtofferrollen is leuk geweest als je 14+ bent.
Damn, valt me wel een beetje tegen, McNulty. Beter ga je gauw naar de bios!quote:Op zondag 31 mei 2015 21:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
NeujDe moeite waard om te zien?
Ben tterug sinds gister.
Sprak het sexslavinnen thema je niet aan?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:13 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Damn, valt me wel een beetje tegen, McNulty. Beter ga je gauw naar de bios!
Gisteren Mad Max gezien. Ik weet niet of ik het een goede film vind
Post even een foto van jezelf all dolled up in US. Daar heb je tot nu toe alleen luie make-up loze foto's van jezelf neergeplempt.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar kan ik nou echt boos om worden.
Dat, en vrouwen met verkeerd zittende BH's.
Zou die ass crack wel in een haal likken.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:14 schreef Deuce92 het volgende:
Age of Ultron is kkvet, Nutty. Zeker gaan.
[ afbeelding ]
Ok Creepy McCreep.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Post even een foto van jezelf all dolled up in US. Daar heb je tot nu toe alleen luie make-up loze foto's van jezelf neergeplempt.
Help me onthouden dat als ze me ooit vragen om een team van profilers op te stellen van medefokkers, omdat de FBI plotseling zonder zit, dat ik jou dan niet meeneem.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vind het fijn om te lezen dat je conditioner gebruikt en dat je het gebruik ervan probeert te verdedigen op een semi-stoere manier die toch wel wat onzekerheid laat doorschemeren.
Het is wel waar.quote:
Dat niet zozeer. Af en toe enorm fucked up gebeurtenissen en Hardy had een veels te kleine rol imo. Het einde vond ik wel weer mooi.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Sprak het sexslavinnen thema je niet aan?
Je raakt me kwijt met deze zijsprong. profilers fbi wtfquote:Op zondag 31 mei 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Help me onthouden dat als ze me ooit vragen om een team van profilers op te stellen van medefokkers, omdat de FBI plotseling zonder zit, dat ik jou dan niet meeneem.
pfff...ik kan dr hier ruiken man.quote:
quote:
wat zijn jou macro's? Laten we daar mee beginnen.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik wil naar de mac. Maar zou derde of vierde keer deze week zijn.
#iifym
Let ik niet echt op. 3700 kcal, minstens 150g eiwitten, that's it.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat zijn jou macro's? Laten we daar mee beginnen.
Jouw.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
wat zijn jou macro's? Laten we daar mee beginnen.
Ben jij ook zo hartelijk naar je patienten toe?quote:
etha, morgen. Jij. Ik. 07:00. Andere gym. Zieke morning workout.quote:
Ik ben er 07:30 morgen. Legday.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
etha, morgen. Jij. Ik. 07:00. Andere gym. Zieke morning workout.
are you in? ontblotetandenmsn.png
Vriend hoe laat moet je dan naar de grote bank???? Duurt legday maar een half uurtje of zo?????quote:
belgenquote:En mors je een andere vloeistof over je e-reader? Dan spoel je hem gewoon af met kraantjeswater. Laat 48 uur drogen, en pik je leesplezier weer op.
Pas 09:00 beginnen, vriend.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:38 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vriend hoe laat moet je dan naar de grote bank???? Duurt legday maar een half uurtje of zo?????
achter het mocro gordijntje ckrquote:Op zondag 31 mei 2015 21:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Pas 09:00 beginnen, vriend.
El Banco Corrupto Grande is slechts 10 min fietsen van el gym. Daar douche ik gelijk
wat ga je hln chillie tjikkenquote:Op zondag 31 mei 2015 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
Fuck it, ik ga naar de mac. Vierde keer deze week maar fuck it.
/clumsyboek
Rip weismann die zou wel ff happen dan.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee, abi. Ik sta gewoon vrolijk met mijn besneden dollo te zwaaien.
JIJ BENT ECHT KANKERDIK VRIENDquote:Op zondag 31 mei 2015 21:51 schreef Deuce92 het volgende:
Fuck it, ik ga naar de mac. Vierde keer deze week maar fuck it.
/clumsyboek
Ik had laatst dat BNW topic over de rothschilds doorgelezen. Wat een kneuzen daar zeg. Van die users die bij alles 'antisemitisme!!' roepen. Ben geen racist verder maar joden halen wel echt het bloed onder mijn nagels vandaan.quote:
Seems legit.quote:Wanneer het geschatte vermogen $490.000.000.000.000.000,- (vierhonderdnegentigduizend triljoen dollar) van de bankiersfamilie “De Rothschild” onder de wereldbevolking verdeeld zou worden dan zou iedere wereldburger 70 miljoen dollar ontvangen.
Bij Sap stroomt het dan rechtstreeks naar z'n zwellichamen.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
joden halen wel echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Hard gewordenquote:Op zondag 31 mei 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij Sap stroomt het dan rechtstreeks naar z'n zwellichamen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze is de kylie jenner van de lage landen.quote:Op zondag 31 mei 2015 21:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgende keer lactacyd voor je poes gebruikenquote:Op zondag 31 mei 2015 20:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel slagroom. Begon meteen te schiften.
Hey IrCutequote:What is more disappointing? An attractive female making a living off males who stare at her low cut shirt more then the gameplay and acting in a ditzy and exaggerated manner to attract more attention. OR, males being the root cause as to why females can get so big on twitch with poor gameplay and average commentary.
This is just a thought, because I have watched gamers like this as well and I to am a male and part of that category. Is it sad or is it just how gaming is?!![]()
Komt omdat Fripsel niet meer meepostquote:
Snap deze haat niet zo.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zeker Braziliaans met van die vieze centaur benen
Pik gevonden in de belgen kroeg?quote:
gevoelige kwestie dit blijkbaarquote:Op maandag 1 juni 2015 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, daarom zit ik één uur 's nachts op fok. Omdat ik pik heb gescoord.
schaam jequote:Op maandag 1 juni 2015 00:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nja kreeg bericht dat ik me moest schamen. Wil best doen alsof ik spijt heb ofzo. No biggie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |